Page 7 of 19

Posted: Sun Mar 25, 2007 11:18 pm
by The Dragon
Бтв - само аз ли съм готов на предумишлено убийство за да се докопам до оригиналите на Арта и Музиката на играта?

Posted: Mon Mar 26, 2007 12:13 am
by Muad_Dib
The Dragon wrote:Заеби Кратос. Атлас е истината!
Напротив, Майкъл Кларк Дънкан е наистина велик, но ролята му за съжаление е прекалено малка. Просто като види човек Ти Си Карсън и като чуе гласа, който вади....брутално е.

Аз не съм готов на убийство, ама би ме заинтересувало да имам саундтрака.

Сега с това бонус двд мисля да скипна купуването на оригинална, докато наистина нямам повече пари за харчене.

Тва стана някъв дълъг чат между нас двамата тая тема...:).

Posted: Mon Mar 26, 2007 9:56 am
by Roland
Впрочем, снощи минах залата с ръчката и птичките, дето хвърлят огнени кълба. НИЩО в първия Год ъв Уор, нито шибания бутон с решетката и двата минотавъра, нито подводния тунел с шиповете, НИЩО не може да се мери с нервите, които потроших там, докато успея да се кача по шибаната верига :?

Posted: Mon Mar 26, 2007 10:16 am
by The Dragon
Ъъъъъъ - пич - каваш се по стената - убиваш гнездата птиците, убиваш ги и тя и си въртиш ръчката както ти е кеф.

Posted: Mon Mar 26, 2007 10:18 am
by Roland
Ми катерих се и не видях никви шибани гнезда. Което само ме прави герой, че и ТАКА съм го минал де :mrgreen:

Posted: Mon Mar 26, 2007 10:19 am
by The Dragon
Мдам - барон Мюнхаузен ряпа да яде. Евала. Макар, че ако вече си ъпгрейднал Chronos Rage на макс може и да станат нещата.

Posted: Mon Mar 26, 2007 10:40 am
by Roland
Не бях. Веднага след това я ъпнах на макс :twisted:

Posted: Mon Mar 26, 2007 1:08 pm
by Muad_Dib
The Dragon wrote:Ъъъъъъ - пич - каваш се по стената - убиваш гнездата птиците, убиваш ги и тя и си въртиш ръчката както ти е кеф.
ХАХАХАХХАХАХА, Роличът бате....

Симеоне то даже ти ги показва гнездатата с камерата, като за американци е;).

Аз играта я минах без кронос рейдж, земетресението според мен е много по-благо за масовките, има маса по-голям рейндж.

Posted: Mon Mar 26, 2007 10:59 pm
by Roland
Не знам, изобщо не ме кефи и не го използвам. Хроносът кърти.

Posted: Tue Mar 27, 2007 1:24 am
by Muad_Dib
Кронос-ът смърди здраво и стабилно (в сравнение със земетръса) защото се пуска само на определено място и седи ТАМ и за да го "преместиш" трябва да се пуска нов, а това е още мана. Единственото, което ме кефи е експлозията на последно ниво, ма и тя е с един рейндж :roll: ...С Атлас-куейка хващаш абсолютно ЦЕЛИЯ екран на която и да е битка и харчи мн малко мана за чутовния си ефект.

Плюс това светкавичката е "ламерската" магия - като я кастнеш нямаш възможността да се набираш на определено копче за по-як ефект (тук не съм съвсем сигурен, защото след 4 мисии Тибериум Уорс ГОУ2 тотално ми е аут от главата).

Posted: Sun Apr 08, 2007 11:28 pm
by Moridin
Не знам шо няма тема за първия Год, но да се похваля, че го врътнах най-сетне, минавам на втория :)

Лудница е играта и съм убеден, че всичките хора, участвали в правенето й, са доста болни. Мислех, че ще строша някой мебел (само мебели, не конзолата, споко - @Драгън) на шибаните колони с шиповете в Хадеса, но това беше преди да подкарам за 6-ти път сцената с многото Крейтоси...

Накратко (не че не го знаете) - гениален левъл-дизайн, убер бойна система с невероятни скилове, графика бийонд къмпарайзън (мое гиърса да е по-съвършен обективно, но си остава недостатъчно приказен, за да кефи истински), читава история. Основните ми критики са две - някои места са небалансирано по-трудни от цялостния флоу на играта, особено ако влезеш в тях с кофти показатели; и другото е, че мнозинството загадки все пак са доста стандартни, макар да има и наистина много добри. Това с реферънс към статията на Снейк, която ги хвали твърде много тия загадки.

Еми тва е, да видим кво са дробили у втория :mrgreen:

п.п. Ънлокабъл кънтентът рулира :mrgreen:
но гледам Драгън не е отключил съвсем всичко, пък аз нямам психо-пауъра :mrgreen:

п.п.2. Доколкото разбрах от темата и от липсата на други надписи по играта, разработчик е самото Сони - те имат ли други игри, сори за невежеството предварително? Предпочитам да изглеждам лейм, вместо да чекна сам, просто за да ви бутна малко superiority pleasure. Да не каже някой, че не съм добра душа :mrgreen:

Posted: Mon Apr 09, 2007 12:22 am
by Muad_Dib
готин пост, браво.
(мое гиърса да е по-съвършен обективно, но си остава недостатъчно приказен, за да кефи истински)
Сега казах ти в кю, че ако ме питат за едно от двете остро си обичам повече Бога, ама точно на абсолютното нещо, в кеото Гиърс бие почти ВСИЧКО да го напишеш това...Графиката на Гиърс не кефи, тя ИЗПРАЗВА директно и веднага. Просто пусни резачката върху някой или го стреляй наблизо и ще разбереш.
И мен по втория въпрос на жорето ме интересува, ще чек после и ще пиша

Posted: Mon Apr 09, 2007 3:00 am
by Roland
Правили са, да. Но за списъци не знам. Примерно Forbidden Siren двете части са си техни.

Иначе, Жоро, във втория поне ти обещавам, че като колоните или стаята с двата минотавъра, или подводния тунел НЯМА. Няма места, където играта се гаври с теб, то тва й беше най-големият дефект на единицата.

Posted: Mon Apr 09, 2007 9:23 am
by Pugsley
Нито подводната стая, ното колоните бяха няква особена филоофия в единицата. Просто човек тряяше да се фане да си отвори очите и да действа по внимателно.

Posted: Mon Apr 09, 2007 9:59 am
by The Dragon
Pugsley wrote:Нито подводната стая, ното колоните бяха няква особена филоофия в единицата. Просто човек тряяше да се фане да си отвори очите и да действа по внимателно.
Кви колони бе?