God Of War
Moderator: AlDim
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9062
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Напротив, Майкъл Кларк Дънкан е наистина велик, но ролята му за съжаление е прекалено малка. Просто като види човек Ти Си Карсън и като чуе гласа, който вади....брутално е.The Dragon wrote:Заеби Кратос. Атлас е истината!
Аз не съм готов на убийство, ама би ме заинтересувало да имам саундтрака.
Сега с това бонус двд мисля да скипна купуването на оригинална, докато наистина нямам повече пари за харчене.
Тва стана някъв дълъг чат между нас двамата тая тема...

Впрочем, снощи минах залата с ръчката и птичките, дето хвърлят огнени кълба. НИЩО в първия Год ъв Уор, нито шибания бутон с решетката и двата минотавъра, нито подводния тунел с шиповете, НИЩО не може да се мери с нервите, които потроших там, докато успея да се кача по шибаната верига 

And you can't dance with a devil on your back...
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9062
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9062
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
ХАХАХАХХАХАХА, Роличът бате....The Dragon wrote:Ъъъъъъ - пич - каваш се по стената - убиваш гнездата птиците, убиваш ги и тя и си въртиш ръчката както ти е кеф.
Симеоне то даже ти ги показва гнездатата с камерата, като за американци е;).
Аз играта я минах без кронос рейдж, земетресението според мен е много по-благо за масовките, има маса по-голям рейндж.
Кронос-ът смърди здраво и стабилно (в сравнение със земетръса) защото се пуска само на определено място и седи ТАМ и за да го "преместиш" трябва да се пуска нов, а това е още мана. Единственото, което ме кефи е експлозията на последно ниво, ма и тя е с един рейндж
...С Атлас-куейка хващаш абсолютно ЦЕЛИЯ екран на която и да е битка и харчи мн малко мана за чутовния си ефект.
Плюс това светкавичката е "ламерската" магия - като я кастнеш нямаш възможността да се набираш на определено копче за по-як ефект (тук не съм съвсем сигурен, защото след 4 мисии Тибериум Уорс ГОУ2 тотално ми е аут от главата).

Плюс това светкавичката е "ламерската" магия - като я кастнеш нямаш възможността да се набираш на определено копче за по-як ефект (тук не съм съвсем сигурен, защото след 4 мисии Тибериум Уорс ГОУ2 тотално ми е аут от главата).
- Moridin
- Global Moderator
- Posts: 19290
- Joined: Fri Dec 19, 2003 10:21 pm
- Location: On the other side
- Contact:
Не знам шо няма тема за първия Год, но да се похваля, че го врътнах най-сетне, минавам на втория 
Лудница е играта и съм убеден, че всичките хора, участвали в правенето й, са доста болни. Мислех, че ще строша някой мебел (само мебели, не конзолата, споко - @Драгън) на шибаните колони с шиповете в Хадеса, но това беше преди да подкарам за 6-ти път сцената с многото Крейтоси...
Накратко (не че не го знаете) - гениален левъл-дизайн, убер бойна система с невероятни скилове, графика бийонд къмпарайзън (мое гиърса да е по-съвършен обективно, но си остава недостатъчно приказен, за да кефи истински), читава история. Основните ми критики са две - някои места са небалансирано по-трудни от цялостния флоу на играта, особено ако влезеш в тях с кофти показатели; и другото е, че мнозинството загадки все пак са доста стандартни, макар да има и наистина много добри. Това с реферънс към статията на Снейк, която ги хвали твърде много тия загадки.
Еми тва е, да видим кво са дробили у втория
п.п. Ънлокабъл кънтентът рулира
но гледам Драгън не е отключил съвсем всичко, пък аз нямам психо-пауъра
п.п.2. Доколкото разбрах от темата и от липсата на други надписи по играта, разработчик е самото Сони - те имат ли други игри, сори за невежеството предварително? Предпочитам да изглеждам лейм, вместо да чекна сам, просто за да ви бутна малко superiority pleasure. Да не каже някой, че не съм добра душа

Лудница е играта и съм убеден, че всичките хора, участвали в правенето й, са доста болни. Мислех, че ще строша някой мебел (само мебели, не конзолата, споко - @Драгън) на шибаните колони с шиповете в Хадеса, но това беше преди да подкарам за 6-ти път сцената с многото Крейтоси...
Накратко (не че не го знаете) - гениален левъл-дизайн, убер бойна система с невероятни скилове, графика бийонд къмпарайзън (мое гиърса да е по-съвършен обективно, но си остава недостатъчно приказен, за да кефи истински), читава история. Основните ми критики са две - някои места са небалансирано по-трудни от цялостния флоу на играта, особено ако влезеш в тях с кофти показатели; и другото е, че мнозинството загадки все пак са доста стандартни, макар да има и наистина много добри. Това с реферънс към статията на Снейк, която ги хвали твърде много тия загадки.
Еми тва е, да видим кво са дробили у втория

п.п. Ънлокабъл кънтентът рулира

но гледам Драгън не е отключил съвсем всичко, пък аз нямам психо-пауъра

п.п.2. Доколкото разбрах от темата и от липсата на други надписи по играта, разработчик е самото Сони - те имат ли други игри, сори за невежеството предварително? Предпочитам да изглеждам лейм, вместо да чекна сам, просто за да ви бутна малко superiority pleasure. Да не каже някой, че не съм добра душа

This is it. Ground zero.
готин пост, браво.
И мен по втория въпрос на жорето ме интересува, ще чек после и ще пиша
Сега казах ти в кю, че ако ме питат за едно от двете остро си обичам повече Бога, ама точно на абсолютното нещо, в кеото Гиърс бие почти ВСИЧКО да го напишеш това...Графиката на Гиърс не кефи, тя ИЗПРАЗВА директно и веднага. Просто пусни резачката върху някой или го стреляй наблизо и ще разбереш.(мое гиърса да е по-съвършен обективно, но си остава недостатъчно приказен, за да кефи истински)
И мен по втория въпрос на жорето ме интересува, ще чек после и ще пиша
Правили са, да. Но за списъци не знам. Примерно Forbidden Siren двете части са си техни.
Иначе, Жоро, във втория поне ти обещавам, че като колоните или стаята с двата минотавъра, или подводния тунел НЯМА. Няма места, където играта се гаври с теб, то тва й беше най-големият дефект на единицата.
Иначе, Жоро, във втория поне ти обещавам, че като колоните или стаята с двата минотавъра, или подводния тунел НЯМА. Няма места, където играта се гаври с теб, то тва й беше най-големият дефект на единицата.
And you can't dance with a devil on your back...
Нито подводната стая, ното колоните бяха няква особена филоофия в единицата. Просто човек тряяше да се фане да си отвори очите и да действа по внимателно.
Love & peace
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9062
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest