Posted: Tue May 29, 2012 11:19 pm
Малко оффтопик но единствените нива където атмосферата ме кефи на второ преиграване са адът във втората половина на трети акт и по специално "органичните" нива и halls of agony в първи акт.
то имаше. Първия кинг(хардкор убиец на диабло на хел) се появи 3-4 дни след излизането на играта. БАтъл нет беше перманентно крашнат. И пуснаха 5 пача за първите два месеца като всеки интродюсваше нов счупен билд - WW barb, Chain corpse explosions necroto, jabazon, multizon които тривиализираха играта.Mindcrime wrote:Halls of Agony е хендс даун най-готиния дънджън в цялата игра. Аз паралелно с двойката напредвам лекичко и на найтмеър с Уизърда, доволно лесно е като изключим кофти афиксите които изкачат от време на време на чемпиън паковете.
Пак на тема цялостен геймплей и баланс, аз съм спокоен и съм сигурен че до първия експанжън всички неща от които ревем сега лека полека ще бъдат изчистени. Гледайки назад всички игри на Близард започват тромавичко, но след 5-6 пача нещата се оправят. При Старкрафт не знам как е защото никога не съм я играл, но при Диабло 2, Уаркрафт 3 и УоУ винаги е започвало така. Добре че преди десетина години нямаше къмюнити сайтове, представяте ли си какъв рант щеше да има при пускането на Диабло 2 1.0.
И на мен ми е любим , и в двойката най ме кефеше пустинята.Muad_Dib wrote:Аз може би съм единственият на света, на когото втори акт му е любим:) Иначе преди Бътчъра е доста яко да.
+1RRSunknown wrote:И на мен ми е любим , и в двойката най ме кефеше пустинята.Muad_Dib wrote:Аз може би съм единственият на света, на когото втори акт му е любим:) Иначе преди Бътчъра е доста яко да.
http://www.someecards.com/usercards/nsv ... M2MjdiMDcxThe Dragon wrote:то имаше. Първия кинг(хардкор убиец на диабло на хел) се появи 3-4 дни след излизането на играта. БАтъл нет беше перманентно крашнат. И пуснаха 5 пача за първите два месеца като всеки интродюсваше нов счупен билд - WW barb, Chain corpse explosions necroto, jabazon, multizon които тривиализираха играта.Mindcrime wrote:Halls of Agony е хендс даун най-готиния дънджън в цялата игра. Аз паралелно с двойката напредвам лекичко и на найтмеър с Уизърда, доволно лесно е като изключим кофти афиксите които изкачат от време на време на чемпиън паковете.
Пак на тема цялостен геймплей и баланс, аз съм спокоен и съм сигурен че до първия експанжън всички неща от които ревем сега лека полека ще бъдат изчистени. Гледайки назад всички игри на Близард започват тромавичко, но след 5-6 пача нещата се оправят. При Старкрафт не знам как е защото никога не съм я играл, но при Диабло 2, Уаркрафт 3 и УоУ винаги е започвало така. Добре че преди десетина години нямаше къмюнити сайтове, представяте ли си какъв рант щеше да има при пускането на Диабло 2 1.0.
Но имаше офлайн режим на игра което помогна да не са толкова очевидни.
Ашмодан на хел го убих за под 15 сек. Със сървайвал билд.
Diablo 3 - Lord of Errors
Разочарованието ти, като го видиш каква мизерия е, щеше да е по-голямо.RRSunknown wrote:Еби му майката - за пръв път ми падна легендарен предмет и ми дропна
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()