Page 52 of 198
Posted: Fri Jul 18, 2008 11:19 pm
by Morrowind
Абе ще се врътне:) Ама нещо не ме радва:) Може третия акт да засили нещата:) Щом казвате, че става...ще я мъчим:) Иначе като трудност определно експанда е доста по-добре...че NWN2 не знам какво трябва да правиш, за да умреш:) Тук е по-лесно:) А и не знам още до къде ще си докарам глада;)
Posted: Sat Jul 19, 2008 11:04 pm
by armageddon
Mask of the Betrayer е доста добре като за NWN, ма можеше и повече. Пак кефи де.
Posted: Sat Jul 19, 2008 11:12 pm
by RRSunknown
Аз се чудя кога ще направят нещо по 4 ревизия на ДиД- в момента чета се зарибявам все повече и повече- точно като за компютърна игра са я замислили и няма нищо общо с трета която беше яко дебилна и излишно усложнена с безмислени умения, фийтове и хватки и една от основните причини да не се радвам на NWN2 и TOEE.
Posted: Sat Aug 02, 2008 6:06 pm
by RRSunknown
Току що привърших Simon the Sorcerer 4.
За пореден път се убедих че съвременните опити за куести са далеч от истината. Играта е толкова неорентирана че няма къде повече- само стари геймъри играчи първите части могат да намерят някакъв кеф от цялата работа и то основан предимно на носталгията.
Просто липса какъвто и да е опит за мащаб или по ингилизки казано - content -света е прекалено малък- 6-7 места за посещение - град от 3 улици, тотална липса на бекграунд и хора. Човек през цялото време има усещане за театрални декори пред които комиците разиграват скечове.
Като казах скечове това е 80% от играта - диалози без никакво значение за прогреса на играта но пък с опит са английски хумор и лафчетата които нашия тъси разглеждайки разни предмети. Не че няма смях- въпроса е че всичко смешно е абсолютно несвързано с каквъто да било сюжет- както казах- поредица от скечове тип шоуто на Слави.
Графиката бива като се вземе превдид че е адски красива в бекграундите (макар и същите да са малко) а персонажите са добре нарисувани- докато не се раздвижат- тогава заприличват на марионетки а за разни специални ефекти като огън да не говорим

Звука е същата работа- само две мелодийки за музика - писват след 30 мин слушане. Озвучението е правено от 3-4 човека максимум като 90% от времето всичко декламират с равен тон без значение дали се случва нещо решаващо или не.
Пъзели няма- има загадки свързани с приказване с дадения човек на даденото място или използването на предмети от инвентара- разбира от сорта на : Използвай лопата върху могилата с голям надпис ТУК.
Хубавото е че е невъзможно да се прецака човек с предметите или да се омотае- играта е линейна.
Филмче при завършването на играта няма- има диалог от 10 изречения и толкоз.
Финално заключение- стойте далеч - има къде къде по- смислени куести точно от този. Още повече че голяма част от майтапите са свързани с предишните части и който не ги е играл няма да схване за какво иде реч.
Posted: Sat Aug 02, 2008 6:11 pm
by Muad_Dib
Хубаво ревю, браво РРС.
За съжаление жанрът си е официално мъртъв от прекалено много време насам, аз си отделих всичките велики куестове от навремето и седят на специален рафт с цел преиграване.
Posted: Mon Aug 04, 2008 12:25 am
by Vendavelle Levante
напоследък имайки малко повече свободно време /"малко" подчертано с две прави болднати линии дебелина 0.5/ се върнах към времето на Хироус ама не 4 а комплийт. Много ме кефи тая игра

Незнам за кой път минавам кампаниите ама пак ме кефи.
Posted: Mon Aug 04, 2008 5:10 pm
by Daggerstab
От Battlefield 1942 минах на Battlefield 2142 (Виетнам съм играл в клуб, двойката - никога, чакам Battlefield Heroes). Впечатления след ден-два игра:
EA явно са решили да превърнат играта от "игра, която може да се играе онлайн" в "онлайн игра" - наистина са се олели с отключването на оръжия, а сингъла е, меко казано, блед дори и като подготовка за онлайн-игра. Мамка им да ***, ако исках да си треперя над героя, щях да играя някое MMORPG. Рекламните табла няма да ги коментирам, изтръпвам като си помисля какво ще сложат в Heroes.
Превозните средства са яки, но са малко, да не говорим, че въздушните са гола вода, мутирали хеликоптери без витла - няма ни един шибан изтребител. EMP-оръжията рутят, особено начина, по който се отразяват на пехотата.

Става и все по-трудно за играчите от типа "и сам войнът е войн" заради липсата на стационарни сандъци за здраве и амуниция, което май е още от двойката.
Posted: Thu Aug 14, 2008 12:39 pm
by The Dragon
Засега Space Siege изглежда като пълен шит ...
Posted: Thu Aug 14, 2008 3:52 pm
by armageddon
Не е като да е голяма изненада ...
Posted: Thu Aug 14, 2008 5:15 pm
by AlDim
The Dragon wrote:Засега Space Siege изглежда като пълен шит ...
It runs in the family

Posted: Thu Aug 14, 2008 5:37 pm
by armageddon
Не че знам от собствен опит (първият Siege още ми пази страх, и принципно бих го пуснал само заради едни римейкове на Ултима), но доста хора разправят че DS2 не бил чак толкова зле.
Posted: Thu Aug 14, 2008 6:29 pm
by RRSunknown
DS 2 e десет пъти по тъп от първия -

Posted: Fri Aug 15, 2008 2:40 am
by Evil
а и първия не беше кой знае колко впечатляващ. хак енд слаш....
Posted: Fri Aug 15, 2008 1:07 pm
by Amikae
Понякога всичко, което му е нужно на човек за да релаксира е един хубав Hack n Slash.
Posted: Fri Aug 15, 2008 1:12 pm
by RRSunknown
Nheela wrote:Понякога всичко, което му е нужно на човек за да релаксира е един хубав Hack n Slash.
Титан Куест - друго по- добро няма в момента

Дънжена даже не е релаксираща- постоянно се налага да сменяш скиловете.