Играно напоследък
Moderator: AlDim
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Аз се чудя кога ще направят нещо по 4 ревизия на ДиД- в момента чета се зарибявам все повече и повече- точно като за компютърна игра са я замислили и няма нищо общо с трета която беше яко дебилна и излишно усложнена с безмислени умения, фийтове и хватки и една от основните причини да не се радвам на NWN2 и TOEE.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Току що привърших Simon the Sorcerer 4.
За пореден път се убедих че съвременните опити за куести са далеч от истината. Играта е толкова неорентирана че няма къде повече- само стари геймъри играчи първите части могат да намерят някакъв кеф от цялата работа и то основан предимно на носталгията.
Просто липса какъвто и да е опит за мащаб или по ингилизки казано - content -света е прекалено малък- 6-7 места за посещение - град от 3 улици, тотална липса на бекграунд и хора. Човек през цялото време има усещане за театрални декори пред които комиците разиграват скечове.
Като казах скечове това е 80% от играта - диалози без никакво значение за прогреса на играта но пък с опит са английски хумор и лафчетата които нашия тъси разглеждайки разни предмети. Не че няма смях- въпроса е че всичко смешно е абсолютно несвързано с каквъто да било сюжет- както казах- поредица от скечове тип шоуто на Слави.
Графиката бива като се вземе превдид че е адски красива в бекграундите (макар и същите да са малко) а персонажите са добре нарисувани- докато не се раздвижат- тогава заприличват на марионетки а за разни специални ефекти като огън да не говорим
Звука е същата работа- само две мелодийки за музика - писват след 30 мин слушане. Озвучението е правено от 3-4 човека максимум като 90% от времето всичко декламират с равен тон без значение дали се случва нещо решаващо или не.
Пъзели няма- има загадки свързани с приказване с дадения човек на даденото място или използването на предмети от инвентара- разбира от сорта на : Използвай лопата върху могилата с голям надпис ТУК.
Хубавото е че е невъзможно да се прецака човек с предметите или да се омотае- играта е линейна.
Филмче при завършването на играта няма- има диалог от 10 изречения и толкоз.
Финално заключение- стойте далеч - има къде къде по- смислени куести точно от този. Още повече че голяма част от майтапите са свързани с предишните части и който не ги е играл няма да схване за какво иде реч.
За пореден път се убедих че съвременните опити за куести са далеч от истината. Играта е толкова неорентирана че няма къде повече- само стари геймъри играчи първите части могат да намерят някакъв кеф от цялата работа и то основан предимно на носталгията.
Просто липса какъвто и да е опит за мащаб или по ингилизки казано - content -света е прекалено малък- 6-7 места за посещение - град от 3 улици, тотална липса на бекграунд и хора. Човек през цялото време има усещане за театрални декори пред които комиците разиграват скечове.
Като казах скечове това е 80% от играта - диалози без никакво значение за прогреса на играта но пък с опит са английски хумор и лафчетата които нашия тъси разглеждайки разни предмети. Не че няма смях- въпроса е че всичко смешно е абсолютно несвързано с каквъто да било сюжет- както казах- поредица от скечове тип шоуто на Слави.
Графиката бива като се вземе превдид че е адски красива в бекграундите (макар и същите да са малко) а персонажите са добре нарисувани- докато не се раздвижат- тогава заприличват на марионетки а за разни специални ефекти като огън да не говорим

Звука е същата работа- само две мелодийки за музика - писват след 30 мин слушане. Озвучението е правено от 3-4 човека максимум като 90% от времето всичко декламират с равен тон без значение дали се случва нещо решаващо или не.
Пъзели няма- има загадки свързани с приказване с дадения човек на даденото място или използването на предмети от инвентара- разбира от сорта на : Използвай лопата върху могилата с голям надпис ТУК.
Хубавото е че е невъзможно да се прецака човек с предметите или да се омотае- играта е линейна.
Филмче при завършването на играта няма- има диалог от 10 изречения и толкоз.
Финално заключение- стойте далеч - има къде къде по- смислени куести точно от този. Още повече че голяма част от майтапите са свързани с предишните части и който не ги е играл няма да схване за какво иде реч.
- Vendavelle Levante
- Smallfolk
- Posts: 13
- Joined: Sun Aug 03, 2008 11:52 pm
- Location: седи на пъна по средата на Китно Поле
- Daggerstab
- Arcanist
- Posts: 860
- Joined: Wed Feb 04, 2004 6:31 pm
- Contact:
От Battlefield 1942 минах на Battlefield 2142 (Виетнам съм играл в клуб, двойката - никога, чакам Battlefield Heroes). Впечатления след ден-два игра:
EA явно са решили да превърнат играта от "игра, която може да се играе онлайн" в "онлайн игра" - наистина са се олели с отключването на оръжия, а сингъла е, меко казано, блед дори и като подготовка за онлайн-игра. Мамка им да ***, ако исках да си треперя над героя, щях да играя някое MMORPG. Рекламните табла няма да ги коментирам, изтръпвам като си помисля какво ще сложат в Heroes.
Превозните средства са яки, но са малко, да не говорим, че въздушните са гола вода, мутирали хеликоптери без витла - няма ни един шибан изтребител. EMP-оръжията рутят, особено начина, по който се отразяват на пехотата.
Става и все по-трудно за играчите от типа "и сам войнът е войн" заради липсата на стационарни сандъци за здраве и амуниция, което май е още от двойката.
EA явно са решили да превърнат играта от "игра, която може да се играе онлайн" в "онлайн игра" - наистина са се олели с отключването на оръжия, а сингъла е, меко казано, блед дори и като подготовка за онлайн-игра. Мамка им да ***, ако исках да си треперя над героя, щях да играя някое MMORPG. Рекламните табла няма да ги коментирам, изтръпвам като си помисля какво ще сложат в Heroes.
Превозните средства са яки, но са малко, да не говорим, че въздушните са гола вода, мутирали хеликоптери без витла - няма ни един шибан изтребител. EMP-оръжията рутят, особено начина, по който се отразяват на пехотата.

Дагърстаб. Точка.
Предупреждение: Имам лошия навик да споря. Освен това страдам от черен хумор и изблици на сарказъм.
Предупреждение: Имам лошия навик да споря. Освен това страдам от черен хумор и изблици на сарказъм.
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9062
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 31 guests