Page 52 of 80
Posted: Tue Mar 27, 2007 2:16 pm
by Roland
Не ни препращай към гугъл, ми ги изведи тук тия аргументи.
Впрочем, Никола, Милър и за мене е много посредствен. Просто е напипал най-масовия куулнес, дето най-много се котира

Но е слаб и като автор, и као стилист.
Posted: Tue Mar 27, 2007 2:18 pm
by Moridin
Алекс, престани моля те да си търсиш поводи за спор и да се хващаш за думи. Ясно е като бял ден, че не сте на едно мнение, за кво трябва да се цикли.
Морвчо, по-спокойно

Само се поддаваш на дразнене ;р
Бтв не виждам проблем с това човек да крещи СПАРТА и да се кефи бясно на филма, и същевременно да осъзнава, че бил не най-успешното филмово есе или квото още беше. Аз лично съм точно така

Posted: Tue Mar 27, 2007 2:27 pm
by Muad_Dib
Въпрос на вкус е, Симеоне. Чак толкова масов колкото Марвел-нещата едва ли е, но може и след филмите да е друго. Аз харесвам Син Сити, защото е добре написано и атмосферата и насилието са стилни. Пак казвам, че това си е мое мнение. С много по-голям кеф сядам да си чета син сити-та отколкото примерно бих седнал да се занимавам със Сивил Уор. Един от стимулите за мен е, че "вселената" на Милър е малка и може да се обхване бързо - все пак 7 пейпърбека е едно, 40 години Х-мен е съвсем друго...Просто за тях нямам време и не ми се занимава, а и както казах - Син Сити ми допада много повече.
Комиксът по 300 също ми хареса, само че една идея по-малко от Син Ситита. Милър за мен е добър художник със собствен стил и начин на писане. Харесва ми това, че сам си прави най-важните неща и се е задържал като име.
Posted: Tue Mar 27, 2007 2:29 pm
by simple_stupid
Demandred wrote:Аман от това оправдание вече. "Филмът е като комикс, затова има тия и тия слабости, които всъщност въобще не са слабости, защото е правен като комикс". Все пак комиксите и киното са съвсем различни неща. Ако искам комикс, ще си купя комикс.
Сигурно си гледал "Сатирикон", Фелини се придържа стриктно по книгата, кадрите спират там където текста прекъсва. Няма да е честно да кажа, че ако исках така да ми прекъсва съм щял сам да си прочета книгата...
Това изобщо не иде да рече, че сравнявам Фелини с Зак Снайдър, или че държа някой отговорен за туй, че филма не му е харесал. Просто се опитвам да покажа, че има всякакви адаптации на нещата, дори и във "Високото Изкуство". Някой са по буквални, други не. Естетиката на 300 е комиксова, и това е търсено целенасочено и явно. На някой му допада, на друг не...
Следващото не се отнася до репликата на Demandred, а е така изобщо, по принцип.
"Красивото" и "харесва ми" са категории от Царството на субективността, там всеки си господар. Аз лично когато гледам филм, не мисля какво мога да кажа за него като излезна, ами се опитвам да потъна и да го "почувствам". Ходя на филми, които определено се надявам да ми харесат.Е, по някой път се и разочаровам. За мен е глупост да отидеш да гледаш нещо, за което знаеш, че е боза, за да можеш след това да го плюеш.
Трябва да кажа, че така наречените "хейтъри" ми стават все по-симпатични. Те определено се опитват да се въплатят в ролята на Ксеркса, смазващи с триметровото си интелектуално и естетическо превъзходство, богове нямащи кръв, единственото което искат е да се поклоним и да кажем "Е, да те това нашето в случая, е тъпа, накъсана и нелогична комиксова адаптация, която няма никакви естетически и филмови достойнства."
Е да, ама на мен ми хареса. И дори гърбав изрод, интелектуално безпомощен, неможещ вдигне достойно естетическия щит в защита на Царството, няма да предам прохода на интелектуалстващи безсмъртници.

Posted: Tue Mar 27, 2007 2:32 pm
by shayhiri
Moridin wrote:Алекс, престани моля те да си търсиш поводи за спор и да се хващаш за думи. Ясно е като бял ден, че не сте на едно мнение, за кво трябва да се цикли.
Морвчо, по-спокойно

Само се поддаваш на дразнене ;р
Мор, извинявай, но аз
очевидно целенасочено отказвам да споря с Морвчо. С твърде основателната причина, че мненията ни за филма не се разминават. А не с някакви лични мотиви, макар че и така се връзва.
Ако някой изкаже мнение за филма, с което не съм съгласен, си казвам, знаете. Досега се е случило само със Скитника. Сори, Морв.

Можеше да бъде добър спор, ако имаше за какво.
Moridin wrote:Бтв не виждам проблем с това човек да крещи СПАРТА и да се кефи бясно на филма, и същевременно да осъзнава, че бил не най-успешното филмово есе или квото още беше. Аз лично съм точно така
Благодаря, че зае моята позиция още в следващия абзац.

Posted: Tue Mar 27, 2007 2:34 pm
by Roland
Чакам ти аргументите за комикс-индустрията. Не се скатавай.
Posted: Tue Mar 27, 2007 2:39 pm
by shayhiri
Ако се скатавам понякога, го правя така, че да не личи.

Нали това е идеята?
Така че в момента очевидно не се скатавам, а работя внимателно по тезата си. Щом се поинтересува и попита любезно, за разлика от Никола

, бях длъжен да се съобразя.

Posted: Tue Mar 27, 2007 2:39 pm
by Moridin
Алекс, стига еквилибристика
Мойто мнение е точно ОБРАТНОТО на това на Морви (по отношение значимостта на хайпа за обективната оценка на филма). Твойто - сам казваш - е като мойто. Стига го въртя и сука вече.
Ходи по-добре смятай с калкулатора, че хищните комикс-акули нема ти простят

Posted: Tue Mar 27, 2007 2:53 pm
by shayhiri
Ще е в отделна тема, да не дооспамваме тази.
simple_stupid wrote:Трябва да кажа, че така наречените "хейтъри" ми стават все по-симпатични. Те определено се опитват да се въплатят в ролята на Ксеркса, смазващи с триметровото си интелектуално и естетическо превъзходство, богове нямащи кръв, единственото което искат е да се поклоним и да кажем "Е, да те това нашето в случая, е тъпа, накъсана и нелогична комиксова адаптация, която няма никакви естетически и филмови достойнства."
Е да, ама на мен ми хареса. И дори гърбав изрод, интелектуално безпомощен, неможещ вдигне достойно естетическия щит в защита на Царството, няма да предам прохода на интелектуалстващи безсмъртници.

Имаме нов защитник на Прохода!

Респект за красноречието.
Posted: Tue Mar 27, 2007 3:06 pm
by Roland
Не, не, в тази. Тя по-оспамена не мое да стане, а и тва си е по темата...
Posted: Tue Mar 27, 2007 4:06 pm
by shayhiri
Въздържам се от каквито и да било коментари, макар че се чувствам изключително глупаво
да доказвам истини очевидни като света. Но аз нали съм от друг свят, Ян, както многократно си забелязвал, все с учудване.
Are you watching closely?
Това е може би единственото място в нета, където се изкарват данни за продажбите на американски комикси:
http://www.icv2.com/articles/news/10270.html
Да вземем за пример Спайдърмен:
AMAZING SPIDER-MAN #538 CW* $2.99 MAR 142,956
SENSATIONAL SPIDER-MAN #35 $2.99 MAR 59,423
SPIDER-MAN REIGN #3 (Of 4) $3.99 MAR 46,050
SPIDER-MAN LOVES MARY JANE #15 $2.99 MAR 6,121
SPIDER-MAN & POWER PACK #4 (Of 4) $2.99 MAR 5,605
Не го знаете, но от трите долара в цената на един комикс, до издателството стига само един. Останалото е за дистрибуторите. Значи приходите от Спайди комикси за Марвъл миналия месец възлизат на $ 260 000. Внушително.
Сега да направим тази сметка:
$ 260 000 X 70 =
$ 1 820 000 (не ползвам калкулатор, дано всичко е точно)
60 са месеците в пет години. (Плюс десет месеца от мен, ей така, чиста щедрост.) Колкото минаха от излизането на първия Спайди филм. Цифрата горе е сумарният приход от комикси за този период - и то ако си затворя благосклонно очите за факта, че Спайди комиксите се продаваха несравнимо по-зле, преди да получат чудовищния рекламен тласък от страна на филмите.
Уау.

Близо два милиона. Цяла каруца пари.
Сега бихте ли сравнили със сумарните приходи от трите филма:
$ 822 000 000 +
$ 783 000 000 +
$ 800 000 000 =
$ 2 450 000 000
Два милиарда и половина. Т.е. само около
1300 пъти повече от комикс приходите. Дори не броим мърчандайзинг, телевизия и т.н.
И кво печеля аз от цялата работа? Изгубено време и огромното неудоволствие да отварям очите на форумните комикс-фенове за горчиви за тях истини.

Give me a break.

Posted: Tue Mar 27, 2007 4:17 pm
by The Dragon
А каква част от тези приходи са отишли в марвел? Колко са платили за правата киностудията.
Това което го направи горе е да кажеш че заради властелина, наследниците на толкин сега за милиардери.
Posted: Tue Mar 27, 2007 4:19 pm
by Matrim
Според мен проблемът ви е, че не гледате на филма като на комикс. Дори и Ксеркс си беше на мястото, дори и прасето с белйдовете, ако се замислите. Всяка една сцена си беше на точното място и беше направена все едно е нарисувана на хартия. Това, мисля е причината, че нямаше някакви подробности като сюжет, свързаност на сцените, причини героите да правят това което правят и така нататък.
Аз, такова, комикси не чета, но наистина ли в тях по принцип тези неща липсват? Наречете ме игнорамус, но аз си въобразявах, че поне някакъве сюжет и наченки на мотивация на героите се предполага да има, а то йок. Направо благо ми стана на душата, че не чета такива неща.

Posted: Tue Mar 27, 2007 4:22 pm
by shayhiri
Наследниците на Толкин, както знаем, Драгън, са идиоти, защото са се разделили с правата си навремето при смешни условия. Можете да сте сигурни, че специалистите на Марвъл са малко по-хитри. Освен това вече сами си правят филми.
Но и като го сметнем това, пак остават близо хиляда пъти повече. Или петстотин, ако държите. Се в **з. (Иначе си принципно прав, очевидно.)
Posted: Tue Mar 27, 2007 4:32 pm
by The Dragon
Значи губиш малко нишката. Виж сега поне преди няколко поста ти твърдеше, че издателствата на комикси печелят повече от продаване на правата за филми, отколкото от главната си дейност.
Приходите на трите Спайдите, нямат нищо общо с това, какво Марвел са получили за правото да филмират. А всъщност точно такава достоверна информация се изисква за да можеш да докажеш тезата си. Освен това всякаъв мърчандайз и какво ли не по-филма си е собственост на студиото.
Освен това най-продаваните серии на комикс студията не винаги са най печелившите - при убер луксозните издания за убер нърдове надценката е многократна.
Марвел издават около 50на серии комиски + всякакви едишъни, хард кавъри и какво ли още не.