Fable 2

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Mon Oct 12, 2009 2:56 pm

Спокс, това е само в началото, после са приятна разтуха от нон-стоп играта.

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Mon Oct 12, 2009 9:23 pm

Ако изключим 1-2 филмчета в самото начало, кътсцени в играта чисто и просто няма. Останалото е в реално време и не ми е ясно за какво точно ти е да го "скипваш". Вече си представям как си играл Mass Effect или Fallout 3, да речем...

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Mon Oct 12, 2009 9:26 pm

Омг да за Мас Ефект особено е ноу комент. Аз например обожавам кътсцени, ама такива не с енджина на играта, иначе ако историята кефи просто се ядват.

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Mon Oct 12, 2009 9:43 pm

Туй "с енджина на играта" отдавна няма значение, при положение че все по-малко неща се пререндърват.

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Tue Oct 13, 2009 12:05 am

Да, което е супер тъпо. Искам да е като навремето и кътсцените на Близард - толкова голям да е контраста между кътсцена и геймплей графично и като дизайн, за да си гледам кътсцените с кеф понякога и да се стремя към тях повече. Ей сега в Брутал Леджънд де що има кътсцена (а не са малко и да скипват се) е с "енджина на играта" и не ме накефиха на макс, а можеше да са маса по-яки.

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Tue Oct 13, 2009 1:15 am

За мен кътсцените, които те изкарват от нормалната визия на играта, са отживелица. Особено когато имаме такива като в Gears 2, DMC4, RE5, че дори и MGS4 (откъм визия и кинематография са си жестоки все пак). От край време конзолите и PC-тата са достатъчно добри, за да няма нужда от допълнителни видеота. Освен ако не става въпрос за C&C, да речем, където live-action-а си е стил или когато някоя сцена е прекалено комплексна, за да се пусне директно през енджина.

п.п. Специално в Brutal-а мен ме кефят на макс+

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Tue Oct 13, 2009 2:33 am

Готино мнение, обаче си е въпрос на личен вкус. дал си хубави примери, особено в RE5 на макс съм се накефил на кътсцени с "нормалната визия". При мен е по-скоро носталгично сякаш. Да не говорим, че е единственото нещо, което харесвам в повечето J-RPG-та :lol: (например във ФФ10).

п.с. за Брутала - Няколкото кътсцени ме размазаха особено много, особено накрая един мотив с любовта беше супер направен, но като цяло ми бяха уотевър, ще видиш сам.

п.п.с. да вземем да спрем, че здраво се отплеснахме в игри и закачки с тоя офтопик:)

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Thu Dec 10, 2009 1:03 pm

09.12.2009
Molyneux: Fable Was 'Over-Hyped'
Peter Molyneux, creative director at Microsoft Game Studio has looked back at his career, experiences and games in an exclusive in-depth interview

Speaking candidly with Retro Gamer magazine the industry legend, and designer of such games as Theme Park, Fable and Black and White discussed the criticism levelled at some of his past titles. “Fable was another one of those games which people were very excited about, and it was another which was a little over-hyped to be honest with you,” Molyneux said.

”When I did Fable I learnt a real lesson about talking to journalists. With Fable and with Black & White I really was just actually being a designer at this point. Saying ‘imagine we’re going to have this game feature, and it’s going to do this and this is why we’re going to have it and why it’s important’."

“When I did Fable I learnt a real lesson about talking to journalists”

"And of course the poor games journalist writes down all these things and it comes across as ‘oh my god, it’s going to be amazing’ but really they were just words because a lot of the time with Fable and with Black & White I was actually talking I wasn’t really demoing.”

The veteran games designer admitted he’s now more cautious when promoting games. “The real big rules now are; whenever I talk about a game feature I’m going to show it and be honest about it. And if it is an experiment I’ll call it an experiment; I won’t call it a game feature.”

The Lionhead chief also discusses in detail his role as creative director at Microsoft Game Studios, (“I’ve seen some pretty amazing things, which I can’t tell you about of course”) as well as his long career - including his time at Bullfrog – as well as his favourite games. And if you want to know which sequel other than Fable III to look out for, Molyneux’s clear which of his games he’d like to revisit: “I think Populous probably would be the one that would be the most amazing to do a sequel for. “
:roll:

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Thu Dec 10, 2009 8:03 pm

Ancient news. Молиньо повтаря това в интервюта от 3-4 години насам.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Sun Apr 04, 2010 11:05 pm

Още я играя (след основната история) но вече спокойно мога да я ревюирам :
Слагам и 8/10 - в моята система това е игра която играя с кеф но с ясното съзнание за пропилян потенциал.

Нещата които ми харесаха са:
+ Най-красивата фентъзи игра изобщо (според мен). Ако не бях играл Байонета щях да кажа най-красивата която съм виждал. Като почнем от околната среда, минем през стила на облеклата, ефектите на магиите - всичко е перфектно. Кеф ми прави дори само да обикалям безцелно.
+ Системата X, Y, B много ми допада а боя ме радва.
+ Има смяна на сезони (поне така си мисля защото околната среда се смени (надявам се да е е перманентна смяна от това че съм минал главния куест)
+ Кучето радва и ми спестява нуждата да цикля тайници.
+ Има светеща линия която показва къде е куеста - Евала!
+ Централния куест всъщост ми хареса (умерено) но вече страничните куести са истината особено историйките към тях които са забавни.
+ Селцата се променят в зависимост какви съм ги вършил - още експериментирам как и до каква степен мога да ги променя но ченето ми падна след като се върнах в Храма на светлината в Оаквил където в безплодни опити да взема награда бях дарил 30 000 злато и където заварих как монасите са изградили бент над езерото и са ъпгрейднали храма (явно с моите пари).
+ Гаргойлите са много добра нова идея- хем са тайник, хем разбираш за тях като минеш наблизо хем ти дават стимул да ги накараш да млъкнат.
+ Може да си играеш на богаташ с опцията да купиш всяка сграда.
+ Игрите на търговците са забавни.

Нещата които не ми харесват са:
- Симулирания свят като симулация е тотален , абсолютен фейл на всички нива - като почнем от това че хората просто обикалят безцелно, като продължим с това че имат абсолютно малоумно поведение (в момента ме гонят 50 човека които искат да се оженят за мен без да съм правил нищо за да ги привлека), има някаква безумна финасова система - магазините които съм купил ми носят по-малка печалба от това да сека дърва (сека дърва за 300-600 злато на удар ебаси!). За е още по реалистична симулацията персонажа ми е тоталния джигит - нито трябва да яде (защото става дебел нито да спи .
- Местностите са абсолютните релси в по-голямата си част, в повечето има пътеки по която да вървиш и от които не може да кривнеш а в най -откритите (Оаквиле и Езерото просто няма за какво да обикаляш тъй единственото което намираш обикаляйки са необитаеми поляни/ниви ). За това спомага и факта че не можеш да скачаш и да се катериш .
- Нулева интерактивност с околната среда - дори не можеш да си набереш гъби или да счупиш нещо. Единственото което може да се прави е да се копае с лопатата но само на определените места.
- Интерфейса за предметите и текстовете е ужасяващо тромав и досаден - безкрайното скролиране.
- Факта че си зареждаш живота с храна която те прави дебел с 1-2 изяждания ме вбесява особено на фона на това че няма никакъв механизъм да си махнеш дебелината освен с ядене на целина (и нищо друго).
- Цялата реализация на концепцията жена и дете - интересно е да пробваш и ти доскучава след 15 минути след като разбереш че идеята се изразява в това да повтаряш дебилно еднообразно цъкане на даден експрешън регулярно. б.т.в. оставих си жената точно докато мина един куест от главния и като се върнах я заварих разведена с детето и изчезнаха от всякакви статистики.
- Противниците са точно пет вида - бандити, немъртви, балверини, хобита и стражите на луциен и омръзват тотално.
- Цялата работа с експресиите и индивидуалното мнение което обещаваха смърди - в 90% от случаите няма никакво значение каква експресия правя стига да е в дадена категория. Не че има някъкъв дори и минимален смисъл да правиш експресии - нито постигаш нещо с тях нито се използват в повече от 1-2 куести . За съжаление бях останал с впечатление че примерно за да омаеш някоя в любов ще трябва да я водиш на срещи, да и показваш луната, да разучаваш какво харесва , да убедиш родителите и и т.н. дейности а не както е в действителност - както си бягам и отвсякъде ми подвикват - дай ми пръстен, дай ми пръстен. Също не мога да разбера защото не мога да отправям експресия само към един човек - опитвам се да изгоня разни навлеци влезли в къщата без да гоня жена си - не става и не става - направя ли експресия за изплашване и жената се плаши а тапирите стоят и не се помръдват. Едва ли има нужда да уточнявам че момента правя експресии само е така да има профилактично.
- Тъй наречените Jobs - абсолютен провал - циклиш един бутон с единствената печалба пари. Дори копаенето на руда на WOW ми беше по-забавно като дейност.

Какво ми се искаше да видя за да дам на играта върхова оценка
1. Света наистина да е симулиран - тип Готик, Райзън или дори Обливиън (кофти е че това го има показано на геймплейни филмчета преди да излезе играта - явно са го изрязали)
2. Хората наистина да са уникални и експресиите да имаха по реалистична и реална полза - да се използваха за пазарене с търговци например, в дипломация или ако щете в бой - има логика в това да изревеш на вразите и да избягат (все пак си най-известния ебаси!).
3. Да има по-голямо разнообразие от живот - животни и противници. В това отношение дори Фейбъл 1 е по-богата.
4. Да има реално какво да правиш с жената и детето - уникални куести, дейности за правене, да си учиш детето и т.н.
5. Jobs да бяха по-смислени ,поне да произвеждаха нещо или пък да бяха по -забавно замислени като мини-игра.

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Mon Apr 05, 2010 12:18 am

За поне половината неща чисто и просто грешиш.

- "Симулацията" всъщност е доста добра - хората си живеят по къщите, но през деня излизат, кой да продава в магазинчето си, кой да се мотка безцелно и да се прехласва по храбрия ти герой. В този ред на мисли имаш безброй начини да си променяш репутацията и съответно степента, в която местните лелки ти налитат. Сплаши ги, махни тия гъзарски копринени дантели от гардероба си, сложи си татуировки, промени си прическата, пусни си брада. Каквото ти дойде на акъла.
- Колкото до това, че наема носи по-малка печалба от работенето - абсолютно си в грешка. Ако станеш голям лендлорд, можеш да получаваш гигантически суми като постоянна печалба, докато се занимаваш с приятни неща като куестене или дори докато не играеш. Аз точно така направих милионите, не с дървосечене, което е само колкото да тръгнеш от някъде. Друг въпрос е, че тия монотонни работи са си направени баш като работа, което скучнее.
- Голяма част от местностите са доста отворени и са пълни с разклонения, секретчета, странични куестчета и какво ли още не. Не е GTA или Fallout, естествено, но играта по никакъв начин не си е поставила тази цел и чисто и просто не е нужно. По-скоро мяза на Baldur's Gate 2 и т.н. А и аз определено предпочитам качеството пред количеството.
- Копаенето може да се прави абсолютно навсякъде, толкова и си се загледал в интерфейса. Просто от него има смисъл само ако песът издири нещо.
- Туй за надебеляването е една леко недоклатена система, да. Обаче в експанжъните има и други неща освен пустата целина.
- Семейството не е някаква супер комплексна симулация, но с него има още доста интересни неща, особено ако си хойкал на жената. Аз лично се занимавах доста време с този аспект на играта.
- Експресиите просто не си ги схванал откъм действие. Можеш да правиш кажи-речи каквото си поискаш с жителите на Албион. Колкото до това за какво трябва да ги прави човек - еми за гаргара. Дали това ти доставя удоволствие е чисто и просто въпрос на лично усещане.

Въобще, ако изключим по-дребните ти критики, съгласен съм само за работата, разнообразието на врагове (донякъде, ти си ги изброил само като общи класове) и интерфейса.

И не ми е ясно защо постоянно налиташ на тия open-world "симулации". Не всяка игра е нужно да е такава, даже аз силно предпочитам да не е.
да се използваха за пазарене с търговци например, в дипломация или ако щете в бой - има логика в това да изревеш на вразите и да избягат (все пак си най-известния ебаси!).
За викането в бой даже има ачийвмънт, бро. За търговците не помня вече, но със сигурност можеш да накараш хората да ти дават неща. Въобще имам чувството, че въобще не си се заровил достатъчно в цялата система. А докато не пробваш "come back to my place" експрешъна, за да си довлечеш цяла тълпа от фенки за малко лъвин, не си я играл таз игра.
3. Да има по-голямо разнообразие от живот - животни и противници. В това отношение дори Фейбъл 1 е по-богата.
Не е.
4. Да има реално какво да правиш с жената и детето - уникални куести, дейности за правене, да си учиш детето и т.н.
Всичко това е в наличност, нищо че можеше и повече.

Абе продължавай да играеш. Със сигурност има още много, много неща за вършене. Аз сума време попадах на нови неща след края, а и там са някои от най-яките странични куестове.

Иначе можеш да видиш цялото ми мнение тук:
http://www.forplay.bg/index.php/forplay ... pg)/review
http://www.forplay.bg/index.php/forplay ... pg)/review

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Mon Apr 05, 2010 2:41 am

Не си ме подразбрал правилно за някои неща които поясняваш
"
Симулацията" всъщност е доста добра - хората си живеят по къщите, но през деня излизат, кой да продава в магазинчето си, кой да се мотка безцелно и да се прехласва по храбрия ти герой.

Точно това казвам и аз - моткат се безцелно. Никаде не видях някой реално да работи или да пренася товар. A във филмчето го показват.
В този ред на мисли имаш безброй начини да си променяш репутацията и съответно степента, в която местните лелки ти налитат. Сплаши ги, махни тия гъзарски копринени дантели от гардероба си, сложи си татуировки, промени си прическата, пусни си брада. Каквото ти дойде на акъла.
Точно това е проблема - или плашиш всички или всички ти налитат. В момента точно това направих и сега съм на другата крайност без да съм го искал - всичко живо бяга от мен само защото си извадих меча 2-3 пъти по погрешка и това хем че ме дразни хем не мога да ги махна fear-a колкото и да им правя fun expressions. Просто всички са някакви стадо което ти реагира на пакет.
Колкото до това, че наема носи по-малка печалба от работенето - абсолютно си в грешка. Ако станеш голям лендлорд, можеш да получаваш гигантически суми като постоянна печалба, докато се занимаваш с приятни неща като куестене или дори докато не играеш. Аз точно така направих милионите, не с дървосечене, което е само колкото да тръгнеш от някъде. Друг въпрос е, че тия монотонни работи са си направени баш като работа, което скучнее.
Имах предвид че работата носи повече печалба от наем на ЕДНА сграда или магазинче. Логично като изкупих целия пазар на Bowerstone и печалбите потекоха. Но няма логика да държа кръчмата на Bowerstone и тя да ми носи по-малка печалба от 10 минути коване. Б.т.в. идеята на работата не знам дали е да скученее но в този вариант служи само да я охвърлиш в началото (най-добре спечелих със сечене) доакто си позволиш да купиш първата си собственост и оттам нататък трябва да си мазохист че да се занимаваш да цъкаш.
Голяма част от местностите са доста отворени и са пълни с разклонения, секретчета, странични куестчета и какво ли още не
Ако наричаш отворено наличието на 3-4 пътеки и разклонения и наличието на пещери и дупки - да има отворени. :wink:
Копаенето може да се прави абсолютно навсякъде, толкова и си се загледал в интерфейса. Просто от него има смисъл само ако песът издири нещо.
Напротив - това беше едно от първите неща които пробвах - да дълбая по поляните. Скоро разбрах че няма смисъл обаче.
Туй за надебеляването е една леко недоклатена система, да. Обаче в експанжъните има и други неща освен пустата целина.
След системно гризане на 20-тина целини успях , но системата си остава идиотска още повече че на първия Фейбъл можеше да се отслабне с бягане и гладуване. Б.т.в. нямам експанжъните но и ако там бягането и гладуването липсват за сметка на друга храна значи все тая.
- Семейството не е някаква супер комплексна симулация, но с него има още доста интересни неща, особено ако си хойкал на жената. Аз лично се занимавах доста време с този аспект на играта.

И кои са тия интересни неща - на мен само ми даваше подаръчета ако циклех да и угаждам и просто изчезна като ме нямаше един куест. А някъде до средата на централния куест редовно се занимавах с нея.
Експресиите просто не си ги схванал откъм действие. Можеш да правиш кажи-речи каквото си поискаш с жителите на Албион. Колкото до това за какво трябва да ги прави човек - еми за гаргара. Дали това ти доставя удоволствие е чисто и просто въпрос на лично усещане.
Напротив - схванал съм ги и точно това правя - правя си ташак с хората. Но си остава усещането че и да правиш и да не прави реално нищо не променяш.


Posted: Mon Apr 05, 2010 12:18 am Post subject:

--------------------------------------------------------------------------------

За поне половината неща чисто и просто грешиш.

- "Симулацията" всъщност е доста добра - хората си живеят по къщите, но през деня излизат, кой да продава в магазинчето си, кой да се мотка безцелно и да се прехласва по храбрия ти герой. В този ред на мисли имаш безброй начини да си променяш репутацията и съответно степента, в която местните лелки ти налитат. Сплаши ги, махни тия гъзарски копринени дантели от гардероба си, сложи си татуировки, промени си прическата, пусни си брада. Каквото ти дойде на акъла.
- Колкото до това, че наема носи по-малка печалба от работенето - абсолютно си в грешка. Ако станеш голям лендлорд, можеш да получаваш гигантически суми като постоянна печалба, докато се занимаваш с приятни неща като куестене или дори докато не играеш. Аз точно така направих милионите, не с дървосечене, което е само колкото да тръгнеш от някъде. Друг въпрос е, че тия монотонни работи са си направени баш като работа, което скучнее.
- Голяма част от местностите са доста отворени и са пълни с разклонения, секретчета, странични куестчета и какво ли още не. Не е GTA или Fallout, естествено, но играта по никакъв начин не си е поставила тази цел и чисто и просто не е нужно. По-скоро мяза на Baldur's Gate 2 и т.н. А и аз определено предпочитам качеството пред количеството.
- Копаенето може да се прави абсолютно навсякъде, толкова и си се загледал в интерфейса. Просто от него има смисъл само ако песът издири нещо.
- Туй за надебеляването е една леко недоклатена система, да. Обаче в експанжъните има и други неща освен пустата целина.
- Семейството не е някаква супер комплексна симулация, но с него има още доста интересни неща, особено ако си хойкал на жената. Аз лично се занимавах доста време с този аспект на играта.
- Експресиите просто не си ги схванал откъм действие. Можеш да правиш кажи-речи каквото си поискаш с жителите на Албион. Колкото до това за какво трябва да ги прави човек - еми за гаргара. Дали това ти доставя удоволствие е чисто и просто въпрос на лично усещане.

Въобще, ако изключим по-дребните ти критики, съгласен съм само за работата, разнообразието на врагове (донякъде, ти си ги изброил само като общи класове) и интерфейса.

И не ми е ясно защо постоянно налиташ на тия open-world "симулации". Не всяка игра е нужно да е такава, даже аз силно предпочитам да не е.

Quote:
да се използваха за пазарене с търговци например, в дипломация или ако щете в бой - има логика в това да изревеш на вразите и да избягат (все пак си най-известния ебаси!).
За викането в бой даже има ачийвмънт, бро. За търговците не помня вече, но със сигурност можеш да накараш хората да ти дават неща. Въобще имам чувството, че въобще не си се заровил достатъчно в цялата система. А докато не пробваш "come back to my place" експрешъна, за да си довлечеш цяла тълпа от фенки за малко лъвин, не си я играл таз игра.
Авийвмънта го имам ама не избягаха и пак си ме нападат по абсолютно същия начин, това дето ти дават неща само някои ти ги дават и зависи от "любовния" им показател (което значи че 99% ми ги дават от раз), "come back" го направих 2-3 пъти с 3-4 девойки но тъй като няма нищо различно или специално просто ми омръзнаи нямам никакъв стимул да се занимавам.

И не ми е ясно защо постоянно налиташ на тия open-world "симулации". Не всяка игра е нужно да е такава, даже аз силно предпочитам да не е.
В случая не налитам изобщо, даже повече ме радват зоните. Просто ме дразни как са направили нещо (разботещите хора във филчмето) и са го махнали във финалната версия обезлюдявайки зоната.
Абе продължавай да играеш. Със сигурност има още много, много неща за вършене. Аз сума време попадах на нови неща след края, а и там са някои от най-яките странични куестове.

:twisted: Именно това правя в момента - просто култови куестчета :)
б.т.в. Едно от най-хубавите неща в играта е как се изменят нещата - преди малко установих че след като бях налал пари в Уестклиф взели че построили един грамаден моста над реката и сега няма нужда да се минава през залата с балверините, а хората в Боуър стоунс вече носят съвсем различни дрехи и въртят златни верижки. И моя герой толкова много се променя че няма нищо общо със самия себе което ме радва много. (преди ме дразнеше - дебел, мазен един сивкаво -син , понеже бях кривнал към злата страна - не заради друго ама заради идиотските избори в главния куест)

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Mon Apr 05, 2010 7:05 am

RRS, не знам какво съм "подразбрал" или не, но цитатите-чудовища никога не действат стимулиращо за развитието на нормална дискусия.

Или айде, от мен да мине, ще адресирам едно-две неща.
- Има съвсем доволно средно положение, в което хората не примират по твой адрес, но и не те мразят. Казах ти - сложи нормални адвенчърърски дрешки и ще спрат да те тормозят с фенщината си.
- Сещам се за поне два куеста със семейството, щом толкова настояваш да те оспойля. Един се появява, ако кръшкаш на жена си, а в другия отвличат някое от отрочетата. Също така можеш да водиш дечицата на образователни разходки, макар и да са леко бъгави. Има го и моментът, в който се връщаш след някакви години отсътвие, той е доста култов. А на жената трябва да й заделяш някакви пари, за да не се оплаква и да не се разведе по бързата процедура.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Mon Apr 05, 2010 3:27 pm

Е това с куестите със семейството не съм го стигнал още, дано да е така. Чудя се какво ли щеше да стане ако бях взел лейди Грей :)
Има съвсем доволно средно положение, в което хората не примират по твой адрес, но и не те мразят. Казах ти - сложи нормални адвенчърърски дрешки и ще спрат да те тормозят с фенщината си.
Е то не е като да има 50 вида дрехи б.т.в. Проблема ми в момента е че се страхуват от мен и единствения начин да ги развеселявам е да правя груби експрешъни които умишлено да провалям.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Tue Apr 06, 2010 5:35 pm

Въпрос : Това някой виждал ли е го или е от поредните заблуждения
Spoiler: show
[img]които се хвърляха за играта?
http://xbox360.ign.com/dor/objects/7413 ... =mediaFull[/img]

Who is online

Users browsing this forum: Semrush [Bot] and 1 guest