Page 6 of 11
Posted: Wed Oct 01, 2008 3:23 pm
by thunder
Сандъците накрая на public quests дават доста хубави работи

като цяло поне за мен са донякъде even, като изключим вчера, когато навсякъде дропваше като ненормално
edit: има страшно много мегдан за отборна игра в PvP-то (не говорим за random encounters) и определено не мисля, че екипировката има чак такова значение точно там - научили са си урока хората

ако влезем 4-5 човека заедно като група в някой сценарий и играем заедно не виждам как няма да ги смажем подред 5-6 пъти честно казано (след малко сработване).
Posted: Wed Oct 01, 2008 4:37 pm
by Scourge
вероятно зависи донякъде от популацията на сървъра.
при по-малка такава има по-малко хора около всеки PQ, а изглежда при концентриран в малко играчи инфлуънс се дропят по-често сини и лилави торби.
в сценариите организираните/гилдийните групи винаги имат предимство, най-малкото могат да ползват войс чат. а екипировката има забележимо влияние, това си личи най-много в 1в1 ситуации срещу високи левъли - въпреки изравняването в сценариите на атрибутите от левъл, срещу такива е забележимо по-трудно. отделно на максимален левъл се вдига значението на ренаун ранка (там се отключва и вече не е ограничен от левъла) и съответните бонуси от него, т.е. усилва се неравенството.
Posted: Wed Oct 01, 2008 5:17 pm
by Pugsley
1в1 в тази игра няма.
Posted: Wed Oct 01, 2008 5:49 pm
by The Dragon
А няма и ганкове и туинкове

Което е само плюс.
Posted: Wed Oct 01, 2008 6:00 pm
by Scourge
1в1 ситуации изобщо не са рядкост в сценариите. крайните контролни точки в тиър 1 са перфектен пример за места, където често стават такива единоборства. в тиър 2 по-рядко се случва, но дори и там ги има, особено при неориентирани отбори, които често игнорират рънърите и наблягат на масовката.
а дори никога да не попаднеш в такава случка, не виждам как това променя значението на екипировката и ренаун специализациите. дори напротив, в NvN неравенството ще има още по-голямо значение (макар и по-трудно определимо), ако по-добрата екипировка е струпана от едната страна.
Posted: Wed Oct 01, 2008 6:23 pm
by The Dragon
Разбира се. А на Guild Wars побеждаваше онзи който беше събрал всички елитни умения и можеше да си направи какъвто иска билд. Но това да напредваш не значи да грайндиш.
Posted: Wed Oct 01, 2008 6:40 pm
by thunder
Scourge wrote:изглежда при концентриран в малко играчи инфлуънс се дропят по-често сини и лилави торби.
ако дървото падне в гората и няма кой да го чуе, издава ли звук?

Posted: Wed Oct 01, 2008 6:57 pm
by Scourge
The Dragon wrote:Разбира се. А на Guild Wars побеждаваше онзи който беше събрал всички елитни умения и можеше да си направи какъвто иска билд. Но това да напредваш не значи да грайндиш.
и там събирането на умения беше грайнд. и бидейки осъзнато като проблем, се направиха някои промени да се улесни процеса. първо като се даде възможност да се отключват умения изцяло с пвп, а после и като крайната мярка - пускането на пвп пакове с всички умения отключени.
но не става дума затова: първо, максималната екипировка там е фиксирана и достъпна от нпц-та; второ, има възможност да се правят пвп персонажи от произволен клас на максимален левъл.
иначе и напредването може да е грайнд:
http://en.wikipedia.org/wiki/Grind_(gaming)
в случая с ренауна важи напълно. съмнява ме последните нива на ренаун специализациите да могат да се направят без див циклаж.
@thunder: не си съгласен, че тогава падат сини и лилави торби? конкретни наблюдения? досега на мен сини са ми дропили винаги при малко хора в списъка с инфлуънс и никога в масовка.
Posted: Wed Oct 01, 2008 10:45 pm
by dellusion
Ебахти опашките, дето ги има

.
Posted: Thu Oct 02, 2008 8:42 am
by The Dragon
Почна се!
Ако и ГОА го вкарат патча цена няма да имат
http://herald.warhammeronline.com/warhe ... war?id=338
Posted: Thu Oct 02, 2008 9:37 am
by Delegat
Eбахти пача, тея хора са надминали себе си

Евала на Митик

Posted: Thu Oct 02, 2008 10:08 am
by thunder
чакаме и проблема с опашките да се фиксне

иначе има няколко много правилни неща
renown rank-a не е безкраен бтв - 80 е максимума, така че дори като стигнеш 40 няма да можеш да се подобряваш до безкрайност

Колко време е необходимо да се стигне до 80 вече е друг въпрос, но наистина не го виждам като чак ТОЛКОВА голям проблем.
но във всички случаи "неравенството" на ранк 40 ще го видим колко е "неравно" като стигнем до ранк 40

Posted: Thu Oct 02, 2008 1:32 pm
by Muad_Dib
оГРОМНО евала на Митик за пача, това с Таб-а просто ми светнаха очите като разбрах, че се оправя!
Posted: Thu Oct 02, 2008 9:15 pm
by The Dragon
Някои хора не спят!
http://www.massively.com/2008/10/01/alt ... ame-begun/
Пачват в момента. Сериозно се замислям да ролна некъф ордър. Щото там сценариите излизат instant. Стига да намеря достатъчно непедалски клас измежду ранковете им.
Posted: Fri Oct 03, 2008 9:44 pm
by Delegat
Взех си и аз играта (СЕ

) и влязох да поразцъкам. Не знам дали защото беше patch day, но ме изхвърляше от сървърите почти постоянно. Разгеле на Karak Azgal се позадържах, та направих Магус Ранк 4. Впечатленията ми от играта са изключително позитивни за краткото време, през което поиграх, Митик са свършили страхотна работа. Мисля да направя и един герой на вашия сървър, както и на Karak Orrud, имам познати там, само че ордър
