Page 49 of 54
Posted: Sun Jul 18, 2010 7:50 pm
by RRSunknown
Който не е пробвал да не се изказва.
Posted: Sun Jul 18, 2010 7:51 pm
by Amikae
RRSunknown wrote:Който не е пробвал да не се изказва.
Prove me wrong.
Posted: Sun Jul 18, 2010 7:55 pm
by RRSunknown
С какво точно да те оборя
За 50% фън или за това че се играе като екшънче? Или за ограниченото преживяване.
Posted: Sun Jul 18, 2010 8:29 pm
by Amikae
RRSunknown wrote:С какво точно да те оборя
За 50% фън или за това че се играе като екшънче? Или за ограниченото преживяване.
Просто кажи кое от това, което съм казал не е така и защо не е така. Защото преди време, като излезна играта си спомням от едни съфорумници други приказки за ситуацията при бокса, а и не само в този форум. Или сега просто се опитваш да защитаваш платформата? Аз лично не виждам как ще ми докажеш, че преживяването на бокса не е поне с една идея по затъпено в сравнение с PC.
Posted: Sun Jul 18, 2010 8:47 pm
by RRSunknown
Почи нищо от това което си казал не е така.
Ми на бокса май стратегически елемент няма
.
Не знам кое наричаш стратегически елемент.
Играеш си го, като екшънче
Но със сигурно не се играе като екшънче на по-голяма трудност от лесна.
Използват се всички умения на всички персонажи, пътува се по същия начин, водят се същите диалози.
което убива едно 50% от фъна.
Тук вече приемаш предишното си твърдение за пълна истина изхождайки от твоите представи за стратегическо и затъваш допълнително твърдейки че едва ли не фъна в играта зависи от придвижването на персонажите с мишката.
Преживяването ти със сигурност ще е най-малкото как да кажа... ограничено.
Не ограничено а орязано е точната дума. Орязана графика , неудобен интерфейс , липса на бързи клавиши - това са проблемите.
С две думи - Не го играеш като екшънче и не ти се убива 50% от фъна освен ако фъна ти е бил само от това да водиш битки гледани отгоре. От приятели които играха сериозно играта (4-5 човека) забелязах че половината играят с камера отгоре , но другите играят с конзолната камера и тя ги кефи повече. Излишно е да споменавам всички играха на PC.
Posted: Sun Jul 18, 2010 8:53 pm
by armageddon
Спокойно, според разните материали и тн във втората част този проблем няма да го има, играта май ще си се играе като екшънче на разните там конзоли. Furthermore, не съм играл Мас Ефект, факт, но идеята да избирам по интонацията, физиономията или на както там точно смятат да го направят вместо да си избирам конкретната реплика горе долу ме остави доста в потрес.
Posted: Sun Jul 18, 2010 8:56 pm
by Amikae
Ами лично за мен липсата на най-важния View mode е най-малкото здрав ташачец в сравнение с наличността му. И мога само да си представя в какво се превръща играта геймплейно паузирайки и мъчейки се да се оправиш с всеки един от героите, като никога няма да можеш да погледнеш стратегически битката. Ще гледаш все от долу, забит в ордите гадове и представата ти за бойното поле ще се ограничава до там. Сигурно някой по-кежуъл може и да не му прави впечатление, но аз лично го намирам за зверски тъпо. На мен лично повечето кеф от играта ми идваше от внимателно замислените и конструирани битки, в които стратегически съм замислял позиционирането, комбинацията от магиите, Crowd control и танкването.
Posted: Sun Jul 18, 2010 9:04 pm
by RRSunknown
На мен пък кефа ми идваше от диалога, уменията и сетинга но явно някой хора това го нямат за нищо.
Добра новина момчета- идва Старкрафт 2 - там може да не се занимавате с диалог, умения и сетинг и да се отдадете на
внимателно замислените и конструирани битки, в които стратегически съм замислял позиционирането, комбинацията от магиите, Crowd control и танкването.
Posted: Sun Jul 18, 2010 9:43 pm
by Amikae
RRSunknown wrote:На мен пък кефа ми идваше от диалога, уменията и сетинга но явно някой хора това го нямат за нищо.
Добра новина момчета- идва Старкрафт 2 - там може да не се занимавате с диалог, умения и сетинг и да се отдадете на
внимателно замислените и конструирани битки, в които стратегически съм замислял позиционирането, комбинацията от магиите, Crowd control и танкването.
Сетингът не е нищо невиждано, уменията са whatever. След първите няколко часа игра, като вече си повторил репертоара си газилион пъти ти остава да се наслаждаваш на геймплея. Естествено и на диалозите де.
Posted: Sun Jul 18, 2010 9:54 pm
by Roland
armageddon wrote:Спокойно, според разните материали и тн във втората част този проблем няма да го има, играта май ще си се играе като екшънче на разните там конзоли. Furthermore, не съм играл Мас Ефект, факт, но идеята да избирам по интонацията, физиономията или на както там точно смятат да го направят вместо да си избирам конкретната реплика горе долу ме остави доста в потрес.
Ква интонация и ква физиономия бе?

Просто всичко е озвучено и избираш синтезирани реплики вместо целите диалози. Т.е. оня ти се жалва нещо и ти имаш няколко варианта, които с три думи ти дават ЯСНО да разбереш в какъв стил ще е репликата, ако я избереш. В МЕ работи безпогрешно.
Posted: Sun Jul 18, 2010 10:45 pm
by Amikae
Обаче Dragon Age с качеството на ролевия елемент на Mass Effect, е те тава има потенциал да бъде добро поне колкото МЕ2.

Знаейки това за диалозите, вече наистина нямам търпение да излезе.
Posted: Sun Jul 18, 2010 11:30 pm
by armageddon
Roland wrote:armageddon wrote:Спокойно, според разните материали и тн във втората част този проблем няма да го има, играта май ще си се играе като екшънче на разните там конзоли. Furthermore, не съм играл Мас Ефект, факт, но идеята да избирам по интонацията, физиономията или на както там точно смятат да го направят вместо да си избирам конкретната реплика горе долу ме остави доста в потрес.
Ква интонация и ква физиономия бе?

Просто всичко е озвучено и избираш синтезирани реплики вместо целите диалози. Т.е. оня ти се жалва нещо и ти имаш няколко варианта, които с три думи ти дават ЯСНО да разбереш в какъв стил ще е репликата, ако я избереш. В МЕ работи безпогрешно.
Явно не е модерно вече, но предпочитам да си избирам между целите реплики.
Posted: Sun Jul 18, 2010 11:53 pm
by RRSunknown
На мен ми е все тая - резултата е същия- сценаристите са написали нещо и ти го слушаш/четеш. И в единия и в другия метод са ти написали изборите предварително и ти само избираш един от вариантите.
Posted: Mon Jul 19, 2010 1:16 am
by Roland
Именно. И бтв, първо виж как работи системата, а после решавай кое по те кефи.
Posted: Fri Jul 23, 2010 4:45 am
by armageddon
http://greywardens.com/2010/07/gameinfo ... 2-preview/
Превюто, разглеждащо материала от Gameinformer. Въпреки че не казва нищо ново и изглежда mildly interesting, обяснението на Байовци защо са решили да направят промените спрямо първата част звучат мега кухо. Точно тея промени правят следващата част неотличима от масата заглавия.