Page 48 of 54

Posted: Fri Jul 09, 2010 1:07 pm
by Delegat
Еми да де, ама виж им прес рилийза - обявяват главен герой със собствено име, по подобие на The Witcher. До сега не е имало нито едно парти РПГ, в което да почваш с готов герой, винаги си го правиш по свой образ и подобие, избираш му статистики и умения :lol:

Posted: Fri Jul 09, 2010 1:16 pm
by armageddon
Аз се сещам за Planescape Torment :) като пример за парти RPG където не почваш със собствен герой :)

Наистина нищо не са казали засега по върпоса за партито, но съм склонен да се съглася с Делегата че ще го резнат. Което ме връща на теорията че всичко би било ОК ако просто дропят 2ката от заглавиято и го преиначат на DA - Оръфляк'с Стори или както му е там заглавието на въпросния тип и се възползват от позитивния хайп на Origins, несъсипан от половинчатия експанжън или безкрайните DLC-та. В момента се надига супер недоволство спрямо тая 2ка.

Posted: Fri Jul 09, 2010 1:17 pm
by RRSunknown
Името не означава готов герой - в Плейнскейп също почваш с име и история, в Уичър също.

Posted: Fri Jul 09, 2010 1:43 pm
by armageddon
И все пак е тъпо да си префасонират така радикално заглавие, което самите те обявиха за най-успешният им продукт.

Posted: Fri Jul 09, 2010 4:26 pm
by AlDim
Uspeshno - da. No opredeleno beshe kuho v nqkoi otnosheniq. Az lichno ne bih cukal eventualnata dvoika (kakto preskochih expansion-ite), ako nqma radikalni promeni kum po-dobro.

Kolkoto do dev time-a - edno vreme Interplay praveha omazvashti RPG-ta vsqka godina, kato Fallout-ite izlqzoha 2 poredni godini. Stiga toolset-a da e oformen, tova e predostatuchno vreme.

A otnosno personaja - i the Nameless One, i Shepard, i JC Denton bqha personaji s fiksirano ime, no stat-ovete im bqha svobodni.

I btw mnogo stranno (i naivno) mi zvuchi tvurdenieto, che Bioware sa edva li ne uplasheni ot Witcher-a i zatova sa trugnali da si promenqt koncepciite. Vsichki si pravqt tqhnoto, a samiqt Witcher nqmashe da sushtestvuva bez Baldur's Gate, NWN i t.n.

Posted: Fri Jul 09, 2010 4:41 pm
by Delegat
RPGта има и от преди Baldur's Gate, нали знаеш :lol:

Posted: Fri Jul 09, 2010 5:04 pm
by Roland
Има, само дето повечето никой не ги помни :lol:

Amikae, наври си гейминг елитаризъмчето при Bioware фенбойщинката (двете впрочем - елитаризъм и фенбойщина - се изключват взаимно), моля ти се, и не ставай саркастично агресивен, преди да си овладял нужния инструментариум за целта. :lol: Може да съм кежуъл отвсякъде, но игри играя отпреди ти да проходиш, така че по-кротичко, ако не ти е проблем.

Posted: Fri Jul 09, 2010 5:26 pm
by RRSunknown
Сега като се замисля единствения герой не може да няма озвучение - нещо което ме дразнеше в оригинала.
б.т.в. Във Фейбъл и Готик също не си създаваш персонажа но може да се развиеш по всевъзможни начини- сигурно същото ще е в Драгън Ейдж двойката.

Posted: Fri Jul 09, 2010 5:37 pm
by Roland
Аз лично винаги съм предпочитал рпг-тата, където не си тотално анонимен пич и всички се обръщат към теб като "ти" и "хей", а името си го виждаш само в писмен текст, щото е къстъм мейд, нали... Не мисля, че това ще направи проблем, дори без почти никаква друга промяна на концепцията.

Posted: Fri Jul 09, 2010 5:43 pm
by RRSunknown
Реално погледнато и в Dragon Age не си анонимен - мен през цялото време ме разпознаваха като Айдукен - сина/дъщерята на краля на джуджетата.

Posted: Fri Jul 09, 2010 5:44 pm
by Amikae
Roland wrote:Има, само дето повечето никой не ги помни :lol:

Amikae, наври си гейминг елитаризъмчето при Bioware фенбойщинката (двете впрочем - елитаризъм и фенбойщина - се изключват взаимно), моля ти се, и не ставай саркастично агресивен, преди да си овладял нужния инструментариум за целта. :lol: Може да съм кежуъл отвсякъде, но игри играя отпреди ти да проходиш, така че по-кротичко, ако не ти е проблем.
Ндааа... Май наистина за елитаризъм става въпрос...

Имаш моите най-искрени и дълбоки извинения за причинените душевни разстройства. :!: Продължавай все така да пускаш уникалните си коментари.

Иначе по темата мога да кажа само, че не виждам проблем за сега. Пък и Март/2011 си е баш далечна дата. Имат предостатъчно време да направят пълнокръвна 2-ра игра. След последните няколко години успехи, ако не друго, то ресурс определено имат. Ще можем да поплюем, като чуем малко повече детайли... Ако не ни харесат де. :)

Posted: Fri Jul 09, 2010 7:32 pm
by AlDim
Delegate, mnogo dobre znaesh kakvo imam predvid, taka che si spesti porednata nenujna kontra, molq.

Nai-malkoto BG oformi novoto techenie fantasy RPG-ta, a The Witcher e napraven s toolset-a na Bioware.

Posted: Sat Jul 10, 2010 1:20 am
by F242
AlDim wrote:Delegate, mnogo dobre znaesh kakvo imam predvid, taka che si spesti porednata nenujna kontra, molq.

Nai-malkoto BG oformi novoto techenie fantasy RPG-ta, a The Witcher e napraven s toolset-a na Bioware.
Всъщност само с машината Аврора.
Нищо повече общо няма между двете игри. Нито сетинга, нито ролевата система.
Където NWN2 беше рециклиране на доброто старо - всъщност не толкова добро, защото и първия NWN не може да стъпи на малкия пръст на IWD, да не говорим, наистина за двата Фолаута и Planescapе. Вещерът беше знак, накъде трябва да се развиват добрите съвременни ролеви игри - Forgotten Realms, Толкин и подобни бяха прекалено употребени - трябваше нова идея, нов материал.
Witcher се яви на хоризонта на игрите като нещо ново и невиждано досега, въпреки, че използваше енджнина на BW -нова история, нова митология, - славянска - и Диабло -модифициран геймплей - с quick events - това е от конзолите. Но това, което направи Вещерът успешен, не беше точно оригиналния геймплей или пък това как изглежда - причината беше в новия свят, който разкри - нови чудовища, нови интриги, възможноста да не се стремиш да вземаш само правилните решения, защото така трябва, а защото искаш да видиш, какво ще стане, ако постъпиш така както искаш.

Posted: Sun Jul 18, 2010 7:31 pm
by Roland
Изчетох материала в Gameinformer. Нищо съществено ново нямаше, но пак изглежда обещаващо. Малко не съм сигурен, че ме кефи идеята за прескачане в различни периоди, но ще видим как е използвана. Радва ме, че ще използват системата за диалози на Mass Effect.

Впрочем, верно ли е толкова различна конзолната версия на единицата от РС? Щото аз я разкарах моята РС и си мислех по-нататък като ми се доиграе, да си взема на старо за 360. Ама те твърдят, че баш стратегическият елемент бил намален там, а мен той най ме кефеше като че ли.

Posted: Sun Jul 18, 2010 7:35 pm
by Amikae
Roland wrote:Изчетох материала в Gameinformer. Нищо съществено ново нямаше, но пак изглежда обещаващо. Малко не съм сигурен, че ме кефи идеята за прескачане в различни периоди, но ще видим как е използвана. Радва ме, че ще използват системата за диалози на Mass Effect.

Впрочем, верно ли е толкова различна конзолната версия на единицата от РС? Щото аз я разкарах моята РС и си мислех по-нататък като ми се доиграе, да си взема на старо за 360. Ама те твърдят, че баш стратегическият елемент бил намален там, а мен той най ме кефеше като че ли.
Ми на бокса май стратегически елемент няма. Играеш си го, като екшънче, което убива едно 50% от фъна. Преживяването ти със сигурност ще е най-малкото как да кажа... ограничено.