Page 48 of 198

Posted: Tue Jun 17, 2008 12:17 am
by Moridin
Всъщност Рол имаше предвид, че "кът-сцени" се казва именно на тези, които са ренднати с енджина на играта риъл-тайм, докато другото са си "филмчета"

и е напълно прав според мен :mrgreen:

Posted: Tue Jun 17, 2008 1:17 am
by AlDim
Moridin wrote:Всъщност Рол имаше предвид, че "кът-сцени" се казва именно на тези, които са ренднати с енджина на играта риъл-тайм, докато другото са си "филмчета"

и е напълно прав според мен :mrgreen:
Абсолютно не. "Кът сцена" означава просто сцена, отделна от самия геймплей, в която играчът няма контрол. Оттам и "кът"-а. :roll:

Posted: Tue Jun 17, 2008 1:52 am
by Scourge
dellusion wrote:"риълтайм" е доста различно от "риълтайм рендъринг" :). Първото може да се отнася за 100 зилиона неща, докато второто си е... второ.
sure thing.
не се и съмнявам, че можеш да споменеш поне едно от 100-те зилиона неща, които риълтайм кът-сцени може да сочи, освен рендерирането, нали? :)

Posted: Tue Jun 17, 2008 2:09 am
by AlDim
Примерно диалозите в Mass Effect се развиват в реално време и по всяко време можеш да прекъснеш събеседника си. В някои игри пък има кътсцени, които не ти отнемат изцяло контрола (тенденция, която тръгна още от Half-Life).

Posted: Tue Jun 17, 2008 2:22 am
by RRSunknown
AlDim wrote:Примерно диалозите в Mass Effect се развиват в реално време и по всяко време можеш да прекъснеш събеседника си. В някои игри пък има кътсцени, които не ти отнемат изцяло контрола (тенденция, която тръгна още от Half-Life).
или модерното тип Gears of War приканване да натиснеш бутонче което ти насочва погледа към риъл -тайм сценка докато играта си върви.

Posted: Tue Jun 17, 2008 3:33 am
by Scourge
на всичко това му се вика "интерактивни" кътсцени.

Posted: Tue Jun 17, 2008 8:04 am
by The Dragon
Scourge wrote:на всичко това му се вика "интерактивни" кътсцени.
Което е лек оксиморон ...

Posted: Tue Jun 17, 2008 10:45 am
by dellusion
Scourge wrote:
dellusion wrote:"риълтайм" е доста различно от "риълтайм рендъринг" :). Първото може да се отнася за 100 зилиона неща, докато второто си е... второ.
sure thing.
не се и съмнявам, че можеш да споменеш поне едно от 100-те зилиона неща, които риълтайм кът-сцени може да сочи, освен рендерирането, нали? :)
По принцип не е правилно да кажеш "риълтайм кътсцена" и да очакваш всички да те разберат. Аз се досетих какво може би имаш впредвид, но ето че други не се сетиха, а не е като да си го казъл това в някакъв форум за цветя или колела или.

Току що питах тук до мене двама гамери, какво разбират под риълтайм кътсцена и те казаха, че нищо не разбират. В края стигнахме до извода, че най-общоприетия термин е "ingame movie" :).

Posted: Tue Jun 17, 2008 1:10 pm
by AlDim
А може би най-ясно е "кът сцена с енджина на играта", ма малко длъжко става :P

Posted: Tue Jun 17, 2008 2:06 pm
by Scourge
почти всички нови игри с риълтайм филмчета ползват множество специфични техники докато рендерират кътсцената, които не се ползват по време на същинската игра. така че формално погледнато и "кът сцена с енджина на играта" може да е двусмислено. но е вероятно най-доброто приближение наистина.


и сори, ама нямам намерение да имам угризения, че някой някакъв термин не разбирал или имал съмнения. дори туй да са "двамата гамери" до dellusion. :)

Posted: Tue Jun 17, 2008 3:08 pm
by AlDim
Е графичния енджин, ениуей...

Posted: Wed Jun 18, 2008 6:59 pm
by Morrowind
Абе, аз дълго време чаках преди да си пусна Lost Planet(най-вече заради един ъпгрейд на компа) и сега я почнах днес. Как ви се вижда тя. Позволява да я играя с всичко на max, но аз съм бутнал няколко ненужни тежести(motion blur-a), защото е малоумен... и пак ми се вижда дървеничка и по-точно, моделите са дървени...иначе природата е доста добре направена. Въпреки, че там губя FPS:) Струва ли си да се играе, като цяло, тоест, история поне има ли? Четох какво ли не в нет-а, та реших и тука да събера input:)

Posted: Wed Jun 18, 2008 7:35 pm
by RRSunknown
Morrowind wrote:Абе, аз дълго време чаках преди да си пусна Lost Planet(най-вече заради един ъпгрейд на компа) и сега я почнах днес. Как ви се вижда тя. Позволява да я играя с всичко на max, но аз съм бутнал няколко ненужни тежести(motion blur-a), защото е малоумен... и пак ми се вижда дървеничка и по-точно, моделите са дървени...иначе природата е доста добре направена. Въпреки, че там губя FPS:) Струва ли си да се играе, като цяло, тоест, история поне има ли? Четох какво ли не в нет-а, та реших и тука да събера input:)
няма история- има екшън с много стрелба.

Posted: Wed Jun 18, 2008 7:58 pm
by Morrowind
Усещам как ще се пропусне, защото на много места точно това обсъждат, че било най-обикновена пуцалка, а както е порт....познай:)

Posted: Wed Jun 18, 2008 8:15 pm
by Muad_Dib
RRSunknown wrote:
Morrowind wrote:Абе, аз дълго време чаках преди да си пусна Lost Planet(най-вече заради един ъпгрейд на компа) и сега я почнах днес. Как ви се вижда тя. Позволява да я играя с всичко на max, но аз съм бутнал няколко ненужни тежести(motion blur-a), защото е малоумен... и пак ми се вижда дървеничка и по-точно, моделите са дървени...иначе природата е доста добре направена. Въпреки, че там губя FPS:) Струва ли си да се играе, като цяло, тоест, история поне има ли? Четох какво ли не в нет-а, та реших и тука да събера input:)
няма история- има екшън с много стрелба.
...което с абсолютно нищо не променя факта, че изиграх играта на един дъх в рамките на един ден и се накефих на максимум. Не че е нещо особено, но си е едно дяволски приятно непретенциозно екшънче, което определено бих прецъкал пак някой ден (след като си мина Гиърса пак).