Page 47 of 67

Posted: Mon Jan 11, 2010 11:45 am
by Silver
Пусни един топик за еволюционната теория и там ще ти обясня.

Posted: Mon Jan 11, 2010 3:59 pm
by The Dragon
Единственото наистина малоумно нещо във филма беше атака срещу картечници с кавалерия и то наредено от бивш военен.

Абе като се замисля добре пасва на мнението ми за американската армия.

Posted: Mon Jan 11, 2010 4:15 pm
by Marfa
Това е фантастичен филм, да наблегна на ФАНТАСТИЧЕН и на ФИЛМ, който няма никви претенции за научност, баси! @_@ @_@ @_@

Това ли ви е най-голямата болка бре?! Що еволюцията на една НЕСЪЩЕСТВУВАЩА планета не е научно обоснована?! Обожемой... :neutral:

Posted: Mon Jan 11, 2010 5:31 pm
by Roland
Е нали важното е проблеми да има :)

Posted: Mon Jan 11, 2010 5:36 pm
by Silver
Марфиета, успокой се, знаем добре първото и никой не говори за второто.

Posted: Mon Jan 11, 2010 5:44 pm
by RRSunknown
Всъщост спора е че Силвър твърди щом така и така филма е откровена фантастика и фентъзи е можело да си развинтят въображението и да създадат всякакви извращения на дизайнерската мисъл докато другата страна твърди че и така си е добре със комбинацията от съществуващи неща да се създаде нещо интресно.

Posted: Mon Jan 11, 2010 5:45 pm
by thorn
Аз лично нямам толкова претенции относно Пандора като концепция, нямам достатъчно познания по биология, нито по character design, за да се изказвам компетентно, човешката анатомия познавам, но дотам. Не се съмнявам, че Камерън е подбрал едни от най-добрите дизайнери, дори само името на Уейн Барлоу, човекът зад филмa на Дискавъри Alien Planet и работил за дел Торо, е достатъчно. Ясно, че концептът за Пандора е да бъде познато място, всичко е екзотично, цветно и напомнящо на девствената природа на Земята. Приемам идеята, че ако Пандора беше наистина различна от нашата планета, за режисьора щеше да е много по-трудно да ни направи съпричастни към съдбата й, все пак ще трябва да преодолее страха ни от различното и непознатото, приемам, че затова всичко на Пандора, дори хищниците й, е шарено, kinda cute и напомняващо ни на земни твари. Дори ако концептът на мен не ми допада чисто субективно, винаги минава извинението, че да, един друг свят може да изглежда по всякакъв начин, защо не и като Пандора.

Моят проблем са тераните. Вече го казах - нищо в интериора, дрехите, машините, оръжията (изключая мековете), лабораторните уреди и т.н. не говори за 2100 и не знам си коя година. Нищо в хората не говори за един мъртъв, механизиран свят – къде са генетично модифицираните или кибернизираните, къде е чувството за агорафобия или за потрес у хора, които са живели в пренаселен свят и изведнъж се отзовават в свят, където всичко е живо. Камерън пробутва някви обяснения за разни полета, ала-бала, но така и не става ясно какво има предвид, за мен лично е мързеливо оправдание, самите полета, доколкото схванах, са в определени области, електрониката работи, има мекове, високи технологии като трансфер на съзнание бачкат, облеклото и интериорът нямат обяснение защо са като от 20 век. Ясно, че каквато и е креативна мисъл да е имало, тя е отишла за Пандора. Дори на хората да им се налага да работят с технологии на нивото на 20 век, както твърди Камерън, пак щяха да са с различен дизайн, по дяволите, все едно сега една писалка да изглежда по същия начин като преди 100 години.

Posted: Mon Jan 11, 2010 6:20 pm
by Roland
Значи, това не е казано във филма, но е обяснено в гайда, който излезе преди него. Състоянието на Земята е ПЛАЧЕВНО. Киберпънк атмосфера, изкарана до абсолютна крайност. Всички ресурси са изчерпани, хората живеят на изкуствени протеини и други подобни, океаните са затлачени от токсини, изливани от орбитални фабрики, етц. Хората нямат средствата да развият кой знае каква технология, различна от пълната практичност. А що се отнася до кибернетиката - тя е въпрос на посока. Ако не поемеш в тази посока, нямаш кибернетика.

Бтв, аз мисля, че агорафобия имаше - първо в моменталната ненавист на хората към джунглите на Пандора (оправдавайки се с опасността там), а после в начина, по който всички се озъртаха като побъркани, когато се озовяха в нея.Просто не е наблегнато много на това.

Posted: Mon Jan 11, 2010 6:25 pm
by Roland
This is what Colonel Quaritch thinks of your box office:




Image

Posted: Mon Jan 11, 2010 9:26 pm
by Vivian
Току-що публикуваните номинации за сценарии на американската сценарна гилдия:

ORIGINAL SCREENPLAY

(500) Days of Summer, Written by Scott Neustadter & Michael H. Weber; Fox Searchlight

Avatar, Written by James Cameron; 20th Century Fox

The Hangover, Written by Jon Lucas & Scott Moore; Warner Bros.

The Hurt Locker, Written by Mark Boal; Summit Entertainment

A Serious Man, Written by Joel Coen & Ethan Coen; Focus Features

ADAPTED SCREENPLAY

Crazy Heart, Screenplay by Scott Cooper; Based on the novel by Thomas Cobb; Fox Searchlight

Julie & Julia, Screenplay by Nora Ephron; Based on the books Julie & Julia by Julie Powell and My Life in France by Julia Child with Alex Prud’homme; Sony Pictures

Precious: Based on the novel Push by Sapphire, Screenplay by Geoffrey Fletcher; Based on the novel Push by Sapphire; Lionsgate

Star Trek, Written by Roberto Orci & Alex Kurtzman; Based upon Star Trek, Created by Gene Roddenberry; Paramount Pictures

Up in the Air, Screenplay by Jason Reitman and Sheldon Turner; Based upon the novel by Walter Kirn; Paramount Pictures

Posted: Mon Jan 11, 2010 9:33 pm
by Grumpi
:dash:

Posted: Mon Jan 11, 2010 10:41 pm
by Roland
Супер. Ся дано я и вземе тая награда, че да покаже един хубав среден пръст на хората, дето плетат понятията "добра" и "сложна/нова/оригинална" като опре до история...

Posted: Mon Jan 11, 2010 10:47 pm
by Silver
Хах, аз пък си мислех, че номинацията на Аватар за най-добър *оригинален* сценарий ще е най-смешната, те па взели номинирали и The Hangover. :lol: Go, Coens... ама при тая мафия...

Posted: Wed Jan 13, 2010 11:36 am
by thunder
хехе Сценария :)
Spoiler: show
Image

Posted: Wed Jan 13, 2010 11:49 am
by Morwen
Да, беше пуснато и обсъдено.