AlDim wrote:RRS, не че нещо, но този "бос" и берсерките по принцип са яко елементарни. С или без Домчо.
.
Естествено че са елементарни- първия и оня във влака ги убих от първи опит на hardcore. Обаче специално тоя в оранжерията яко се сбъгяса точно заради Домчо - така ме сейвна чекпойнта че всеки път нашия обираше берсерката, в момента в който не се появиха никакви бъгове я убих изключително лесно. Ако тоя тъпак го нямаше да ми пречи нямаше да имам проблеми. Да не говорим за бъга при който при опит да пусна лазера и умирах от раз сякаш съм го пуснал на себе си.
Или аз съм е бахти каръка (по- вероятно) или все пак трябваше да пачна а не да бързам да играя. Много мразя когато в подобни битки ме проваля не трудноста на играта а бъгове и калпаво управление(в случая - понякога по странен принцип вместо да зачете едно натискане на space - за претълкулване играта счита че съм го припомпил което прекъсва търкалянето и ме залепя за стената- това съм сигурен че беше бъг тъй като никъде другаде в цялата игра нямах такъв проблем)
Преди малко я превъртях- същите бъгове при Раам- поне 20 опита ми трябваха- в 15 от тях нашия Дом тръгва към боса , привлича го след което боса идва до гъза ми и аз няма къде да избягам- отстрани би трябвало да осветява хеликоптера но не би- криловете ме убиват като пич, при опит да бягам в центъра - ме разцепва боса с картечницата.
В няколко случая умрях от раз и то ЗАД прикритието без да разбера какво става благодарениe на някъкъв бъг чрез който криловете ме биеха на светло.
При 20-я опит боса кротко се сбъгяса и остана да стреля от място чрез което съответно го спуках с комбинацията арбалет+снайпер.
Няколко думи за новите нива : хора, новите нива са по- големи от акт 4-ти и стария 5-ти взети заедно.
Определено играта става доста по- дълга, трудна и добива завършен вид.
Като нови неща невиждани превди нищо ново няма в тях - стандартни места - предимно се въртят дворчета и уличен бой, с 10 минути в една база. Нов арт за нивата няма , нито нови врагове. За сметка на това комбинацията нива +врагове е добре балансирана и това са най- трудните нива в играта и истински се усеща че това е последния акт за разлика от жалкита трудност във влака който вече идва като награда след трудното да се накефиш преди последния бос.
Враговете идват на такива талази и в гадни комбинации така че арбалета и снайпера са най- добрите приятели в случая

Има абсолютно всички врагове +seekers и то нагрухани на макс с оръжия. Интересното е че няма лазер и seekers се бият с подръчни средства. През цялото ниво ви гони една голяма гад -Brumak който се явява и бос (крайно елементарен между другото но пък super cool). Особено култови са моментите в които гада тресе земята на магистралата под която минавате и от тласъците wretches падат от тавана като гнили круши

.
Има и някои особено култови реплики/моменти които няма да разкрвам
Също мога да кажа че в сравнение с обикновената игра си личи голяма разлика - нивата са по мащабни и открити- има боеве включващи 2-3 улици.
Определено си струваше да изиграя играта и то тази версия. Оценки няма да си правя, не и преди да я изиграя след време на по- хубава графика.
П.С.Ще съм благодарен ако AlDim ми напише как се предполага да се бие последния бос ако не се бъгне на място- искам да си го бия честно ,с кеф. (говоря за придвижването когато тръгне към тебе- номера с щита от крилове ми е тривия и елементарен

)
Edit: Недей да пишеш= гледах филмчета как го бият на Xbox на insane- нищо общо с това което прави при мене. На тия филмчета Раам бавничко се придвижва наляво надясно стреляйки а Дом стои в прикритето - при мене Дом прескача оградата в началото и тръгва самоубийствено напред а Раам без да спира и да се бави тръгва право към мен. КАто стигне до оградката ония от филмчето прибягват през място където аз умирам от раз а пък ония си тичкат оттам и криловете не ги гонят ?!?!?