И какво точно им е "риъл тайм"...?четворката има най-добрите риълтайм кът-сцени в гейминга изобщо
Играно напоследък
Moderator: AlDim
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Един час се гърчих над 3-тия берсерк в Gears. Елементарен бос обаче так където не би трябвало да има проблеми играта ми ги създава. Помощника ми го обявявам за най- нескопосано NPC помощник ever. Гадното педерсатче не само че не ми помага ами ефективно и целенасочено ми пречеше в 70% от опитите. Тъкмо съм привлякъл боса и нашия решава да се приближи и да и да я отклони от пътя, естествено умирайки и проваляйки мисията. А поне 5 пъти подред се прецакахме защото реши да да зацикли в началото и да умре.
Да беше само моя човек- пак добре- обаче създателите на играта решили че трябва да стоиш на тясно местенце и в последния момент да избягаш от засилката на боса- малкото проблемче е моя красавец в половината пъти вместо да направи ефектнен скок просто се залепяше на перваза до него (щот отскока и залепянето се правят с един и същ бутон). След 20 опита пак не можах да разбера логиката кога скача и кога се залепя (при положение че го правя на едно и също място).
И за капак на всичко установих че по някакъв random принцип сам се застревам с лазера макар че съм го насочил 20 метра напред.
За още по голяма каръщина играта се бъгна нещо и боса стана безсмъртен- 5 лазера му вкарах и нищо му нямаше когато ми свърши времето.
Преди малко го минах на късмет- с 2 лазера и благодарение на това че моя "помощник" зацикли на вратата в началото и не можа да ми пречим в боя.
Да беше само моя човек- пак добре- обаче създателите на играта решили че трябва да стоиш на тясно местенце и в последния момент да избягаш от засилката на боса- малкото проблемче е моя красавец в половината пъти вместо да направи ефектнен скок просто се залепяше на перваза до него (щот отскока и залепянето се правят с един и същ бутон). След 20 опита пак не можах да разбера логиката кога скача и кога се залепя (при положение че го правя на едно и също място).
И за капак на всичко установих че по някакъв random принцип сам се застревам с лазера макар че съм го насочил 20 метра напред.
За още по голяма каръщина играта се бъгна нещо и боса стана безсмъртен- 5 лазера му вкарах и нищо му нямаше когато ми свърши времето.
Преди малко го минах на късмет- с 2 лазера и благодарение на това че моя "помощник" зацикли на вратата в началото и не можа да ми пречим в боя.
RRS, не че нещо, но този "бос" и берсерките по принцип са яко елементарни. С или без Домчо.
Scourge, принципно се наричат in-game и мен лично не ми направиха повече впечатление от тези в DMC4, да речем. Нито технически, нито като режисура. Но да, класни са като кинематографичност, ако не броим че са безумно скучни в голямата си част.
Scourge, принципно се наричат in-game и мен лично не ми направиха повече впечатление от тези в DMC4, да речем. Нито технически, нито като режисура. Но да, класни са като кинематографичност, ако не броим че са безумно скучни в голямата си част.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Естествено че са елементарни- първия и оня във влака ги убих от първи опит на hardcore. Обаче специално тоя в оранжерията яко се сбъгяса точно заради Домчо - така ме сейвна чекпойнта че всеки път нашия обираше берсерката, в момента в който не се появиха никакви бъгове я убих изключително лесно. Ако тоя тъпак го нямаше да ми пречи нямаше да имам проблеми. Да не говорим за бъга при който при опит да пусна лазера и умирах от раз сякаш съм го пуснал на себе си.AlDim wrote:RRS, не че нещо, но този "бос" и берсерките по принцип са яко елементарни. С или без Домчо.
.
Или аз съм е бахти каръка (по- вероятно) или все пак трябваше да пачна а не да бързам да играя. Много мразя когато в подобни битки ме проваля не трудноста на играта а бъгове и калпаво управление(в случая - понякога по странен принцип вместо да зачете едно натискане на space - за претълкулване играта счита че съм го припомпил което прекъсва търкалянето и ме залепя за стената- това съм сигурен че беше бъг тъй като никъде другаде в цялата игра нямах такъв проблем)
Преди малко я превъртях- същите бъгове при Раам- поне 20 опита ми трябваха- в 15 от тях нашия Дом тръгва към боса , привлича го след което боса идва до гъза ми и аз няма къде да избягам- отстрани би трябвало да осветява хеликоптера но не би- криловете ме убиват като пич, при опит да бягам в центъра - ме разцепва боса с картечницата.
В няколко случая умрях от раз и то ЗАД прикритието без да разбера какво става благодарениe на някъкъв бъг чрез който криловете ме биеха на светло.
При 20-я опит боса кротко се сбъгяса и остана да стреля от място чрез което съответно го спуках с комбинацията арбалет+снайпер.
Няколко думи за новите нива : хора, новите нива са по- големи от акт 4-ти и стария 5-ти взети заедно.
Определено играта става доста по- дълга, трудна и добива завършен вид.
Като нови неща невиждани превди нищо ново няма в тях - стандартни места - предимно се въртят дворчета и уличен бой, с 10 минути в една база. Нов арт за нивата няма , нито нови врагове. За сметка на това комбинацията нива +врагове е добре балансирана и това са най- трудните нива в играта и истински се усеща че това е последния акт за разлика от жалкита трудност във влака който вече идва като награда след трудното да се накефиш преди последния бос.
Враговете идват на такива талази и в гадни комбинации така че арбалета и снайпера са най- добрите приятели в случая


Има и някои особено култови реплики/моменти които няма да разкрвам
Също мога да кажа че в сравнение с обикновената игра си личи голяма разлика - нивата са по мащабни и открити- има боеве включващи 2-3 улици.
Определено си струваше да изиграя играта и то тази версия. Оценки няма да си правя, не и преди да я изиграя след време на по- хубава графика.
П.С.Ще съм благодарен ако AlDim ми напише как се предполага да се бие последния бос ако не се бъгне на място- искам да си го бия честно ,с кеф. (говоря за придвижването когато тръгне към тебе- номера с щита от крилове ми е тривия и елементарен

Edit: Недей да пишеш= гледах филмчета как го бият на Xbox на insane- нищо общо с това което прави при мене. На тия филмчета Раам бавничко се придвижва наляво надясно стреляйки а Дом стои в прикритето - при мене Дом прескача оградата в началото и тръгва самоубийствено напред а Раам без да спира и да се бави тръгва право към мен. КАто стигне до оградката ония от филмчето прибягват през място където аз умирам от раз а пък ония си тичкат оттам и криловете не ги гонят ?!?!?
абе "ингейм" е по-общо понятие. "риълтайм" си е ясно и недвусмислено. ама нейсе, все тая.AlDim wrote: Scourge, принципно се наричат in-game и мен лично не ми направиха повече впечатление от тези в DMC4, да речем. Нито технически, нито като режисура. Но да, класни са като кинематографичност, ако не броим че са безумно скучни в голямата си част.
дмц4 също има много добри кътсцени, да. и също толкова over-the-top като mgs, минус мелодрамата.

скучното е въпрос на вкус. някои хора се кефят на елаборейтната експозиция. отделно че на абюза на елаборейшъна при коджима и леоне може да завиди. а константно доброто качество навсякъде по кътсцените си е впечатляващо, като се вземе предвид общата им дължина. но пък хич не е изненадващо, щото цялата игра крещи "production values".
иначе (лични faves)
- Spoiler: show

Хъш, Рольо! 
Иначе скучното не е в "елаборейтнатата" експозиция (такава МОЖЕ да се направи добре, примери бол), а в безумното количество дървена житейска философия (мразя да ми проповядват по такъв ин-йор-фейс начин, пък камо ли в игра), както и в тегавите диалози, които са като извадени от долнопробна сапунка на Fox Crime (освен когато мязат повече на аниме сапунка, разбира се).
Специално тоя Вамп не ми е ясно какво му харесват. Адски задръстен персонаж (да не говорим колко е аут ъф плейс - та той е шибан вампир, за бога!) и още по-тъп бос в двойката. Но все пак не може да бие Форчън или оная рускинката, те са просто ултимативното зле. А за самия Райдън не ми се говори, колкото и Коджима да се опитва да го "ридиймва" в MGS4.
Колкото до кътсцените в DMC4, те са всичко, но не и холивудски. Такава хореография с такава употреба на камерата там определено не се прави. Абсолютно си е аниме-стайл.

Иначе скучното не е в "елаборейтнатата" експозиция (такава МОЖЕ да се направи добре, примери бол), а в безумното количество дървена житейска философия (мразя да ми проповядват по такъв ин-йор-фейс начин, пък камо ли в игра), както и в тегавите диалози, които са като извадени от долнопробна сапунка на Fox Crime (освен когато мязат повече на аниме сапунка, разбира се).
Специално тоя Вамп не ми е ясно какво му харесват. Адски задръстен персонаж (да не говорим колко е аут ъф плейс - та той е шибан вампир, за бога!) и още по-тъп бос в двойката. Но все пак не може да бие Форчън или оная рускинката, те са просто ултимативното зле. А за самия Райдън не ми се говори, колкото и Коджима да се опитва да го "ридиймва" в MGS4.
Колкото до кътсцените в DMC4, те са всичко, но не и холивудски. Такава хореография с такава употреба на камерата там определено не се прави. Абсолютно си е аниме-стайл.
всички персонажи в мгс са задръстени, доколкото са стилизирани комиксови такива.
в тоя смисъл и вамп, и форчън са си съвсем на място. иначе за задръстеността на персонажите в японските игри, комикси и анимета може да се пише дисертация, да.
важното е да не се взима твърде насериозно, което при мгс по принцип не е опасност; коджима никога не е страдал от липса на самоирония по отношение на работата си.
ъм, каква камера не се прави в холивуд?
@роланд: има.

важното е да не се взима твърде насериозно, което при мгс по принцип не е опасност; коджима никога не е страдал от липса на самоирония по отношение на работата си.
ъм, каква камера не се прави в холивуд?
@роланд: има.

Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 43 guests