Page 43 of 69
Posted: Sun Aug 01, 2010 9:09 am
by Amikae
Абе мисиите си бяха съвсем разнообразни. Но според мен Wings of Liberty е най-постната от 3-те игри, които ще излизат, откъм сюжет. Има едно много важно нещо, което трябва да се случи в тази игра, от което зависи бъдещето на галактиката. Но само това. Heart of the Swarm вече ще бъде по-така, като история, а и предполагам, като уникалност на самите мисии.
Финдли кефи много. Бтв. Особено, като цъкаш с него и постоянно обикаля и вика "Im a bad man.".

Posted: Sun Aug 01, 2010 10:23 am
by The Dragon
Само на мен ли ми се струва че зергския рисърч в кампанията е доста по-кекав от простоския?
Posted: Sun Aug 01, 2010 11:59 am
by AlDim
Не мисля. И двата имаха готини бонуси.
Аз вече почти минах кампанията, остават ми само три мисии. В първата на Чар беше някакси тъпо, че изкопираха момента със спасяването на генерала от оригиналния Starcraft, но иначе беше сранително забавна и кътсцената в края й беше най-добрата след боя в бара.
Бтв още един юнит взет от C&C - викингите са 1:1 с Mecha Tengu.
Posted: Sun Aug 01, 2010 12:13 pm
by Amikae
Posted: Sun Aug 01, 2010 12:31 pm
by RRSunknown
Който е следил разработката я е схванал.
А за Викингите - тях си мислех че ще цитираш още от предния път като каза че са взети от C&C.
Posted: Sun Aug 01, 2010 3:15 pm
by Corwin
Мен пък това, че играеш с различна единица на всяка мисия супер много ме кефи. Даже последните мисии дето трябва да строиш база и да събираш много единици ме дразнят, особено като ги сравня с предните.
Единственото тъпо на тая система, е че единицата ти се разкрива в рисърчите чак като вече минеш мисията с нея => просто ъпгрейдите са ненужни до последните мисии. Съвсем спокойно можеше до сега да не съм изхарчил никакви точки нито в лаба, нито в арморито.
Иначи протоските мисии бяха малко скучни до последното клане.
- Spoiler: show
- Все пак беше супер несериозно там да ти идват без детектор до 1200 килс - 20тина дарка и можеш да направиш лимит, засереш навсякъде с кули и да се приготвиш колкото си искаш, и то на брутал.
Таймер мисиите - еми таймерите навсякъде мисля, че бяха задължителни, за да могат да ти вкарат все пак някаква предизвикателство - то е ясно, че винаги може да си се наядеш и изнесеш всичко след известно време...
Posted: Sun Aug 01, 2010 4:36 pm
by The Dragon
@Corwin - soft enrage работи малко по добре обикновенно като механика от директен таймер.
Posted: Sun Aug 01, 2010 4:52 pm
by RRSunknown
Проблема на системата колкото и да радва първоначално е че 80% единиците се обезмислят тотално в следващите мисии, не заради друго ами заради факта че те принуждават да ползваш новата единица. И понеже мисиите са тясно профилирано по стил на игра това автоматично води до предвидимост и почти веднага можеш да се ориентираш какви 2-3 единици да използваш за да контриш и да се придържаш към тях.
Posted: Sun Aug 01, 2010 9:22 pm
by AlDim
Мдам, и винаги ти мятат врагове, които са удобни за единицата на деня. Също така противникът по правило е дразнещо пасивен, скриптиран и небалансиран. На практика просто чака да му ебеш майката на нормал (не ми се и мисли какво е на кежуъл...), а на по-високите трудности просто си чийтва сосно, вместо да се опитва да те сломи с реална стратегия. Тоя момент беше доста по-радко срещан в първата част. Още помня разни култови мисии, в които трябваше да се озорваш, защото врага постоянно се старае да те сплеска, а не защото е скриптиран да наспоуни еди колко си единици на всеки 3 минути. В някои мисии на SC2 беше направо комично (примерно в тази с енергийните генератори протосите учтиво бяха кимнали с глава, за да им я клъцнеш по-добре, даже не си бяха сложили шибани детектори до самия край на нивото, та темпларите от затворите ми изнесоха половината мисия, докато аз се прозявах; или пък мисията с UNN - врагът отново се беше смръзнал, използвайки огромния си брой единици и бази, за да се чеше отзад).
Posted: Sun Aug 01, 2010 9:53 pm
by RRSunknown
Мда това се забелязва все повече сега. Преди малко например:
- Spoiler: show
- минах мисията на Финли където го гониш да пазиш. На книга се предполага да използваш Райтовете срещу батълкрузъри. На практика с 4 совалки да поправят Одина и няколко голиата количество Голиати мисията става елементарна. Компютъра просто си стои в базата чакайте да го смачкаш.
На предходната мисия пък с Медиваците толкова ти натикват тия медиваци че просто няма какво друго да направиш защото е безумно да се пробваш по земя. Въпроса е че пак - компютъра не полага и минимално усилие да си спре медиваците - не видях нито маси муталиски, нито каръптари.
Не ме разбирайте погрешно - и така кампанията е много добра и зарибява значително повече от всички други RTS кампании които съм играл (а аз не обичам кампании на RTS игри принципно), но през цялото време имам чуството че се возя по влакче от онези които са проектирани да те прекарат през специалне увеселителен маршрут а ми се искаше действително да се налага да правя комбинативни стратегии и реални мачове с надлъгване.
В този ред на мисли - 3-те първи чалинджи за голд ачийвмънт изисват повече мисъл за комбиниране на войска от цялата кампания

Posted: Sun Aug 01, 2010 10:00 pm
by Xellos
Разкошна е кампанията, след една бърза нощна са се фащам да боричкам Кериган с артефакта най-сетне.

Posted: Sun Aug 01, 2010 11:02 pm
by AlDim
RRSunknown wrote:Не ме разбирайте погрешно - и така кампанията е много добра и зарибява значително повече от всички други RTS кампании които съм играл (а аз не обичам кампании на RTS игри принципно), но през цялото време имам чуството че се возя по влакче от онези които са проектирани да те прекарат през специалне увеселителен маршрут а ми се искаше действително да се налага да правя комбинативни стратегии и реални мачове с надлъгване.
Еми с последното си изречение ми описа кампаниите на първия StarCraft/Brood War, както и Red Alert 2, примерно. Или дори Warcraft 3, там кампанията беше далеч по-добра от стратегическа гледна точка (а и откъм история всъщност). Даже ще се изхвърля да кажа, че в геймплейно отношение за мен това е най-разочароващият сингъл, правен от Blizzard.
Сега отивам да довърша последните мисии и другата седмица ще се поупражнявам на скирмишчета.
Posted: Sun Aug 01, 2010 11:10 pm
by RRSunknown
Нямах предвид Ред Алерт 2 - там пък хептен няма стратегия защото се играеше с 2-3 имба единици. Имах предвид Тотал Анихилейшън примерно и донякъде първия Старец ( В Brood War частта ).
Posted: Sun Aug 01, 2010 11:12 pm
by The Dragon
Малко на офтопик но от историята на Warcraft 3 може стабилно да се издрайфаш. Поне в тази вселена има(х)ме някаква кохерентност. Пък и Финли и Тош са ръбове отвсякъде.
Posted: Mon Aug 02, 2010 1:24 am
by AlDim
Ае, се едно тука не беше неква пълна боза историята. Честно казано мязаше ми на някакъв недоклатен фенфик към края.
- Spoiler: show
- Каква кохерентност имаме в това, че някак си синът на Минск знае, че еди къв си древен артефакт ще върне Керигън обратно към човешкия вид (макар и с бамбук-раста)?
Във Warcraft 3 поне персонажите имаха дейно участие в самите мисии, което само по себе си ги праеше по-яки. А и въобще си бяха по-добре структурирани, без шибаните таймери. Но добре си дошъл да споделиш защо ти се е додрайфало от нея. Аз лично много харесах оригиналната, а Frozen Throne - не чак толкова.
Иначе персонажите в новия старец кефят, да. Не само Финли и Тош, Рейнър също си беше бедес като едно време. Израдваха ме и новинарите с пародията на Fox News.
В края на краищата на кампанията й давам някъде 7/10. Вместо да точат локуми с променлив успех, спокойно можеха да минат историята на тераните в 10 наистина добри мисии и да им остане място за зергите и протосите, та да не плащаме три пъти за една игра. Но това е Activision-Blizzard, какво да правиш...
Надявам се останалото да е на (доста) по-високо ниво.