Page 42 of 69
Posted: Fri Jul 30, 2010 8:23 pm
by RRSunknown
Нормалната атака на джетпакаджиите е същата като на вълчър - гранати
Моля ? Твърдиш че бомби изпозлваеми само срещу сгради са равни на гранати които вземат само на малки единици? Или твърдиш че само защото са гранати значи са едни и същи.
Posted: Fri Jul 30, 2010 10:12 pm
by AlDim
Stiga s taq izlishna semantika. Granatata ima vse sushtiq efekt varhu hidrite, dori da e dobra i sreshtu sgradi; ima i ataka, podobna na minite. Ne mojesh da otrechesh, che e dosta podobna edinica.
Posted: Fri Jul 30, 2010 11:45 pm
by RRSunknown
Абе човек - ти наистина ли не виждаш ? Рийпъра пуска бомбите само срещу сгради а по единици стреля с едно слабо пистолетче. Изобщо виждал ли си единицата в реално действие или говориш само по впечатления от кампанията ?
Не се ли усещаш че си първия човек който сравнява харасър на сгради преодоляващ височини с единица използвана за защита и бой само на открито. Хелиона е десет пъти по близък по действие до вълчъра.
Posted: Sat Jul 31, 2010 12:04 am
by Amikae
Много сладко бих ей сегичка. Яки игри става, като ни срещне еднакви по опит играчи.
Срещу протос играя и хараса не ми се получи. Но успях да му отблъсна първоначалните атаки. И след това спря да ме напада. И си викам айде пак ще идва по въздух. Но бях експанднал много бърже и имам 4 асимилатора, и сградата за хидри. Докато ми скочи вече имах 200/200 лимит. Като 50+ Хидри с 2ри ъпгрейд за дмг и ъпгрейд за далекобойност. Влезе ми с кариери/войдове и онова грамадно нещо, като летяща крепост, дето клоква всичко около себе си. Но аз имах един тон детектори така или иначе. И хем уцели най-слабо защитената ми зона и ми се наложи да местя 1 камара войска, но не му помогна. Стопих всичко за около 10-тина секунди и ми останаха 30+ Хидри. И онзи пише "wow youre good" и лефтна.
Ама нямаше такова интензивно продуциране на хидри.

Just like old times.
Posted: Sat Jul 31, 2010 3:37 am
by AlDim
RRSunknown wrote:Абе човек - ти наистина ли не виждаш ? Рийпъра пуска бомбите само срещу сгради а по единици стреля с едно слабо пистолетче. Изобщо виждал ли си единицата в реално действие или говориш само по впечатления от кампанията ?
Досега говоря само за кампанията. Иначе сега обърнах внимание, че ползват различни оръжия срещу различните врагове, прав си.
Posted: Sat Jul 31, 2010 9:05 am
by Amikae
AlDim wrote:RRSunknown wrote:Абе човек - ти наистина ли не виждаш ? Рийпъра пуска бомбите само срещу сгради а по единици стреля с едно слабо пистолетче. Изобщо виждал ли си единицата в реално действие или говориш само по впечатления от кампанията ?
Досега говоря само за кампанията. Иначе сега обърнах внимание, че ползват различни оръжия срещу различните врагове, прав си.
Да не говорим колко са мобилни и как могат няколко такива да ти овършеят всички работници за няколко мига.

Posted: Sat Jul 31, 2010 9:49 am
by RRSunknown
Posted: Sat Jul 31, 2010 11:47 am
by Xellos
God bless RELOADED след малко се почва кампанията, пък като си намера работа ще зема колекторсa

.
Окей простотия, играта тръгва не резолюция която не поддържа телевизора, има ли начин се зададе windowed или резолюция преди да тръгне ;(
aaa намерих завряно в my docs мамицата му файла с настройките
Variables.txt
Posted: Sat Jul 31, 2010 3:32 pm
by Amikae
Цял ден чета и чета, и чета... и чета тонове StarCraft 2 Зерг литература. В момента разглеждам тактиките срещу протос. 8 Pool ми се вижда много злобно, ако е на подходяща карта. Трупане на яко познания и те тава. Днес и утре имам два работни дни по 12 часа да чета за тактики и механики.

Posted: Sat Jul 31, 2010 9:27 pm
by AlDim
Вчера играта се патчна, явно с някакви перформънс туийкове, щото в момента ми лети на абсолютния макс (1920x1080, Ultra текстури и Ultra настройки). Насича леко само на кътсцените.
Posted: Sat Jul 31, 2010 9:55 pm
by RRSunknown
И при мене се забеляза подобрение - на последната протоска мисия нямах грам лаг а знаете как е там

Я кажете кого избрахте в изборите
- Spoiler: show
- Аз избрах да помогна на протосите и после на Тош
Сега ще покритикарствам малко:
Нещо кампанията почна да ми засмърдява доста откъм сюжет особено след като минах протоските мисии. То бива бива клише но Близард вече се оляха. Това си е лично мое мнение разбира се но ще ми е интересно какво мислите по въпроса.
Мисиите не спират да ме зарибяват - разнообразие му е майката. Макар че има нещо дразнещо във факта че всички мисии са така дизайнирани че щеш не щеш трябва да ползваш единицата която ти представят. Другото е че са се изсилили с мисиите в които трябва да чакаш някакво време а мен такива мисии почнаха да ми лазят по нервите (особено последната протоска).
Направи ми впечатление че доста бързо си свърших рисърчите - главно защото протоските мисии ти дават половината (че и повече точки). В момента съм разкрил всички рисърчи а ми остава още доста мисии. Откъм ъпгрейди пък точно обратното - няма пукнат лев и не съм ъпгрейднал и 30% от опциите и тепърва ще ми идват единици.
За сметка на това взех всички наемници които успешно ми печелят мисиите. Не е вярно че стават бавно - тъкмо като позастроиш и извадиш някаква армийка и са готови. И докато по слабичките ми бяха рандъм отвсякъде то последните много сериозно накланят везните особено комбото с танковете и голиатите. Като казах танкве и голиати в кампанията явно се забелязват имба комбинации които в мулти ги няма но хич няма да се учудя това е трик на Близард за да могат да ги включат после в експанда.
Posted: Sat Jul 31, 2010 11:35 pm
by AlDim
Другото е че са се изсилили с мисиите в които трябва да чакаш някакво време а мен такива мисии почнаха да ми лазят по нервите (особено последната протоска).
QFT
От всичките такива мисии (т.е. 6-7 от 10, които съм изиграл дотук) ми хареса много само една - тая със зомбитата, която е тотален макс. Хем не ти дава прекален зор да ръшкаш, хем има някакъв смисъл от тия тайм лимити и трябва да внимаваш с деня и нощта. Макар че аз я изиграх малко късно и нямаше никакво предизвикателство при наличието на танкове и рисърчнати горелки, които не пускаха нищо да припари до бункерите ми.
Наемниците са яко имба наистина.
А хелиъна няма нищо общо с вълчъра освен че е шибано бъги. По-скоро е мобилен файърбат.
Posted: Sun Aug 01, 2010 1:07 am
by RRSunknown
Взех голд на всички чалинджи с от първия ред и голд на чалинджа със защита от ръшове. Иначе съм на 14 мисия но не знам дали включва протоските в списъка. Всичките ми харесват но просто винаги съм се дразнил още от първия Старкрафт на мисии от типа - издръж 30 минути.
За голямо щастие последната мисия на която съм е от най-любимия ми тип - един войник , малка групичка армия и специални операции. Нон-стоп микро и геймплей.
Чудя се дали да почна на хард че със Science vessel + наъпгрейдваните Голиати и танкове е прекалено имбаро.
В този ред на мисли имам още няколко забележки към дизайна - в повечето мисии противника следва някаква еднообразна програма за нападание и е твърден предвидим откъм единици. Примерно цялата кампания никъде не ми се наложи да правя ракетни кули. Просто защото знаех че няма да ми масира въздух и си разчитах на маринците и голиатите. По земя пък - винаги знаеш откъде ще те нападнат и дори не се замисляш за защита от дроп или атака в гръб - точно обратното - тече ти таймер за атака за да знаеш и да си разпънеш танковете в правилния момент.
- Spoiler: show
- А хелиъна няма нищо общо с вълчъра освен че е шибано бъги. По-скоро е мобилен файърбат.
Не точно - файърбата беше издръжлива пехота със концентриран огън (стиймпак) върху всички единици първи ред и възможност за лечение.
Хелиона е бърза единица за харас , умира от една плюнка но има основното предимство на вълчъра - може да стрелне (с голям рейндж) да избяга и пак да стрелне + това е адски силен в защита (всъщост повечето хора го ползват именно в защита - при тапа на чоука рейднжа на хелиона жъне 3-4 линни на противника който се е заклещил на тясното.
Posted: Sun Aug 01, 2010 2:23 am
by The Dragon
Джиткам кампанията и съм по-скоро underwhelmed. Прекалено reactive ми е и с прекалено много таймери. Иначе историята е добре.
Posted: Sun Aug 01, 2010 5:36 am
by AlDim
Простоските мисии повечето са ми доста тъпи и ги цъкам едва ли не по задължение. Поне от теранските има 2-3 наистина страхотни, но повечето останали са посредствени.
Като цяло кампанията е една-две идеи по-слаба от тази в първата игра (въпреки че уж се зори да е разнообразна) и както споменах преди, определно не ме кефи колкото C&C3 и японците в Red Alert. Не че не е добра де, просто можеше да е я направят малко по-вдъхновено.
Бтв играта е доста по-малко кичозна, отколкото изглеждаше на скрийновете. Откъм атмосфера си е съвсем директно продължение на SC.