Demandred wrote: ↑Wed Jul 04, 2018 11:08 pm
Като става въпрос за много милиони, в Холивуд бързо забравят прогресивните идеи, които уж следват. Факт е, че Скарлет Йохансон е многократно по-известна от която е да е транс актриса, така че и аз да съм продуцент, и аз нея ще сложа в ролята вместо транс актриса, ако бюджетът го позволява. Market forces in action. Даже и скандалът покрай това си е free publicity.
Еми да, ама не.
Ghost in the Shell направи $40 милиона при $110 милиона бюджет (и ДОРИ ако вземем международния, където в крайна сметка натрупа достатъчно, Холивуд гледа основно домашния и един филм не се е "изплатил", ако не направи минимум два пъти бюджета си, за да покрие рекламните кампании и другите "невидими" разходи). В Rotten Tomatoes изкара 44% от критици и 51% от публикатa и оценка В в Cinemascore, където на практика всичко получава между А- и А+.
И да решим да се правим на треснати и да кажем, че множеството други проблеми на филма са изцяло отговорни и расовата драма не е играла роля, ПАК остава фактът, че същите хора правят и тоя проект.
Нека видим и филмографията й за последните десет години. Ще фокусирам върху филми, където тя е в главната роля и се очаква да продаде филма, т.е. неща като Марвелските филми, в които НИКОЙ освен нашия Доктор не ходи заради Скарлет, или филми, в които е само глас, не ги включвам:
Rough Night (2017) - Rotten Tomatoes: Critics 44%, Audience 29%. Box office: $22 милиона ($20 милиона бюджет)
Lucy (2014) - Rotten Tomatoes: Critics 66%, Audience 47%. Box office: $126 милиона ($40 милиона бюджет)
Vicky Cristina Barcelona (2008) - Rotten Tomatoes: Critics 81%, Audience 74%. Box office: $23 милиона (неизвестен бюджет)
Значи за последните десет години имаме буквално ТРИ филма, в които Скарлет е централна роля и потенциален двигател на приходи. От тези три филма най-скорошният е тотален провал, един определено е успех (макар че там името на Бесон със сигурност е играло много по-голяма роля от нейното), а последният е отпреди цяло десетилетие. Т.е. няма НИЩО в историята на тази актриса, което да демонстрира, че името й продава билети, особено след като последните два филма, водени от нея, са пълен провал. Останалото е name recognition, какъвто много други актьори имат. И да, естествено, че никой от тях не е транс (освен Лаверн Кокс, която може да се каже, че е разпознаваема за средния зрител заради Orange is the New Black), но това е и проблемът, и той няма да се разреши, докато някой не използва именно този тип филми, за да размърда малко нещата. Щото в крайна сметка няма актьор, който да е почнал като велико име, нали...
И последно: ясно ми е, че никой в тоя форум не вярва, че social justice проблемите играят каквато и да е роля в бокс офисите на холивудските филми, но аз нямам проблем да съм единственото алтернативно мнение и категорично не мисля, че "всяка реклама е добра реклама". Колкото и да се правят за глобално ползване тия ленти, с много редки изключения именно американският бокс офис ги дефинира като успех или провал. А тук в момента публиката търпи твърде много тормоз и дискриминация в релания си живот, за да сме толерантни към нея във филмите си...