Page 5 of 10

Posted: Thu Mar 25, 2010 9:42 pm
by Muad_Dib
12 часа енд каунтинг, играта е сътвсем добра, битките са СЦЕПВАЩИ, и дори още не съм с трима (на 6ти чаптър съм с Ванилия и Саз)

Posted: Thu Mar 25, 2010 9:47 pm
by Roland
Кой беше шести чаптър?

Posted: Thu Mar 25, 2010 9:48 pm
by Amikae
А горе долу колко часа е дълга играта? Роланд?

Чета коментарчетата ви и страшно много ми се играе. Любопитен съм. :)

Posted: Thu Mar 25, 2010 11:24 pm
by Muad_Dib
Roland wrote:Кой беше шести чаптър?
Гора тучно зелена, гадните са ходещи патладжани и тъкмо започнаха едни големи броненосци, в които в стагър им пада бронята. С Ванил и Зас съм, пътуват към Наутилус (засега), предната глава беше с Лайт и Хоуп (лес) в някакъв комплекс с огради:)

Саботьорът засега ми е лябимият клас, макар че то един клас сам по себе си е нищо в тази игра, гениално са измислени комбат механиката и парадигмите.

Posted: Thu Mar 25, 2010 11:50 pm
by Roland
А да, тва беше много рандъм. Въобще цялото мотане на Ванил и Зас беше втф отвсякъде. Следващият чаптър значи е Паломполум.

Аз любим клас нямам, но имам любими комбинации. Най-силната за нормалната трудност определено е Delta Attack (Commando, Sentinel, Raveger).

За дължината не знам - около 50 часа, мисля.

Аз започнах току що 12-ти чаптър - Eden. Да видим как ше свърши всичко :)

Posted: Thu Mar 25, 2010 11:58 pm
by Amikae
Въх ама ти още не си я свършил. Дълга ще да е. Звучи все по-благо всичко!

Има един съвсем малък шанс да навия едно момче да ми даде PS3. Стига да има играта, ще му поискам. Its a long shot, но трябва да опитам. Ще ми се да го изиграя това. :?

Posted: Fri Mar 26, 2010 10:46 am
by Muad_Dib
За бокс същоя я има, само информативно да знаеш.

Симеоне мен не ми е давало да си избирам нормална трудност и трудна трудност, къде се прави това?

бтв след хубаво дебъфкане се правят е БАСИ демиджите

Posted: Fri Mar 26, 2010 4:56 pm
by Roland
Не, то няма избор, просто кривата не е плавна. След 10-ти чаптър трудността скача РЯЗКО. До степен, че повечето гадини в 11-ти чаптър (в широката местност) са неубиваеми преди да си превъртял играта. Примерно ония динозавроподобните чудовища от началната анимация. На това нещо ти си му до ПОД копитото. То изпръхтява и ти умираш. Струва си бтв човек да влезе в битка с него само за да види мащаба.

Posted: Fri Mar 26, 2010 6:09 pm
by Muad_Dib
В ПАЛОМПОЛУМ ЗАВРЪЩАНЕТО НА СНОУ И СЪОБЩЕ АНИМАЦИЯТА И ПУСКАНЕТО НА МОТОРА БЯХА ПРОСТО Е ТАКА.... :free: :free: :free:

Posted: Fri Mar 26, 2010 6:36 pm
by Roland
Най-добрата анимация в играта до момента. Пазя си сейва точно отпреди влизането в асансьора, за да мога да си я пускам от време на време. И най-добрата музика бтв.

Posted: Fri Mar 26, 2010 6:57 pm
by Muad_Dib
Roland wrote:Най-добрата анимация в играта до момента. Пазя си сейва точно отпреди влизането в асансьора, за да мога да си я пускам от време на време. И най-добрата музика бтв.
hahahahaha i az OSTRO si go zapazih taka

Улових се че преигравам битки за още xp, дали не съм зациклил!

Posted: Fri Mar 26, 2010 7:21 pm
by Roland
Има много добри места за целта. И има места, където е НУЖНО да го правиш. Тези двете примерно:

Наутилус, Саз и Ванил. Към края движиш по едни зигзагообразни коридори, където има малки сини роботчета. Малките сини роботчета дават неадекватно много СР за елементарното усилие, което коства убиването им.

Пулс, в един подземен тунел. Не помня дали беше веднага след обширната местност, или е по-следващата, но май е веднага след. Представлява дълъг коридор, в който има едно отклонение наляво. Веднага след отклонението има два робота, пазещи трети с ръце като акордеон. Това е първият такъв, който срещаш в играта, та ще го познаеш лесно. Та, лявото отклонение свършва с неубиваем бос, но ако движиш напред-назад в него, можеш да биеш доста елементарни роботи и бимби, които дават бясно количество СР.

Принципно нужда от фармване имаш на тези две места, ако не си достигнал Role Levels на основните си роли. А ако не те мързи - на ВСИЧКИТЕ си три роли. Особено в Пулс е супер важно това, там бих прекарал ако трябва и час в трепане на роботчета. Иначе нататък ще ти е зверски трудно.

Бтв, винаги, когато имаш пред себе си единичен, но силен враг, си приготвяй парадигмата Aggression (Commando, Commando, Ravager), особено ако знаеш, че ще можеш да си докараш приемптив страйк. Специално в Пулс има разни бегемоти, които се разхождат поединично и дават 4000 СР, но са почти неунищожими, ако не почнеш с приемптив страйк, поне на нивото, на което си в началото на чаптъра.

Posted: Fri Mar 26, 2010 7:55 pm
by F242
По въпроса за сейвовете.
Изключително добро впечатление ми направи това, че сейвове, които са начало на нова глава имат логото на FF, а не обичайния дизайн с картинката на временния лидер . По този начин е много трудно да затриеш - освен ако не искаш нарочно :D сейв, който маркира отделните части. Сигурно е елементарно, но аз не се сещам да го виждал преди. Отново признак за стил :D

Posted: Sat Mar 27, 2010 9:11 am
by RRSunknown
Я кажете има ли опция да се гледат само CG филмчетата от специално меню след превъртане или пак няма.

Posted: Sat Mar 27, 2010 10:54 pm
by Roland
Не, уви...