Page 5 of 6

Posted: Wed Mar 10, 2010 10:17 pm
by RRSunknown
Докато заредят ти оставям да ти потанцува Байонета :)
http://www.youtube.com/watch?v=DhUxNsEa ... re=related

Posted: Wed Mar 10, 2010 10:55 pm
by F242
Мерси за клипа.
Ключовата дума в него, а вероятно и в играта е entertainment :metal:

Предварителните ми очаквания са: :D Най-правилният DMC за хетеросексуални :D

Posted: Sat Mar 27, 2010 10:00 pm
by F242
Вече и аз видях това чудо на живо :D :D :D
Час и половина не мога да се отлепя от телевизора и да се съвзема.
Играта си заслужава всички суперлативи, че и отгоре.
Страхотен стил, като се започне от междинните синематици, мине се през музиката, и се завърши с геймплея.

SEGA, май от Sonic насам :D не се удряли така в десятката за гейм-икона.

Posted: Sun Mar 28, 2010 1:36 am
by AlDim
F242 wrote:SEGA, май от Sonic насам :D не се удряли така в десятката за гейм-икона.
Ами получиха сериозна инжекция бивш капкомски талант все пак. :)

Posted: Tue Mar 30, 2010 12:30 am
by F242
Тази игра ме разби и със спомени... и отпратки

"Hey, check this out. Whadya buying!? Heard that in a game once." :D :D

Да не говорим за цялата Verse I на Chapter XIV: Isla Del Sol :

Space Harrier :yo: - Даже и мотивите от музиката са му запазили...
Техен си е - на SEGA - още имам в нас картриджа за GameGear.

А следващият цитат, не съм мислил, че ще се случи в игра, особено пък такава :D
В началото на същия чаптър, във въртолета, някой искаше да си пусне "The Ride of the Valkyries" :D
Моментално ми замириса на напалм :D :D :D и стана сутрин
:D

Posted: Tue Mar 30, 2010 12:39 am
by RRSunknown
А забеляза ли в началото препрактите към Стария Eggman :) , рингчетата на Соник също много ми харесаха.

Posted: Tue Mar 30, 2010 1:01 am
by F242
Да, но в началото не вярвах на това, което виждам и чувам :D :D :D
Никога не съм си мислел, че въпросният Eggman, може да има нещо общо с пича с мустаците :D Което е още едно доказателство, че тази игра си играе с теб на много нива, като се започне от спомени, запазени, някъде в най-ниската част на гръбначния ти мозък. :D

Posted: Mon Jun 27, 2011 8:30 am
by Roland
Ебаси кретенската игра, честно :mrgreen: Първите 5 минути бях "ewww, go away", после почна Fly Me to the Moon и съм се хилил като идиот на всяка анимация евър синс.

Posted: Mon Jun 27, 2011 11:20 am
by Muad_Dib
Аз вчера си дръпнах паза за ПС3 и май ще си я цъкам на него, след пача е почти на нивото на бокса като лоудинг, като графика може и да не е, ама падът ми е много по-удобен за такава игра. Аз след три опита още не съм я изцъкал.

Posted: Mon Jun 27, 2011 9:23 pm
by AlDim
Bayonetta 360 >>>>>>>>>>> Bayonetta PS3. Не те разбирам как може да трейдваш перфектен 60fps геймплей с 30 (много мизерно точно за такава игра) само защото фейс бутоните на PS3 те кефят повече...

Posted: Mon Jun 27, 2011 9:29 pm
by RRSunknown
Мен пък точно пада ми беше много по удобен предвид че всичко се върти около десния тригър.

Posted: Mon Jun 27, 2011 9:39 pm
by AlDim
Мдам, на PS3 това също е огромно зле, ако нямаш пласмасови джвъчки, които оправят тригърите.

За мен единственото нещо, с което PS3 контролерът е по-добър е D-Pad-а. Ма Bayonetta не е файтър, така че това няма никакво значение. Аз минах играта 2 пъти поред (30 часа геймплей) на 360 на нормална и висока трудност и нито ми се умориха пръстите, нито имах проблеми с комботата (които честно казано са ми и по-удобни на 360).

Posted: Mon Jun 27, 2011 9:48 pm
by Muad_Dib
Абе след пача разликите във фрейма не са чак толкова трагични, а контролерът го харесвам повече принципно и извън тригърите според мен превъзхожда могъщо майкрософтския. А и не си представям да не мога да ремапне да не ми е доджа на десния тригър, ако не мога значи играта е фейл:)

Posted: Mon Jun 27, 2011 10:01 pm
by RRSunknown
Кой как е свикнал. Аз съм ги наредил 7-8 различни на етажерката и 360-ката най -ми пасва за всичко. Но със всичко се свиква след малко тренинг.

Posted: Mon Jun 27, 2011 10:02 pm
by AlDim
Muad_Dib wrote:извън тригърите според мен превъзхожда могъщо майкрософтския
Някакви аргументи?
Тригърите и приятно кликващите бъмпъри са по-удобни на 360, контолерът ти ляга в ръцете, вместо да го държиш с пръсти (така де, освен ако не си с малки японски ръчички), аналозите не се изплъзват постоянно и са по-прецизни за шуутъри с по-приятно съпротивление (тия на PS3 винаги са ми били прекалено "меки"). А фейс бутоните са въпрос на вкус - аз силно предпочитам издадените такива на 360. Същото важи за разположението на D-Pad-a и левия аналог - в игри с по-честа употреба на аналога, 360 е по-удобен. При файтърите, които са 10-тина за цялото поколение конзоли, ситуацията е обратната, но те се играят най-добре с къстъм стикове ениуей.

Иначе след патчването основната разлика при Bayonetta е, че не пада лошо под 30 кадъра. Както и да го сучеш, пак е наполовина на 360, което е огромна пречка за реакциите на играча в толкова бърза игра.