Page 5 of 6
Posted: Wed Mar 10, 2010 10:17 pm
by RRSunknown
Posted: Wed Mar 10, 2010 10:55 pm
by F242
Мерси за клипа.
Ключовата дума в него, а вероятно и в играта е entertainment
Предварителните ми очаквания са:
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Най-правилният DMC за хетеросексуални
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Posted: Sat Mar 27, 2010 10:00 pm
by F242
Вече и аз видях това чудо на живо
Час и половина не мога да се отлепя от телевизора и да се съвзема.
Играта си заслужава всички суперлативи, че и отгоре.
Страхотен стил, като се започне от междинните синематици, мине се през музиката, и се завърши с геймплея.
SEGA, май от Sonic насам
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
не се удряли така в десятката за гейм-икона.
Posted: Sun Mar 28, 2010 1:36 am
by AlDim
F242 wrote:SEGA, май от Sonic насам
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
не се удряли така в десятката за гейм-икона.
Ами получиха сериозна инжекция бивш капкомски талант все пак.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Posted: Tue Mar 30, 2010 12:30 am
by F242
Тази игра ме разби и със спомени... и отпратки
"Hey, check this out. Whadya buying!? Heard that in a game once."
Да не говорим за цялата Verse I на Chapter XIV: Isla Del Sol :
Space Harrier ![Yo :yo:](./images/smilies/dance_mini.gif)
- Даже и мотивите от музиката са му запазили...
Техен си е - на SEGA - още имам в нас картриджа за GameGear.
А следващият цитат, не съм мислил, че ще се случи в игра, особено пък такава
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
В началото на същия чаптър, във въртолета, някой искаше да си пусне "
The Ride of the Valkyries"
Моментално ми замириса на напалм
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
и стана сутрин
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Posted: Tue Mar 30, 2010 12:39 am
by RRSunknown
А забеляза ли в началото препрактите към Стария Eggman
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
, рингчетата на Соник също много ми харесаха.
Posted: Tue Mar 30, 2010 1:01 am
by F242
Posted: Mon Jun 27, 2011 8:30 am
by Roland
Ебаси кретенската игра, честно
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Първите 5 минути бях "ewww, go away", после почна
Fly Me to the Moon и съм се хилил като идиот на всяка анимация евър синс.
Posted: Mon Jun 27, 2011 11:20 am
by Muad_Dib
Аз вчера си дръпнах паза за ПС3 и май ще си я цъкам на него, след пача е почти на нивото на бокса като лоудинг, като графика може и да не е, ама падът ми е много по-удобен за такава игра. Аз след три опита още не съм я изцъкал.
Posted: Mon Jun 27, 2011 9:23 pm
by AlDim
Bayonetta 360 >>>>>>>>>>> Bayonetta PS3. Не те разбирам как може да трейдваш перфектен 60fps геймплей с 30 (много мизерно точно за такава игра) само защото фейс бутоните на PS3 те кефят повече...
Posted: Mon Jun 27, 2011 9:29 pm
by RRSunknown
Мен пък точно пада ми беше много по удобен предвид че всичко се върти около десния тригър.
Posted: Mon Jun 27, 2011 9:39 pm
by AlDim
Мдам, на PS3 това също е огромно зле, ако нямаш пласмасови джвъчки, които оправят тригърите.
За мен единственото нещо, с което PS3 контролерът е по-добър е D-Pad-а. Ма Bayonetta не е файтър, така че това няма никакво значение. Аз минах играта 2 пъти поред (30 часа геймплей) на 360 на нормална и висока трудност и нито ми се умориха пръстите, нито имах проблеми с комботата (които честно казано са ми и по-удобни на 360).
Posted: Mon Jun 27, 2011 9:48 pm
by Muad_Dib
Абе след пача разликите във фрейма не са чак толкова трагични, а контролерът го харесвам повече принципно и извън тригърите според мен превъзхожда могъщо майкрософтския. А и не си представям да не мога да ремапне да не ми е доджа на десния тригър, ако не мога значи играта е фейл:)
Posted: Mon Jun 27, 2011 10:01 pm
by RRSunknown
Кой как е свикнал. Аз съм ги наредил 7-8 различни на етажерката и 360-ката най -ми пасва за всичко. Но със всичко се свиква след малко тренинг.
Posted: Mon Jun 27, 2011 10:02 pm
by AlDim
Muad_Dib wrote:извън тригърите според мен превъзхожда могъщо майкрософтския
Някакви аргументи?
Тригърите и приятно кликващите бъмпъри са по-удобни на 360, контолерът ти ляга в ръцете, вместо да го държиш с пръсти (така де, освен ако не си с малки японски ръчички), аналозите не се изплъзват постоянно и са по-прецизни за шуутъри с по-приятно съпротивление (тия на PS3 винаги са ми били прекалено "меки"). А фейс бутоните са въпрос на вкус - аз силно предпочитам издадените такива на 360. Същото важи за разположението на D-Pad-a и левия аналог - в игри с по-честа употреба на аналога, 360 е по-удобен. При файтърите, които са 10-тина за цялото поколение конзоли, ситуацията е обратната, но те се играят най-добре с къстъм стикове ениуей.
Иначе след патчването основната разлика при Bayonetta е, че не пада лошо под 30 кадъра. Както и да го сучеш, пак е наполовина на 360, което е огромна пречка за реакциите на играча в толкова бърза игра.