Mass Effect 2

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

Post Reply
User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9062
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Mon Jan 25, 2010 8:53 am

@AlDim - perfect.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Mon Jan 25, 2010 3:30 pm

Един дълъг пост от мен. След като крашовете на ПЦ-версията на Илиум тотално ме отказаха започнах на бокса, като си продължих с героя от единицата (нямам сейв на единицата на комп). Ако почнеш с герой, с който си играл преди играта, освен че сюжетно търпи доста стабилни проблеми (една купчина НПЦ-та реагират на теб по определен начин в зависимост от изборите ти в първата част), ти предоставя една купчина благи бонуси - всичките ти ренегейд/парагон точки от първата част, по 2500 от всеки ресурс за рисърч (което е нищо уви), 20к кредита и едно ниво отгоре (аз импортнах 36лвл персонаж, може да е и повече от едно ниво, ако героят ви от единицата е по-висок лвл, не знам). И още нещо - ако си продължите със стария герой МОЖЕ ДА СИ СМЕНИТЕ класа. Макар че след дълго делибериране аз все пак се пуснах ПАК soldier. За войника накратко - новото му "старо" уникално умение Адреналин Ръш забавя времето (а на последно ниво в единия си вариант директно го спира) и всъщност е съвсем приятно, като към това прибавим възможността за 5 оръжия (единственият клас, който може да ползва assault rifle) и 3 вида муниции, класът хич не е за изхвърляне и особено с конзолното управление си ме кефи доста. Евентуално ако я преигравам ще пробвам нещо радикално друго обаче.

Накратко за xbox360 версията: доста стабилна, фреймът пада много рядко и само на огромни открити пространства, които засега не са много. Управлението е адски удобно и с възможността да се слагат до 3 сили на бързи бутони се губи основното преимущество на версията за комп. Графиката на моя 37-инчов Самсунг си е съвсем прилична и за мен е определено по-добра от например Асасинс Крийда.

Няколко нови впечатления от играта след като навъртях още 8 часа (вече ми се събират около 16-17 някъде): просто великолепна.

+ Яко хумор и то доста забавен (само говорете с Game Salesman-a в Цитаделата или послушайте bachelor party-to на Илиум...Кроганеца пишещ стихове на Асари-то също е страшна гледка:)))
+ Много, много рефърънси към първата част - за разлика от например Асасинс Крийд 1 Мас Ефект 1 е абсолютно задължителен преди да се захванете с двойката. Например като видях че Wrex е станал clan leader и се опитва да обединява Кроганците ми се стопли душата
+ Както писах и преди светът е адски огромен и засега е прилично разнообразен - например сутринта скокнах до Кроган-homeworld-a, който е доста краят:)))
+ МИНИ-ИГРА С ОТСТРЕЛВАНЕ НА МАЙМУНОПОДБНИ ГРИЗАЧИ!!!:)
+ Страхотни мисии, някои от които свършват непредсказуемо и си имат собствени готини мини-истории. Специално мисиите за да получиш "верността" на екипа си са много здрави досега. Да, всичко почти винаги се свежда до няколко битки и евентуално някое шефче накрая. Но все пак историите са добри и Байоуеър са се постарали много със странични сюжети, за което евала яко

Толкова от мен, тези дни мисля да заседна стабилно и ще пиша като имам време.

User avatar
Matrim
Moderator
Posts: 5282
Joined: Mon Dec 22, 2003 10:58 pm
Location: Remedy Lane

Post by Matrim » Mon Jan 25, 2010 6:41 pm

Кроганската планета кефи, но Илиум-ът повече ме радва, да си призная. Сега отидох и до куорианската флотилия, май са слушали желанията на феновете какви локации да има.
Кроганеца пишещ стихове на Асари-то също е страшна гледка
Тия двамката може да ги видиш после и на кроганската планета. Не е точно локация, която аз бих избрал за меден месец или ваканция, но щом ги кефи... :P
Страхотни мисии, някои от които свършват непредсказуемо и си имат собствени готини мини-истории. Специално мисиите за да получиш "верността" на екипа си са много здрави досега. Да, всичко почти винаги се свежда до няколко битки и евентуално някое шефче накрая. Но все пак историите са добри и Байоуеър са се постарали много със странични сюжети, за което евала яко
+1. Дори и мисията на Грънт беше съвсем по крогански, бой до спукване, но пак много кефеща.
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Tue Jan 26, 2010 1:19 pm

Ревюто на Геймспот, от един от двамата им автори, които стават за нещо (всъщност този ми е любимият май):
http://www.gamespot.com/xbox360/rpg/mas ... atchlink;1 - оценката е 9.0 + едитър'с чойс, ама последното го лепят на почти всяка по-голяма игра, така че не е критерии. Пичът мисли почти по същия начин, по който и аз.

Аз навъртях вече към 13тина часа на бокса (след като се наложи да почна отначало) и играта все така просто те ПОГЛЪЩА. Персонажите са (може би само с 1-2 изключения) страхотно развити, личните им истории са доста богати (както споменахме - някои от тях са по-добри от основния сюжет) и като образи те грабват отвсякъде. Самара, Тейн, Морди, Гарус (той си е още по-як от единицата) - тези са ми любимите, но дори пачата Миранда (която незнайно защо още не ми пуска) е крайно loveable.

За сметка на горното да изброя и няколко сравнително дразнещи ме неща:
- Основната сюжетна линия е доста предсказуема и дори леко скучна поне на този етап и отсега усещам, че пак ще има леко отворен край, бидейки просто преход към истинския финал в тройката. Добре че в кътсцените има известно скромно количество режисура, което спасява работата донякъде.
- Пак предметите от DLC-тата са многократно по-качествени от тези в оригиналната игра, което очевидно ще е линията на Байоуеър оттук нататък...Само разгледах статистиките на всички достъпни неща за теглене в launch day и ситуацията е точно толкова дебалансирана, колкото беше в DA: O.
- Събирането на ресурси със скенера в един момент става крайно досадно, дори с ъпгрейда си е монотонно циклене като например да береш билки в УоУ....
- Светът (ако изключим всички планети, които просто се опоскват за ресурси без кацане) всъщност не е толкова голям колкото изглежда на пръв поглед (надявам се да бъда опроверган)

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Tue Jan 26, 2010 1:40 pm

Не знам дали осъзнавайте но описвате JRPG :)

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Tue Jan 26, 2010 4:02 pm

Пулсар потвърдиха, че колекционерските издания за Европа ще се забавят с около седмица. От ЕА дори не са казали кога ще дойдат. Не е гаранция, че няма и повече да се забавят.

Това направо ми разби сърцето. :cry:

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Tue Jan 26, 2010 7:12 pm

Днес излизааааа (при мен де :P).

Мисля да я играя с първия си персонаж от Mass Effect 1, защото с него направих най-близки до душата избори. Обаче със сигурност ще му променя класа, след като при следващи преигравания установих, че Soldier е най-малко фън от класовете.

Пуснаха и ревютата бтв, до момента най-слабата оценка е 9/10 :lol:

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Tue Jan 26, 2010 7:40 pm

RRSunknown wrote:Не знам дали осъзнавайте но описвате JRPG :)
In your wet hentai dreams maybe we do.

Аз няма да си кривя душата - със солджър на моменти е скучно леко, но е доста, ама ДОСТА по-благо от единицата, адреналин ръшът мачка сериозно, а и да имаш достъп до всички оръжия (без крапи СМГ) е много оунидж. Аз сега мушнах колекторския assault rifle и направо разцепвам с него. Макар че бая мислих дали да не бодна снайперчока. А и имаш и concussion shot, който си е много много благ скил (Гарус става безмислен с него ама аз и без това не исках да цъкам с него двойката).

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Tue Jan 26, 2010 7:57 pm

Абе не знам как е във втората част, ама в първата ултимативната комбинация беше снайпер + патлаче. Автоматчетата бяха средна работа.

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Tue Jan 26, 2010 8:05 pm

Аз първата част както май съм казвал съм я минавал само веднъж - 36то ниво войник и горе-долу цялата игра съм ползвал почти само assault rifle (нарочно така го пиша понеже сега нали има и submachine gun да не ги бъркаме) със съвсем малко снайпер изключения. В двойката с войника ползвам само assault rifle на къси и средни разстояния + снайперчето надалеч и евентуално за някой заблуден шеф. Assault-ът се комбинира смазващо добре на къси откоси с новия адреналин ръш.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Tue Jan 26, 2010 9:23 pm

Добре де - няма експирънс от битки, няма итемизация, не решаваш нищо съществено с диалози, нямаш отворен свят , всичко се решава с бой, има много силни персонажи, диалог и линейна история - ето това чета.
Същото го има в Jrpg игрите и ако се абрстрахирате от неща като арт и дизайн на локации, персонажи и арт се вижда (по описания поне).

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Tue Jan 26, 2010 9:28 pm

С изключение на факта, че следните неща които си ги писал тотално не са верни, нещо май си чел диагонално:

- не решаваш нищо съществено с диалози - доста куести могат да се минат без насилие, но да, горе-долу само странични.
- нямаш отворен свят - това е тотално невярно
- линейна история - имаш доста избори като в Драгън ейдж

Плс да спрем с абсурдните сравнения и не пиши за играта като не си я играл.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Tue Jan 26, 2010 9:37 pm

О аз ще се радвам да не е така - значи ли това че ако имам платформичка мога да скоча от нея или да прескоча оградата и да разгледам на воля зоната ?
Иначе за диалозите - :P , Това ми е един от най-важните критерии за кеф - да има диалози и те да са важни с избор.

User avatar
Matrim
Moderator
Posts: 5282
Joined: Mon Dec 22, 2003 10:58 pm
Location: Remedy Lane

Post by Matrim » Tue Jan 26, 2010 10:44 pm

Абе липсва ми на мен волното придвижване по планетите с Макото, да си призная. Тук придвижването между локациите е само с кът-сцени почти. От друга страна пък сградите са далеч по-разнообрзни от около трите вида на единицата...
Абе не знам как е във втората част, ама в първата ултимативната комбинация беше снайпер + патлаче. Автоматчетата бяха средна работа.
Да бе, да. Като набараш автомат, с който нямаше никакво прегряване нека да беше лошо...Но то с всички класове от един момент ставаше много лесно на МЕ 1. Сега ми е бая трудно на хардкор с Vanguard. Броните и щитовете правят нещата доста по-трудни за байотик силите. Иначе SMG-то е бая благо, сега автоматът сигурно е по-добър, но и това си е прилично, особено за хора като мен, които не са много на ти с точното прицелване. ;)

Един от най-култовите моменти беше като Мордин се изцепи, че много народ от други раси го смятал за привлекателен, но той пък не бил привлечен от други освен от саларианци, така че да не се пробвам да го свалям. Той защото е един привлекателен, нали... :lol:
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Wed Jan 27, 2010 3:17 am

Що се отнася до Макото. Ще има нещо такова. Нарича се Hammerhead и казаха, че ще го има, като излезе играта, както и много други неща. Не знам дали в САЩ вече го имат. Аз лично не знам кога ще си я получа така или иначе. Но ви казах и по-рано, че това, с което пиратите снабдиха света е съвсем не пълния пакет кеф.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests