Чудесно, че си се сетил за това. Сега остава само да направиш разликата заедно с правенето на много знаещ киноман.Demandred wrote:БТВ, камера, която минава през отвори в мебели и други обекти, има още в Гражданинът Кейн.
Режисьорско кино
За разлика от теб, аз никога не съм претендирал, че съм наясно със всеки технически детайл. Сега чакаме да ни обясниш в подробности разликата, за да си защитиш реномето.Чудесно, че си се сетил за това. Сега остава само да направиш разликата заедно с правенето на много знаещ киноман.
Sure your parents might think you're a failure
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
- Gunslinger
- Warmage
- Posts: 1201
- Joined: Sat Nov 06, 2004 6:24 pm
- Location: Midworld in the Middle
И в Night Watch и Day Watch има такива неща!Roland wrote:Е киното се движи от такива неща като минаването по дръжката на чайник... Затуй за да си сноб, трябва да харесваш режисьори отпреди 30 години...
http://blogofidiots.wordpress.com/
http://tvseriesbg.com/
There they stood, ranged along the hillsides, metTo view the last of me, a living frame For one more picture! In a sheet of flame
I saw them and I knew them all. And yet Dauntless the slug-horn to my lips I set, And blew. 'Childe Roland to the Dark Tower came.'
X-Men Deadly Genesis е Decimation Tie In
http://tvseriesbg.com/
There they stood, ranged along the hillsides, metTo view the last of me, a living frame For one more picture! In a sheet of flame
I saw them and I knew them all. And yet Dauntless the slug-horn to my lips I set, And blew. 'Childe Roland to the Dark Tower came.'
X-Men Deadly Genesis е Decimation Tie In
http://www.youtube.com/watch?v=vuVWUjHSLV8Demandred wrote:За разлика от теб, аз никога не съм претендирал, че съм наясно със всеки технически детайл. Сега чакаме да ни обясниш в подробности разликата, за да си защитиш реномето.
Остави на Демандред да ми пусне линк за подобна сцена от Кейн и ще дойде реда на "обяснението в подробности". Кофтито е, че сега ще се наложи да изпадна в някаква глупава ситуация да сравнявам несравними филми и да предпочитам стила на Финчър пред стила на Уелс (който за времето си наистина е било нещо епохално), при това само заради неистовото желание на Демандред да се намеси с класическа реплика ни в клин ни в ръкав. Но аз съм си виновен де.
http://uk.youtube.com/watch?v=Yg8MqjoFvy4
малко орсън уелс.
бтв, спокойно могат да се сравняват. орсън уелс е точно техническото киночудо на 40те и 50те.
малко орсън уелс.
бтв, спокойно могат да се сравняват. орсън уелс е точно техническото киночудо на 40те и 50те.
Ролик, ъм - не ъм, един дълъг компютърен ефект бленднат по този начин с реалността е повече, отколкото ти се струва, когато мозъкът ти е настроен на вълна ма-това-няма-как-да-не-е-компютърно-генерирано не защото е очевидно компютърно генерирано, а защото просто знаеш, че физически няма как да се направи, без да е компютърно генерирано. Не омаловажавай по подобен начин + изместваш темата, която е пич ли е Финчър или абсолютно да. 
Scourge, да, това не го знаех, наистина е впчеталяващо, но буди сравнения по-скоро с Пол Томас Андресън и Де Палма, отколкото с Финчър. При Финчър някак нещата са хирургически прецизни, докато тук не са си оправили дупките в асфалта.
Scourge, да, това не го знаех, наистина е впчеталяващо, но буди сравнения по-скоро с Пол Томас Андресън и Де Палма, отколкото с Финчър. При Финчър някак нещата са хирургически прецизни, докато тук не са си оправили дупките в асфалта.
основната разлика е, че в паник стаята има статичен сет (ако не броим хората отвън), което улеснява 3д модела и пост-обработката. но пък финчър е донякъде и затруднен от липсата на (движещи се) обекти (освен тия отвън). което прави шота доста набиващ се на очи, понеже силно дърпа вниманието към себе си.
докато в конретния орсънуелсов шот впечатляващото е синхрона и редуването и оплитането на двете точки на интерес - колата от една страна, и чък хестън и джанет лий от друга.
докато в конретния орсънуелсов шот впечатляващото е синхрона и редуването и оплитането на двете точки на интерес - колата от една страна, и чък хестън и джанет лий от друга.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest
