Page 5 of 76

Posted: Sat Jun 28, 2008 10:44 pm
by RRSunknown
The Dragon wrote:
thunder wrote:
The Dragon wrote:Що не нормална TCP/IP хостната на някой комп?
ъъ, и аз тва имах предвид :)
Тва не е open battle.net май?
не е- open battle net е сървър на Близард в който може да се играе с герои от сингъла.

Posted: Sat Jun 28, 2008 10:57 pm
by thunder
The Dragon wrote:Тва не е open battle.net май?
именно, не е, просто ги обърках? :)

Posted: Sun Jun 29, 2008 12:40 am
by Muad_Dib
Хора, не може ли поне веднъж да се обединим и да не се караме за тази игра точно? Попричетох последните 2 страници - аз и Сашето не сме изпадали в такива дивотии да се съревноваваме кой от кой е по-"голям" и кой аджеба го е ънинсталирал и кой е геймър... :roll:

За най-важното от всичко - датата - съм склонен да се съглася с АлДим. По абсолютно същите съображения. В момента сме в парадоксалната ситуация да чакаме да излезе говнарския експанжън на УоУ, за да се мине към основните ястия....Искрено се надявам Сащо да е прав донякъде и да са скъсали периода на разработка, все пак ако те не могат да си позволят да го направят поради достатъчно ресурс - не знам кой може.

Posted: Sun Jun 29, 2008 1:05 am
by Xellos
Хех, свалих си геймплейя от замундата на 1280 x 720 рез са. И инсталнах 2-ката. нема се спи :oops:

Posted: Sun Jun 29, 2008 1:13 am
by The Dragon
Ники, не е въпроса в ресурсите. Близард ги имат. Просто не работят така нещата. Могат да наемат още 500 програмисти и дизайнери, без печалбите им да спаднат и с 2-3%. Но няма да се ускори много времето за разработка. Една жена ражда дете за 9 месеца. 9 жени няма да родят едно дете за месец. Ключовия фактор е от колко време се разработва Диабло 3. От това което виждам със сигурност повече от две години. Освен това имам някакво чувство че Близард готвят нещо ГОЛЯМО. Досега никога не са работили официално и по трите си франчайза.

Posted: Sun Jun 29, 2008 1:19 am
by Muad_Dib
Има логика в това, което казваш както обикновено ;).

Бтв представете си бързата кръстоска между трите им главни свята и ще бъде MMO Rpg/стратегия. Всичко ще приключи! :lol:

Posted: Sun Jun 29, 2008 1:34 am
by Xellos
Ех, дали не е бъгава инсталацията на д2? :evil:

Posted: Sun Jun 29, 2008 1:39 am
by RRSunknown
Аз пък си инсталирах Диабло 1 и тъкмо убих Леорик и взех короната (със стрелкиня :( ).

Posted: Sun Jun 29, 2008 3:13 am
by AlDim
Бтв сега поразгледах малко скрийнове от DIII и наистина са заебали добрата стара Diablo атмосфера за WoW шаренийка. :x Пък и като гледам се целят във възможно най low end машини, та визията е много далече от нивото на Titan Quest. Прилича на нещо отпреди 5-6 години.

Posted: Sun Jun 29, 2008 10:14 am
by Pugsley
Престанете да живеете в свят, в който една игра като прилича на УОУ веднага става "лоша". Уоу е компилация от едни от най-добрите игрови елементи улеснена като за идиоти, НО ТОВА НЕ ГО ПРАВИ ЛОША ИГРА. Аз доста се накефих че примерно скиловете са подредени в такъв стил.

Posted: Sun Jun 29, 2008 11:14 am
by Roland
Pugsley wrote:Престанете да живеете в свят, в който една игра като прилича на УОУ веднага става "лоша". Уоу е компилация от едни от най-добрите игрови елементи улеснена като за идиоти, НО ТОВА НЕ ГО ПРАВИ ЛОША ИГРА. Аз доста се накефих че примерно скиловете са подредени в такъв стил.
Бате, говорим за визия, не за геймплей. Визията на УоУ, както и тая на Уоркрафт 3, от която произлиза, е кичозно шарена, пластмасова и анимационна. Отвращава ме, особено когато я видя в контекста на игри като СТАРКРАФТ или ДИАБЛО. Баси, първият Старец не приличаше на НИКОЯ друга игра до момента. Новият изглежда като скин на УоУ...

Posted: Sun Jun 29, 2008 11:25 am
by Moridin
Диабло наистина прилича на УОУ, ама Старкрафт? Хардли.

ениуей, яко.

Posted: Sun Jun 29, 2008 11:33 am
by RRSunknown
Баш на графиката от Старкрафт 2 прилича- същият стил и същата лека "пластмасовост" но пък това създава една отпускаща атмосфера а не подтискаща такава. След като цяла нощ цъках Диабло 1 и ме заболя глава от тъмни катакомби и подтискаща музика.
Другото - артът е изключителен, но ми прави впечатление, че с всяка следваща част играта става по-шарена и "детска" като визия - добре, че има толкова кръв, за да компенсира. Най-мрачна е единицата и дано да хванат малко от там, поне в катедралата...
мнение на един човек от друг форум, не може да съм по - съгласен.

Posted: Sun Jun 29, 2008 11:47 am
by Roland
Ми аз ако искам отпускаща игра, ще си пусна Симс или знам ли и аз, някоя японска гняс. Диабло трябва да е мрачно и демонично, не шарено и анимационничко.

Posted: Sun Jun 29, 2008 11:53 am
by dellusion
Малко прекалявате :). Ако нямаше ВоВ, на никой не би му дори минало през акъла, да каже, че новите старкрафт и диабло са "шарении". Малко по-обективно го давйте, все пак :), зехте вече да виждате теле под вола.

Относно рилийз датата... емии аз предполагам, че ще излезе някъде в периода ноември 2009 - юни 2010. Да се твърди, че реалната дата е 2012 е неоправдано. Първо че за толкова време се прави от нулката игра, а както видяхме, хората все пак имат нещо написано. Второ, вече екипа им се е поразрастнал. И трето, което е доста важно - трудно е да правиш игра, когато нямаш нищо. И обратното - когато имаш графичен двигател, мрежови код, който можеш да използваш, готова гейм концепция, играта се опича доста по-бързо :). На мен силно ми се струва, че диаблото е със същия графичен енджин, като този на старктафт2.