Page 5 of 20

Posted: Mon Nov 19, 2007 3:37 pm
by Muad_Dib
Рийпърите са брутално измислени, ще видиш. Смисъл не че не си ги виждал другаде, но безкомппромиснотта им е просто смазваща...

Posted: Wed Nov 28, 2007 1:48 am
by AlDim
Character generation системата на Mass Effect = много шум за нищо. Доста съм разочарован от силно ограничените опции. Засега единствената наистина доволна система е в Fight Night Round 3. :?

Posted: Wed Nov 28, 2007 2:17 am
by Muad_Dib
Лично аз съм безкрайно щастлив, че никога не съм и няма да си пусна Файт Найт Раунд 3.

Posted: Wed Nov 28, 2007 5:17 am
by AlDim
FNR3 е повече от брутална игра, така че твоя загуба :)
Иначе поиграх вече 2 часа Mass Effect и хем ме кефи много, хем сума неща водят до wtf реакции. Примерно... къде са половината неща, които се предполагаше да са в играта? От хардкор RPG с възможност за даване на всякакви команди и контролиране на цялото парти, играта стана на тактически екшън с леки RPG елементи. Разговорите уж щяха да бъдат нещо уникално, а са абсолютно стандарни. Визията е супер, но се скъсва от сечене, зареждане и някои текстури са ужасни. За генерацията на герой вече споменах. Пак ръшната работа, деба :(

Posted: Wed Nov 28, 2007 11:22 am
by Muad_Dib
Ми не, не е, в момента си хейтиш за хейтенето. Техническите проблеми са бели кахъри. Не си играл достатъчно, за да имаш битки, които са по-различни от простото стреляне.

И ако разговорите наистина са ти стандартни, аз лично съм пас в бъдещи дискусии с теб по темата.

Играта не е 10, но е със сигурност 8.5-9.

Бях сигурен, че ще плюеш нея, а не Асасин'с Крийда бтв. :wink:

Posted: Wed Nov 28, 2007 3:17 pm
by AlDim
Т.е. когато се кефя много, но имам и критики към Mass Effect е хейтене, а когато се кефя много, но имам и критики към Assassin's Creed - не е? :lol:
За разговорите - чисто техническата реализация е разбиваща. НО всичко останало сме го виждали другаде. Имало е куестове, в които ти дават да избираш от по-дума две вместо цялата реплика, и ако не броим, че изборите са ти дадени в кръгче, пак си е напълно стандартно dialog tree и нахайпеният риъл тайм е булшит, при положение, че никога не можеш да прекъснеш събеседника си.
Инак то и в Bioshock има фецки магии - нищо ново под слънцето.

Posted: Wed Nov 28, 2007 3:20 pm
by Muad_Dib
че никога не можеш да прекъснеш събеседника си.
Това просто не е вряно, рядко са, но са брутални и ги има.

Posted: Wed Nov 28, 2007 6:48 pm
by AlDim
Аргх, току-що купих шибан preaching permit за 150 кинта на задръстен розов желиран пипалест евангелист, въпреки че искрено ми се искаше да му пръсна религиозната тиква. Какво ли не трябва да прави човек за 12 експириънс днешно време! :x

Posted: Wed Nov 28, 2007 11:41 pm
by Muad_Dib
Аз този го изпортих на охраната, както и брата му близнак на снежната планетка, който се опитваше да направи от мен контрабандист.

Posted: Thu Nov 29, 2007 12:58 am
by AlDim
Къде точно? Специално в dialog tree-то на ченгето до него нямаше такава опция.

Posted: Thu Nov 29, 2007 12:59 am
by Muad_Dib
Е точно на полицая до него е....

Posted: Thu Nov 29, 2007 1:00 am
by AlDim
Еми не ми я даде :) Пробвах всичките от-до и накрая просто бутнах парите в грозната мутра на розовия да си разкарам куеста.

Posted: Thu Nov 29, 2007 1:03 am
by Muad_Dib
Бате, имаше сигурен съм.

Бтв на Планетата, където е Матриарха не убивай съществото и после ми пиши какво е станало, че аз му теглих шалтера.

Posted: Thu Nov 29, 2007 6:06 am
by AlDim
Мелетата на снежната планета са ебахти slideshow-а :shock: И това при положение, че нивата въобще не са особено детайлни.

И еби му шибаните бъгове! Постоянно някой от персонажите почва да коментира нещо и изведнъж говорът му се прекъсва.

Това както и да го погледна е най-куцата технически игра, пускана от Bioware. :x

Edit: А битката с Матриаха е адски небалансирана и дървена. Да си начукат скапаното ИИ!

Posted: Thu Nov 29, 2007 11:39 am
by Muad_Dib
И еби му шибаните бъгове! Постоянно някой от персонажите почва да коментира нещо и изведнъж говорът му се прекъсва.
Първото е така, второто не ми се е случвало.

Да, тази битка е изключително досадна, аз лично си признавам, че заради смотано ИИ на моите я минах от третия път, ама отидох доста рано там и без това.