Mass Effect
Moderator: AlDim
FNR3 е повече от брутална игра, така че твоя загуба 
Иначе поиграх вече 2 часа Mass Effect и хем ме кефи много, хем сума неща водят до wtf реакции. Примерно... къде са половината неща, които се предполагаше да са в играта? От хардкор RPG с възможност за даване на всякакви команди и контролиране на цялото парти, играта стана на тактически екшън с леки RPG елементи. Разговорите уж щяха да бъдат нещо уникално, а са абсолютно стандарни. Визията е супер, но се скъсва от сечене, зареждане и някои текстури са ужасни. За генерацията на герой вече споменах. Пак ръшната работа, деба

Иначе поиграх вече 2 часа Mass Effect и хем ме кефи много, хем сума неща водят до wtf реакции. Примерно... къде са половината неща, които се предполагаше да са в играта? От хардкор RPG с възможност за даване на всякакви команди и контролиране на цялото парти, играта стана на тактически екшън с леки RPG елементи. Разговорите уж щяха да бъдат нещо уникално, а са абсолютно стандарни. Визията е супер, но се скъсва от сечене, зареждане и някои текстури са ужасни. За генерацията на герой вече споменах. Пак ръшната работа, деба

Ми не, не е, в момента си хейтиш за хейтенето. Техническите проблеми са бели кахъри. Не си играл достатъчно, за да имаш битки, които са по-различни от простото стреляне.
И ако разговорите наистина са ти стандартни, аз лично съм пас в бъдещи дискусии с теб по темата.
Играта не е 10, но е със сигурност 8.5-9.
Бях сигурен, че ще плюеш нея, а не Асасин'с Крийда бтв.
И ако разговорите наистина са ти стандартни, аз лично съм пас в бъдещи дискусии с теб по темата.
Играта не е 10, но е със сигурност 8.5-9.
Бях сигурен, че ще плюеш нея, а не Асасин'с Крийда бтв.

Т.е. когато се кефя много, но имам и критики към Mass Effect е хейтене, а когато се кефя много, но имам и критики към Assassin's Creed - не е? 
За разговорите - чисто техническата реализация е разбиваща. НО всичко останало сме го виждали другаде. Имало е куестове, в които ти дават да избираш от по-дума две вместо цялата реплика, и ако не броим, че изборите са ти дадени в кръгче, пак си е напълно стандартно dialog tree и нахайпеният риъл тайм е булшит, при положение, че никога не можеш да прекъснеш събеседника си.
Инак то и в Bioshock има фецки магии - нищо ново под слънцето.

За разговорите - чисто техническата реализация е разбиваща. НО всичко останало сме го виждали другаде. Имало е куестове, в които ти дават да избираш от по-дума две вместо цялата реплика, и ако не броим, че изборите са ти дадени в кръгче, пак си е напълно стандартно dialog tree и нахайпеният риъл тайм е булшит, при положение, че никога не можеш да прекъснеш събеседника си.
Инак то и в Bioshock има фецки магии - нищо ново под слънцето.
Мелетата на снежната планета са ебахти slideshow-а
И това при положение, че нивата въобще не са особено детайлни.
И еби му шибаните бъгове! Постоянно някой от персонажите почва да коментира нещо и изведнъж говорът му се прекъсва.
Това както и да го погледна е най-куцата технически игра, пускана от Bioware.
Edit: А битката с Матриаха е адски небалансирана и дървена. Да си начукат скапаното ИИ!

И еби му шибаните бъгове! Постоянно някой от персонажите почва да коментира нещо и изведнъж говорът му се прекъсва.
Това както и да го погледна е най-куцата технически игра, пускана от Bioware.

Edit: А битката с Матриаха е адски небалансирана и дървена. Да си начукат скапаното ИИ!
Първото е така, второто не ми се е случвало.И еби му шибаните бъгове! Постоянно някой от персонажите почва да коментира нещо и изведнъж говорът му се прекъсва.
Да, тази битка е изключително досадна, аз лично си признавам, че заради смотано ИИ на моите я минах от третия път, ама отидох доста рано там и без това.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests