Page 5 of 14
Posted: Sun Mar 30, 2008 5:17 pm
by Moridin
Да, ма патапона на мен ми къса нервите с тия плямпания за историята, дето тря ги слушам, ай мийн към он! Тва е игра с два бутона.. То кат ДжРПГ с тия интрота.
освен това не мое се играе в транспорта, шот не чуваш ритъма.
Posted: Sun Mar 30, 2008 5:47 pm
by Elayne
Ъм, история в Патапон си има и имайки предвид доколко 'сериозна' е играта сама по себе си, историята е сладка и забавна. Аз лично винаги се смеех като четях поредните притеснения на

Меден или смешните заплахи на лошковците.
Може да се играе навсякъде, все пак слушалки има. А и да следваш ритъма възможно най-точно си е предизвикателство. Имаш 5-6 мелодии, които в по-трудните битки се налага да редуваш в идеален ритъм, поддържайки непрекъснато фийвър, понякога адреналинът е в повече и не можеш да си точен винаги и тогава следва загуба. Играта хич не е лесна

. Играла съм над 11 часа и още не съм свършила. Във всеки случай, ако искам да я превъртя на ниво кампания, без да фармя за по-хубава екипировка и т.н., ще ми е много трудно да завърша. Босовете накрая са много неприятни, тактиките са що-годе трудни, но по-трудното е да не правиш грешки. Една грешка може да ти коства прекалено много накрая.
Мини игрите, които пък отключваш по време на кампанията, събирайки шапки оттук-оттам, са страхотни. Можеш да си craft-неш по-хубави материали за брони, да си изковеш оръжия, да си спечелиш зеленчуци, с които се правят яхнии, които вдигат HP на войничетата, атаката, вида на атаката и т.н. и т.н., играта е ужасно богата и невероятно сладка и забавна.
Posted: Mon Mar 31, 2008 10:17 pm
by Mindcrime
А, и аз я имам тази конзолка бре!
"Crisis core" FTW!!
Posted: Mon Mar 31, 2008 10:53 pm
by Bat Garo Still Rots
God of War и Жана Дарк са доста доста добри игри

Крайсис Кор нещо не можах да се оправя с битките в реално време и половин час филмчета в началото докато почна...малко е изнервящо

Posted: Tue Apr 01, 2008 10:09 am
by Mindcrime
Да малко е кофти докато свикнеш. Аз също бях на прага да я "del" но като и свикнеш става адска зарибявка. А историята е "money".
Posted: Wed Apr 23, 2008 11:03 am
by Roland
И аз захапах патапона. И изобщо не съм толкова възхитен от нея, колкото очаквах. Да, тръпка си е с тоя ритъм, много е симпаична и зарибяваща, но геймплеят реално е адски постен, въпреки ритмичните предизикателства. А за сравнение с Локо Роко, че и в полза на очичките, за мене е немислимо да се говори...
Posted: Wed Apr 23, 2008 11:21 am
by Moridin
И аз така, определено не ми влезе Патапонеца, деазнам.
Posted: Wed Apr 23, 2008 11:24 am
by Muad_Dib
На мен пък ми хареса много повече от Локо Роко, и като дизайн, и като геймплей. Да, постничко е с малкото песни. Обаче нон-стоп търсенето и събирането на нови предмети и всякакви други нови неща (войски, мини-игри, stews и т.н.) по време на кампанията е страхотно и хич не писва.
Posted: Wed Apr 23, 2008 11:28 am
by Roland
Е локо рокото пък е пълно със сикрети из нивата и също има мини игри. За сметка на това е с баси разнообразния геймплей (примерно ледените нива нямат нищо общо с тия в червата), брутална музика, можеш да си командваш гадинката във всяка ситуация, а не само на определен интервал от време... и има пауза

Posted: Wed Apr 23, 2008 11:41 am
by Roland
Нещо друго, кеото силно не ме кефи, е че в началото поне си задължен да преиграваш мисии, за да можеш да продължаваш в следващите :/
Posted: Wed Apr 23, 2008 11:48 am
by Elayne
Пък аз се кефех много на възможността да се преиграват нивата с 'лов' и тези с 'босове'. Тъпо е, че не може да се преиграе ниво по основната история. Но аз така или иначе накрая бях толкова сериозно зарибена, че преиграх цялата игра и блъсках много лов и много босове, за да събера от най-редкия метал и да си изкова най-хубавите оръжия на мини-играта с ковача. За пръв път ми се случва с хъс и огромен кеф да преигравам нещо, а ако ПСП-то не беше на Никола щях още да си разцъквам за divine weapons

и готини шапки.
Posted: Wed Apr 23, 2008 11:52 am
by Muad_Dib
Баси какви шапки има накрая всъщност

Posted: Wed Apr 23, 2008 11:55 am
by Roland
Е не, тя опцията си е супер да се преиграва, мен ме дразни, че ако НЕ преиграваш в началото, не можеш да продължиш нататък, щот си твърде слаб. Тва изкуствено грайндене ми е тъпо.
Posted: Wed Apr 23, 2008 11:57 am
by Muad_Dib
Може да е тъпо, но за разлика от сигурно 50 други заглавия за ПСП играта има много стабилно replayability, било то само с грайнд (макар че не е), който тук е доста приятен. Смисъл мотититата ПАДАТ ПО ГРЪБ С ТЪПА ФИЗИОНОМИЯ баси, can't get enough of that!

Posted: Wed Apr 23, 2008 12:02 pm
by Elayne
Момотитата също ^^.
А в началото ти трябват парички от първия възможен лов, за да си напълниш армията с единици. Първият лов е много кратък и може да се съберат пари за по-малко от 10 минути, та не е голям проблем. По-голям проблем е екипировката. А тя пада от основните нива, които не могат да се преиграват. Та ако не си успял да завършиш ниво и те убият, но пък си събрал супер хубава екипировка (въпрос на шанс какво ще ти дроп-нат лошите), ще трябва да преиграваш и може да имаш много по-лош късмет и при успешно минаване на ниво да имаш много лош loot. Аз при първото игране на играта към края бях с лоша екипировка и не ми стигаше сила... , затова реших да преиграя отначало, вече знаейки някои тънкости в някои нива и различни тактики и освен, че стана бързо, имах и късмет да ми паднат много повече хубави оръжия и щитове, шапки... Та на второ преиграване бях доста добре екипирана. А като дойде играта с ковача вече си беше предизвикателство да се изковават златните оръжия.

Мен лично растението и яхниите даже ме кефеха повече ^^.