Posted: Wed May 20, 2009 10:05 am
Аз вчера разбрах какъв е проблема с лага в WG.
Инсталирах УоУ на новия комп на съквартиранта дето е с 12 GB памет и куад на 2.6.....
НИКАКЪВ лаг. Цялата битка си течеше перфектно, половината хорди се движиха на забавен кадър горките и бяха перфектни за отстрел.
Лагна леко само в последните 30 сек на битката, когато хордата разбиваше вратата на храма и спечелваше..
Близзард яко са се заплеснали с оптимизацията на WG. Основния проблем очевидно е в слабите ни компове, но не може официалните изисквания на играта да са едни (мързи ме да проверя за точни данни), а да се окаже, че са направили евенти, които да искат 10 пъти по-мощни конфигурации. Истината е някъде по средата, комповоте са ни слаби, но и Близзард трябва да направят нещо за този лаг.
Лошото е, че Близзард разрешава проблема по най-ламерския начин.
В самото начало на УоУ играта се рекламираше какви епични битки може да се правят между фракциите, как се атакуват противникови градове и тн. И наистина го имаше този момент... за малко.
Водеха се епични битки точно като WG в момента с по няколко атакуващи рейда и няколко защитаващи. Атакуваха се IF, Org, Undercity, SW... имаше битки от по над 300 човека. Невъобразим лаг и половината сървър редовно крашваше. Имаше само 2 континента и направо падаше целия континент на който се водеше битката.
Много недоволни, много ревове и хленчене Близзард да оправят това и те го "оправиха"...
Вкараха dishonorable kills като убиваш цивилни NPC-ta и напълниха градовете с такива. ПвП-то тогава беше на рангова система, итеми се взимаха според ранга, рангвое се трупаха много бавно и като утрепеш или просто си в рейд в който някой друг убие цивилно НПЦ и ранговете ти се сриваха та не беше истина. Това беше края на рейдовете.
И Близзард се справиха с лага от мащабното world PvP като буквално го унищожиха, обезсмислиха и което е още по-тъпото и абсурдно- вкараха наказателен елемент ако го правиш. Голяма работа, че играта се рекламираше и като такава за масови и епични битки, а дефакто от Близзард започнаха да забраняват на играчите да ги правят. Подробности. Остана само бледото подобие на някогашните епични битки и нещо, което минаваше за world PvP с битките около Southshore & Auberdine или каквото там беше в елфските територии. Но то бързо умря, беше безидейно.
Същата логика ползват и сега за решаването на лага в WG. Понеже WG e много атрактивно и като награди и като алтернативно ПвП без шаблонното блъскане по каските, то Близзард вместо да инвестират в технически средства за намаляване на лага ще направят така, че WG да стане по-смотано, за да не ходят тълпите там и да създават лаг...
Добре, че почти се облякох вече. Но ми се иска да си изкарам и ресто ПвП гиър и като гледам май и прийста искам да го левелна и оборудвам с дисциплински ПвП гиър. Но най-големия проблем ще е ако WG затъпее. А за да се намали масата играчи събиращи се там всяка игра, то WG трябва да стане и по-смотано. И ще стане.
А би могло да направят територията тип инстанс и така да преместят WG на отделни сървъри както са останалите батълграунди и инстансите.
Инсталирах УоУ на новия комп на съквартиранта дето е с 12 GB памет и куад на 2.6.....
НИКАКЪВ лаг. Цялата битка си течеше перфектно, половината хорди се движиха на забавен кадър горките и бяха перфектни за отстрел.
Лагна леко само в последните 30 сек на битката, когато хордата разбиваше вратата на храма и спечелваше..
Близзард яко са се заплеснали с оптимизацията на WG. Основния проблем очевидно е в слабите ни компове, но не може официалните изисквания на играта да са едни (мързи ме да проверя за точни данни), а да се окаже, че са направили евенти, които да искат 10 пъти по-мощни конфигурации. Истината е някъде по средата, комповоте са ни слаби, но и Близзард трябва да направят нещо за този лаг.
Лошото е, че Близзард разрешава проблема по най-ламерския начин.
В самото начало на УоУ играта се рекламираше какви епични битки може да се правят между фракциите, как се атакуват противникови градове и тн. И наистина го имаше този момент... за малко.
Водеха се епични битки точно като WG в момента с по няколко атакуващи рейда и няколко защитаващи. Атакуваха се IF, Org, Undercity, SW... имаше битки от по над 300 човека. Невъобразим лаг и половината сървър редовно крашваше. Имаше само 2 континента и направо падаше целия континент на който се водеше битката.
Много недоволни, много ревове и хленчене Близзард да оправят това и те го "оправиха"...
Вкараха dishonorable kills като убиваш цивилни NPC-ta и напълниха градовете с такива. ПвП-то тогава беше на рангова система, итеми се взимаха според ранга, рангвое се трупаха много бавно и като утрепеш или просто си в рейд в който някой друг убие цивилно НПЦ и ранговете ти се сриваха та не беше истина. Това беше края на рейдовете.
И Близзард се справиха с лага от мащабното world PvP като буквално го унищожиха, обезсмислиха и което е още по-тъпото и абсурдно- вкараха наказателен елемент ако го правиш. Голяма работа, че играта се рекламираше и като такава за масови и епични битки, а дефакто от Близзард започнаха да забраняват на играчите да ги правят. Подробности. Остана само бледото подобие на някогашните епични битки и нещо, което минаваше за world PvP с битките около Southshore & Auberdine или каквото там беше в елфските територии. Но то бързо умря, беше безидейно.
Същата логика ползват и сега за решаването на лага в WG. Понеже WG e много атрактивно и като награди и като алтернативно ПвП без шаблонното блъскане по каските, то Близзард вместо да инвестират в технически средства за намаляване на лага ще направят така, че WG да стане по-смотано, за да не ходят тълпите там и да създават лаг...
Добре, че почти се облякох вече. Но ми се иска да си изкарам и ресто ПвП гиър и като гледам май и прийста искам да го левелна и оборудвам с дисциплински ПвП гиър. Но най-големия проблем ще е ако WG затъпее. А за да се намали масата играчи събиращи се там всяка игра, то WG трябва да стане и по-смотано. И ще стане.
А би могло да направят територията тип инстанс и така да преместят WG на отделни сървъри както са останалите батълграунди и инстансите.