Page 38 of 100
Posted: Tue Jan 06, 2009 8:03 pm
by Бобсън
В Китай предстои откриване на забавен търговски център...
Описание с картинки...
Posted: Wed Jan 07, 2009 11:08 am
by herairness
Мда, Китай може всичко

Posted: Wed Jan 07, 2009 1:01 pm
by Roamer
Паметта на компютрите (или, както е казано веднъж, на кумпютрите) -
http://slackpack.net/?q=node/850 
Posted: Wed Jan 07, 2009 1:33 pm
by Morwen
Posted: Wed Jan 07, 2009 1:48 pm
by Бобсън
Пък ако някой иска, може да си купи
Предварително дъвкани моливи....
Posted: Wed Jan 07, 2009 1:52 pm
by Marfa
Иисусе... Какво ли са били двойките?!

Някой има ли зареден пищак да ми услужи, че да не се мъча?!

Posted: Wed Jan 07, 2009 6:46 pm
by RAT400
5 и половина на това?
Смисъл, то не е толкова фрапантно объркано технически (като знам, че мене още малко и ще почнат да ме учат какво е мишка в 9ти клас), обаче... тоя не може едно смислено изречение да напише, бе!

Даскалът на какво е писал тройки (за двойки да не говоря)?

Posted: Wed Jan 07, 2009 6:51 pm
by Marfa
Мм, определено боли!

Posted: Wed Jan 07, 2009 6:57 pm
by RRSunknown
на мен на празен лист с точно две изречения са ми писали тройка в университета

Posted: Wed Jan 07, 2009 7:06 pm
by Marfa
Явно са били гениални!

Posted: Wed Jan 07, 2009 7:11 pm
by passer-by
Дори аз, дето съм пълен профан в тая област се забавлявах максимално. Само на текста, де.
Оценката е безумна. Освен ако на учителя преди това не са му бутнали пари, просто нямам друго обяснение.
Само от правописните и граматически грешки в текста оценката лично според мен трябва да падне поне с две единици. Фактологията, ако може така да се нарече

, дори не я коментирам. А нивото на разсъждение е по-скоро на ниво трети клас, не девети.
Ако обаче това реално е нивото на мислене в девети клас в наше време, направо ми се реве. Дано да е по-скоро изключение.
Posted: Wed Jan 07, 2009 7:23 pm
by The Dragon
Всъщност надали е бил подкупен. Ако учителя/учителката в долно нанагорнище която са я взели да преподава информатика защото братчеда на мъжа и бил сглобявал компютри в мост и заради тази връзка е най-компютърно грамотния човек в близката околност, която преподава часове които освен в специализираните училища са само за отбиване на номера, какво искаш? Да не мислиш че сигурно си е направила труда да го чете даже ...
Posted: Wed Jan 07, 2009 7:25 pm
by Amelia
Много е възможно това дето Драгъна каза. Евентуално, оценявал е по наличието на текст. Тоя е изписал страница и нещо, другите сигур и толко не са написали. А скапания български да го оправят учителите по български и литература. Тва все едно аз да почна да оправям ужасоните в куизовете и рипортите на моите китайци. В оценките, които им пиша, неграмотността не влияе.
Posted: Wed Jan 07, 2009 7:43 pm
by passer-by
Amelia wrote:Много е възможно това дето Драгъна каза. Евентуално, оценявал е по наличието на текст. Тоя е изписал страница и нещо, другите сигур и толко не са написали. А скапания български да го оправят учителите по български и литература. Тва все едно аз да почна да оправям ужасоните в куизовете и рипортите на моите китайци. В оценките, които им пиша, неграмотността не влияе.
Тук съм твърдо несъгласен, но не желая да споря.
ЕДИТ: А оценяването по обем на текста ми се струва странно. Един вид, ако някой напише две страници глупости получава 6, а за една страница глупости - 4.

Posted: Wed Jan 07, 2009 8:09 pm
by Amelia
Е той е написал и верни неща, макар и по ебаси неграмотния начин. Даскалът го интересува информатиката в текста, ако разбира какво иска да каже човека и то е вярно фактологически, съответно оценката може и да е висока, въпреки ужасяващия текст. Аз така правя с моите китайци, щото така ми е казала координаторката на курса. Ако почна да им оправям и литературните грешки, цялата ми седмица ще отива в проверка само на един набор рипорти. Наистина са ужасяващи. Аз им оправям само грешките, които вредят на химията. Примерно като ми напишат, че фенолфталеина бил от първи порядък в някаква реакция, аз им поправям "реакцията е от първи порядък по отношение на фенолфталеина". Но правописни и граматически грешки иначе не ми влияят на оценката. Поне не пряко.