Page 36 of 76
Posted: Wed May 09, 2012 2:45 pm
by The Dragon
Muad_Dib wrote:Ако искаш и 72 часа тествай да цъкаш нон-стоп, както добре знаеш аз и всичките ми другарчета ще сме 60ти левъл преди теб
В тоя ред на мисли давайте да споделим некви Батълтагове хората тук.
Challenge accepted.
Добре ама викам да отворим отделна тема, че е по важно.
Posted: Wed May 09, 2012 2:57 pm
by Muad_Dib
Posted: Wed May 09, 2012 3:19 pm
by Mindcrime
Muad_Dib wrote:
Бтв някой ако ще ходи на партито на Пулсар в понеделник - с Гаро и Йоан ще сме там.
Аз ще ходя с един приятел. Вие към колко мислите да ходите?
Posted: Wed May 09, 2012 3:53 pm
by Muad_Dib
Еми възможно най-рано т.е. малко преди 19, защото разбрах, че пулсарци са си продали всичките нормални бройки (за колекторсите е ясно) и предполагам, че ще е адската лудница, а до 12 часа не ми се седи прав.
Давайте нещо да обсъждаме по играта, че все се отплесваме, давам тон с ей този пейст на една по-новичка пресконференция, бай Джей и компания са били еди къде си:
onight Best Buy held a Developer chat with Jay Wilson, Jason Bender, Jason Regierand Kevin Martens. There were a lot of good questions asked.
Highlights:
Inferno is balanced to never be trivial, even with the best gear available. If players find it trivial, Blizzard will be “paying attention”.
Jay Wilson corrected himself on Nephalem Valor. He stated that it “kicks in at 60, regardless of difficulty level instead of just being in Inferno.”
In response to a question about rolling a barbarian and monk for the first run in hardcore mode, he gave them a 37.4% chance of beating Hell.
Jason Bender stated that you can “craft inferno gear, but it takes a lot of components to make that gear”.
Gems can be used in weapons, weapons, and a variety of armor slots.
A player can sell items in the RMAH without having money in their account.
When asked about the current UI skill set up, they said that they believed the current set up was helpful for newer players. They also eluded to Elective Mode for more advanced players.
Legendary/Set items always have unique art, stats, names, and flavor text.
Jay stated that the top three tiers of items ONLY drop in Inferno.
Legendary items are dropped based on the level of the monster or chest. There are several at the max level which can only be found in Inferno.
Jay Wilson is not “opposed to dueling”. However it is “not a priority for us right now. We want to focus on our team-based arena mode right now.”
Bosses appear in all difficulties, however there are unique monsters which only appear in certain difficulties. There are a number of rare/champion affixes that don’t show up until you reach later difficulties.
Kevin Martens stated that, “there are rumors of secret things being secretly secreted somewhere secret.”
When asked if one could follow the treasure goblins in the portal to a secret area, Kevin responded with, “One wonders where they go.”
Jay Wilson corrected himself by saying, “we drop gems up to tier 8″.
Nephalem Valor goes away if you respec, but that isn’t based upon the act.”
Magic find is averaged across the party.
On the topic of rushing, Jay Wilson stated that, “a higher level character can help you jump past content within a difficulty, but you get greatly diminished XP. We have hard level requirements for difficulty levels, so no rushing there.”
When asked about PvP becoming an eSport, Jay stated, “We don’t want Diablo 3 to become an eSport. It’s okay to have PvP just for fun. Our focus is PvE game, and we want it there.”
Kevin stated that it will take a fine balance between your play style, your DPS, and your survivability stats to beat Inferno.
Stun duration has been reduced for hell/inferno.
Jason stated, “We like sharing cool stats with the community, but no specifics yet on what they will be.”
Posted: Wed May 09, 2012 4:49 pm
by Xellos
Posted: Wed May 09, 2012 8:03 pm
by Amikae
Това, което ме радва е, че Инферно може да се мине соло и груповата игра постига по-добри резултати само при добра координация и игра от цялото парти, иначе главоломно нарастващата трудност започва да гази. Все още не мога да реша за Хардкор. Деба.

Posted: Wed May 09, 2012 11:29 pm
by ProxyFantasy
Надявам се да няма щуротии като в двойката тип ---> Immune to майка си и баща си. Поне ако ги има ще можеш да сменяш билда доста бързо за да им противодействаш. Соло фор дъ уин. ^^
Posted: Wed May 09, 2012 11:42 pm
by The Dragon
няма имунитита. Но нефелния валор е добра причина да не сменяш билда.
Posted: Thu May 10, 2012 8:23 am
by Muad_Dib
Каква добра причина, той е причинаТА. В смисъл допълнителен луут и по-висок шанс за МФ, какво точно ти е по-важно в такива игри е баси:))))
Posted: Thu May 10, 2012 8:48 am
by Mindcrime
there are unique monsters which only appear in certain difficulties
Uber Diablo anyone?
Иначе, колкото повече чета, толкова повече се хайпя - това ще е ИГРАТА, не ми дреме за никакви текстури, дъгички, понита и whatever. Също така съм твърдо решен докато не мина поне Normal, да не влизам в никакви форуми и топици отнасящи се до играта, защото не искам по никакъв начин да си развалям кефа от първото изиграване и story-то.
Posted: Thu May 10, 2012 8:55 am
by Muad_Dib
Аз пък колкото и да ми е ясно, че ще цикля яко се притеснявам, че ще се разочаровам много накря с целия тоя хайп.
Posted: Thu May 10, 2012 10:09 am
by Mindcrime
Хайпа по принцип си е предпоставка за разочарование. Тук вече идва субективният момент от какво точно се хайпваш. Аз лично, от възможността да играя класически хак и слаш с прогресивно нарастваща трудност която в един момент ще надхвърли възможностите ми, като винаги ще имам едно усещане, че имам какво още да правя в играта. Казвам "надхвърли" защото съм убеден че, сам никога няма да мога да мина инферно. Другото е че, винаги ще има и онзи невероятен меч/арбалет/акс там някъде в "близката далечина" към който да се стремя. Близард вече са ми показвали че, това го могат и не очаквам точно по този параграф да ме разочароват. Графика/история/енд босове/пвп за мен са от доста по малко значение, така че дори и да са фейл в някаква степен кефа от играта няма да ми се намали ни най-малко.
Posted: Thu May 10, 2012 10:12 am
by The Dragon
Всъщност заради участието на леонард боярски има вероятност историята да е класи над тази на двойката и да се доближава до единицата.
Едит: Това е ако са го оставили да си прави каквото може най добре разбира се.
Posted: Thu May 10, 2012 10:22 am
by Muad_Dib
Извън някакъв готин рандъм туист като финала на Lord of Destruction (който нали сега се оказа безмислен естествено) не очаквам нищо повече, наистина...
Смисъл луут и това е.
Posted: Thu May 10, 2012 10:31 am
by The Dragon
Я някой да сложи едно спойлер фрий на заглавието на темата. Да се подгортвим като хората. И не ходете в диаблофанс днес. Защото има доста скрийншоти от късните синаматици. Които разкриват стъф.
Едит: Абе Диабло 1 не беше само лут. Даже вчера като си го пуснах без да се усетя бях слезнал до осмо ниво.