Абсурдистан, и те за теб достойни, майко, бяха!
Moderator: Moridin
Иначе и бакшишите пак изцепки поредни. Те поне не са ни толкова задължителни в бюджета де, нека си простеят нейде там вътре.
http://dnes.dir.bg/2007/09/21/news2129126.html
http://dnes.dir.bg/2007/09/21/news2129126.html
„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”
Те обаче стигнаха и до искане на парадоксална такса за амортизация от 1 лев, ако в таксито се качи повече от един пътник или куфар. Колата се натоварвала допълнително, а това увеличавало разхода на гориво и амортизацията, коментира шефът на АТСБ Стефан Боснов.





Викам направо да сложат по едно кантарче в такситата и по-дебелите да плащат повече. Освен на километър цената вече ще е и на килограм.

Sure your parents might think you're a failure
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
В интерес на истината, в Гърция има допълнителна такса, ако превозваш нещо, което трябва да се сложи в багажника. Но в Гърция нещата определено са странни в тази област, така че едва ли може да служи за пример. Аз лично смятам амортизацията като абсурден аргумент, защото каква е разликата между 60-килограмов пътник с 30 кг багаж, и 90-килограмов пътник без багаж? Никаква, ама по тази логика първия ще плати повече, а втория не. Един колега подхвърли, че нали в градския транспорт плащаш допълнително, за допълнителен багаж, ама като си сам в таксито, не заемаш ничие чуждо място, така че такава такса за мен е абсурдна.
В крайна сметка, чух всякакви оплаквания от таксиметровите шофьори, голяма част от които сочат само едно - те чакат някой да им пъхне повече пари, без те да правят нищо. Пример - повечето таксиметрови компании всъщност нямат служители, а предоставят колите си на лизинг на шофьорите, които се регистрират като самоосигурени. Проблемът бил, че вноските били твърде високи, и не били съобразени с пазара. Ами хубаво, да се съберат 20 шофьори, да си направят фирма, да си вземат коли на лизинг при по-изгодни условия (даже може да им направят отсъпка за количеството), и да си определят каквато цена искат. Кой им пречи? Никой. И защо не го правят - ами защо ги мързи.
Бил съм свидетел как осем души искахме да вземем такси от Владая то центъра на София към 1 през ноща, т.е. със сигурност курс над 10лв. - пратиха ни само едно такси, защото на никой друг не му се разкарвало. Ами прав им път, ама ако си мислят, че ще ме принудят да плащам колкото на тях им скимне, не са познали.
В крайна сметка, чух всякакви оплаквания от таксиметровите шофьори, голяма част от които сочат само едно - те чакат някой да им пъхне повече пари, без те да правят нищо. Пример - повечето таксиметрови компании всъщност нямат служители, а предоставят колите си на лизинг на шофьорите, които се регистрират като самоосигурени. Проблемът бил, че вноските били твърде високи, и не били съобразени с пазара. Ами хубаво, да се съберат 20 шофьори, да си направят фирма, да си вземат коли на лизинг при по-изгодни условия (даже може да им направят отсъпка за количеството), и да си определят каквато цена искат. Кой им пречи? Никой. И защо не го правят - ами защо ги мързи.
Бил съм свидетел как осем души искахме да вземем такси от Владая то центъра на София към 1 през ноща, т.е. със сигурност курс над 10лв. - пратиха ни само едно такси, защото на никой друг не му се разкарвало. Ами прав им път, ама ако си мислят, че ще ме принудят да плащам колкото на тях им скимне, не са познали.
This signature is not yet rated
- BaYa
- Forsaken
- Posts: 3002
- Joined: Thu Jul 27, 2006 10:20 pm
- Location: На топличко, във въображението ми!
- Contact:
Нали все се бием в гърдите и се вайкаме, че ние искаме европейското. Това нещо много рядко се среща из Европа и предимно в държави като Гърция, явно. Понеже ако някъде другаде ти искат екстра пари за куфар или наднормено тегло, може клиентът да умре - от смях.
Нощната тарифа просто е добавка от 3?. Но пък тук, например, ако имат един пътник не спират да взимат други.
Нощната тарифа просто е добавка от 3?. Но пък тук, например, ако имат един пътник не спират да взимат други.
Luxury is a matter of having options!!!
Не е по-богат който има повече, а който се нуждае от по-малко!
¡Hagas lo que hagas - la cagas!!
Не е по-богат който има повече, а който се нуждае от по-малко!
¡Hagas lo que hagas - la cagas!!
„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”
Вчера по новините чух някакъв от асоциацията на таксиджиите да се изцепва, че ако една кола струвала 14 000 лева, на лизинг тя излизала 30 000 и заради това трябвало да вдигнат цените. Но дори и да отминем тази нагла лъжа, като искат - да ги вдигат, но без такива монополни уговорки.
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Истината е, че фирмите им съдират кожите с лизинга, но това доказва само, че са тъпи бакшиши. Кво им пречи да се организират няколко и да си направят своя фирма?
У нас монополите колят и бесят по най-гнусния начин. Топлофикация, GSM и т.н. Но нещастните бакшиши нямат тая опция, колкото и да се пънат. Техният продукт е лукс, не необходимост. Както от 3 години пътувам само с таксита, така мога и да спра от утре, без да ми попречи особено - и без да имам кола.
У нас монополите колят и бесят по най-гнусния начин. Топлофикация, GSM и т.н. Но нещастните бакшиши нямат тая опция, колкото и да се пънат. Техният продукт е лукс, не необходимост. Както от 3 години пътувам само с таксита, така мога и да спра от утре, без да ми попречи особено - и без да имам кола.
passer-by wrote:А, сетих се. Гледайте "Големият Стан". В programata.bg беше злостно оплют, ама трейлърът ми допадна, рекох да рискувам и го гледах оня ден. Доста приятна комедийка. Напомни ми на оная другата с Адам Сандлър и затворническия футбол, но в по-добър вариант.
- BaYa
- Forsaken
- Posts: 3002
- Joined: Thu Jul 27, 2006 10:20 pm
- Location: На топличко, във въображението ми!
- Contact:
Ама това вярно е безочлива и нахална лъжа!! Живик, колко вдига лизингът цената, горе долу??Matrim wrote:Вчера по новините чух някакъв от асоциацията на таксиджиите да се изцепва, че ако една кола струвала 14 000 лева, на лизинг тя излизала 30 000 и заради това трябвало да вдигнат цените. Но дори и да отминем тази нагла лъжа, като искат - да ги вдигат, но без такива монополни уговорки.
Значи сега разбирам защо, пропорционално тук такситата са по-скъпи от там. Тук разрешителното струва колкото апартамент - 40 милиона от старите пезети! К'во да кажат бакшишите тук, тогава!!!

Luxury is a matter of having options!!!
Не е по-богат който има повече, а който се нуждае от по-малко!
¡Hagas lo que hagas - la cagas!!
Не е по-богат който има повече, а който се нуждае от по-малко!
¡Hagas lo que hagas - la cagas!!
Истината е, че фирмите не им смъкват чак толкова кожите с лизингите и че тази кола все някога се изплаща. Дори да беше така, те говорят за цени като да са лимузини, братче.
Имаше една хубава инициатива - "един ден без такси". Нещо като стачка на клиентите. Да си дадат сметка за какво става дума.
Имаше една хубава инициатива - "един ден без такси". Нещо като стачка на клиентите. Да си дадат сметка за какво става дума.
I don't wanna die
But I ain't keen on living either
But I ain't keen on living either
Мен много ми хареса и друго, освен амортизацията при втори пътник. Сега ще ви обясня, пък ако откриете пропуски в логиката си е за ваша сметка:
Работата е там, че седели сума ти време без работа, щото никой не щял да се качал, и така цял ден висели на сухо. Заради туй щели да вдигнели цените, че ако някой сбърка и се качи, поне да избият висенето. В тази връзка, аз намирам, че исканата от тях цена от лев и педесе е неприемливо ниска. Не трябва така. Нека направят двайсе лева километъра и да чакат своя шанс в живота, хората.
Работата е там, че седели сума ти време без работа, щото никой не щял да се качал, и така цял ден висели на сухо. Заради туй щели да вдигнели цените, че ако някой сбърка и се качи, поне да избият висенето. В тази връзка, аз намирам, че исканата от тях цена от лев и педесе е неприемливо ниска. Не трябва така. Нека направят двайсе лева километъра и да чакат своя шанс в живота, хората.
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9062
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Я пак. Това как е минало ?Британските безработни - царе в БГ
22 септември 2007 / News.dir.bg
Лондонският всекидневник Metro съобщава, че безработните британци вече могат да се преселят в България, където ще получават британски социални помощи, но при много по-ниски разходи.
Вестникът, който се предоставя безплатно в метрото и по железопътните гари, информира, че безработните британци вече могат да си позволят да живеят като хора от висшето общество, като си купуват бира за 35 пенса и ядене за по-малко от 6 паунда, ако се преместят в България.
Властите в тази балканска държава бяха принудени със специално решение на съда да плащат на граждани на Европейския съюз, които са без работа в страната, същите социални помощи, които те биха получавали в родината си. Това означава, че британците ще получават 230 паунда месечно, което е повече от средната за България заплата. Решението беше взето, след като безработен германец осъди българското правителство във Върховния съд, като поиска да му бъдат изплащани социални помощи в съответствие със законите на ЕС, които страната е приела и подписала. Михаел Витвер спечели делото и сега получава 570 евро месечно, коментира изданието. Вестникът обяснява, че България, която стана член на ЕС през януари, е една от най-евтините страни в Европа. Решението, наложено от съда е стандартно за всички страни от ЕС, заяви говорител на Департамента за трудова заетост и пенсии.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.
- Interpreter
- Forsaken
- Posts: 3462
- Joined: Sun Aug 07, 2005 5:57 pm
- Location: тук - там
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests