Page 33 of 76
Posted: Sat May 05, 2012 12:41 pm
by RRSunknown
Какво значение има колко живот има - важното колко щета ти нанася.
Posted: Sat May 05, 2012 6:24 pm
by Amikae
А ако скалирането на живота е някаква индикация и за цялостното скалиране силата на жувотните, то игрането на Инферно хардкор без парти, ще е силно мазохистично начинание. Готино е. Абе ще врътна един хардкор герой, па да видим до къде ще го докарам.
Posted: Mon May 07, 2012 11:24 pm
by The Dragon
Posted: Tue May 08, 2012 7:28 am
by Muad_Dib
Приятно четиво, определено. Нещото, с кеото не съм съгласен е критиката за липсата на респек на точките в Диабло 2, което наистина липсваше, но все пак играта е от 1999 и горе-долу във всяка една значима игра на по-късен етап имаше такъв респек т.е. беше си напълно ясно, че ще има такъв респек в тройката, не е ултра за-аргумента за новата система...
Иначе за новата система - докато не видя, че наистина скил, взет на 30то ниво няма да е стриктли бетър от скил взет на 5то ниво не бих се изказвал със сигурност.
Освен това колосалният ОЛИГОФРЕНИЗЪМ демиджът на магиите да се влияе от демиджа на оръжията все още за мен лично няма разумно оправдание и се надявам да не е прекалено дразнещо на високите нива и най-вече да не се окаже, че с Уизарда ми ще правя повече демидж с МЕЧ....
Posted: Tue May 08, 2012 7:44 am
by The Dragon
Еми аз за сингъл таргет билдовете на барба ми трудно да си ги представя без баш или френзи. А и двата скила се взимат до 10-то ниво.
Posted: Tue May 08, 2012 7:56 am
by Muad_Dib
Както казах - доакто не видим всички скилове в действие всякакво изказване, което прокламира колко е незаменим един или друг скил е лишено от всякаква реална аргументация.
И като цяло доста ме дразни как куцо и сакато ще се метнат на варварина, ясно, че е доста атрактивен на пръв поглед, но в 1.10 на Diablo 2, а доколкото знам и после беше герой за Хел, които определено е няколко чифта гърди зад останалите и беше крайно хайли айтем дипендъбъл.
<<<<<СТАРИЯТ УИЗАРД! АЙ ШАЛ ТАЙМ СТОП АНД PEW-PEW ФОР ЛАЙФ!
Posted: Tue May 08, 2012 7:59 am
by The Dragon
Играе ми се меле, а монка ме дразни ... а сега вече всички са гиър депендънт.
Posted: Tue May 08, 2012 8:05 am
by Muad_Dib
Е да, заради супер ГЕНИАЛНОТО РЕШЕНИЕ С WEAPON DAMAGE-A!
И не е само до айтеми, самата механика на Барба беше една стъпка зад амазонката, сорсерицата и паладина, които бяха най-благите герои за Хел.
И отсега заявявам предположението си, че Монкът ще е много убер за високите трудност, голяма част от скиловете му са хомо-нещата на паладина от УоУ е баси...
Posted: Tue May 08, 2012 8:09 am
by The Dragon
Ами нека видим как се разгръщат - видях на Башиок един коментар който казваше че при монка нещата просто идвали малко по рано. Но и аз го усетих като overpowered в бетата особено както третия страйк на комбото ти можеше да не е от типа на предишните два.
А иначе мога да видя в една игра която е за обтейване на итеми защо са репили да вържат оутпута директно с тези итеми.
Posted: Tue May 08, 2012 8:22 am
by Muad_Dib
Последното е тотален булшит, защото в УоУ пак си е така - просто по-яките оръжия за кастъри имат повече спел-пауър, а не мжое да се връзва демиджа на магията с демиджа на оръжието, леймърско и глупаво решение, лишено от всякаква логика - магьосникът все едно използва сопата си, за да бие лошите по-главата, така ли? Лол:)
Posted: Tue May 08, 2012 8:30 am
by The Dragon
She get arcane power and stuff from this two handed axe of viciousness. Its magic.
Абе това е добро решение може би ако го наричаха weapon potency а не демидж щеше да е по ясно. Но по този начин увеличават живота на итемите. В WoW сегрегацията на итемите по класове не работеше много добре. Шардвали сме прекалено много яки оръжия.
Posted: Tue May 08, 2012 8:51 am
by Muad_Dib
Не знам колко точно УоУ си играл, но мисля, че сам знаеш аз колко съм играл и това, което си написал, не е точно така. Да, проблемът с плейтовете с интелект или поредния агилити мейлец дето няма кой да го вземе, си беше налице, но поне нямаше объркващи или смислово неиздържани статсове по айтемите, особено в последните пачове. От един момент натам множеството от предметите можеха да бъдат носени от 3-4 класа едновременно, което е точно както трябва да бъде.
Надявам се в Диабло 3 извън специфичните за всеки клас айтеми да си припокриване между Демон Хънтъра и Монка и Уизарда и Доктора, Варварите ясно, че ще са най-много и е хубаво да са си в трета група. Това ще тушира малко рандъмнеса и наистина е много важно.
И от weapon potency нямаше нужда, а просто чисто и просто - Spell Power за двамата кастъри и толкоз.
Posted: Tue May 08, 2012 9:23 am
by The Dragon
Muad_Dib wrote:И от weapon potency нямаше нужда, а просто чисто и просто - Spell Power за двамата кастъри и толкоз.
Да но така имаш сегрегация на оръжията, което може да довете до сериозен дисбаланс и до редуцирана resell value в ах. Те опитаха в началото да има отделни SP и AP - не се е получило добре според тях.
Posted: Tue May 08, 2012 9:32 am
by Muad_Dib
Няма да има такова нещо, защото колкото и малоумно да е коментирането от мен решение за уепън демиджа съм сигурен, че на високите нива няма да има двуръчни мечове с интелект, нали се сещаш?
За "сегрегацията" писах по-горе, че на три групи ще са доволно добре нещата в това отношение 1. уизърд + доктор 2. монк + димън хънтър 3. барб, последните и без това ще са десетки хиляди....
Posted: Tue May 08, 2012 9:52 am
by Muad_Dib
Аз предлагам да обсъждаме нещо друго, защото тази тема се поизчерпа - примерно не мисля, че тотално лайняната и скапана графика на продукт от преди 6 години, сме я оплюли достатъчно.

Няма отражение върху геймплея, ама си дразни.