DIABLO III

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Sat May 05, 2012 12:41 pm

Какво значение има колко живот има - важното колко щета ти нанася.

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Sat May 05, 2012 6:24 pm

А ако скалирането на живота е някаква индикация и за цялостното скалиране силата на жувотните, то игрането на Инферно хардкор без парти, ще е силно мазохистично начинание. Готино е. Абе ще врътна един хардкор герой, па да видим до къде ще го докарам.

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9062
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Mon May 07, 2012 11:24 pm

И отново много яка статия за систеамта

http://www.sirlin.net/blog/2012/5/3/dia ... ystem.html
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Tue May 08, 2012 7:28 am

Приятно четиво, определено. Нещото, с кеото не съм съгласен е критиката за липсата на респек на точките в Диабло 2, което наистина липсваше, но все пак играта е от 1999 и горе-долу във всяка една значима игра на по-късен етап имаше такъв респек т.е. беше си напълно ясно, че ще има такъв респек в тройката, не е ултра за-аргумента за новата система...

Иначе за новата система - докато не видя, че наистина скил, взет на 30то ниво няма да е стриктли бетър от скил взет на 5то ниво не бих се изказвал със сигурност.

Освен това колосалният ОЛИГОФРЕНИЗЪМ демиджът на магиите да се влияе от демиджа на оръжията все още за мен лично няма разумно оправдание и се надявам да не е прекалено дразнещо на високите нива и най-вече да не се окаже, че с Уизарда ми ще правя повече демидж с МЕЧ....

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9062
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Tue May 08, 2012 7:44 am

Еми аз за сингъл таргет билдовете на барба ми трудно да си ги представя без баш или френзи. А и двата скила се взимат до 10-то ниво.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Tue May 08, 2012 7:56 am

Както казах - доакто не видим всички скилове в действие всякакво изказване, което прокламира колко е незаменим един или друг скил е лишено от всякаква реална аргументация.

И като цяло доста ме дразни как куцо и сакато ще се метнат на варварина, ясно, че е доста атрактивен на пръв поглед, но в 1.10 на Diablo 2, а доколкото знам и после беше герой за Хел, които определено е няколко чифта гърди зад останалите и беше крайно хайли айтем дипендъбъл.

<<<<<СТАРИЯТ УИЗАРД! АЙ ШАЛ ТАЙМ СТОП АНД PEW-PEW ФОР ЛАЙФ!

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9062
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Tue May 08, 2012 7:59 am

Играе ми се меле, а монка ме дразни ... а сега вече всички са гиър депендънт.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Tue May 08, 2012 8:05 am

Е да, заради супер ГЕНИАЛНОТО РЕШЕНИЕ С WEAPON DAMAGE-A!

И не е само до айтеми, самата механика на Барба беше една стъпка зад амазонката, сорсерицата и паладина, които бяха най-благите герои за Хел.

И отсега заявявам предположението си, че Монкът ще е много убер за високите трудност, голяма част от скиловете му са хомо-нещата на паладина от УоУ е баси...

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9062
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Tue May 08, 2012 8:09 am

Ами нека видим как се разгръщат - видях на Башиок един коментар който казваше че при монка нещата просто идвали малко по рано. Но и аз го усетих като overpowered в бетата особено както третия страйк на комбото ти можеше да не е от типа на предишните два.

А иначе мога да видя в една игра която е за обтейване на итеми защо са репили да вържат оутпута директно с тези итеми.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Tue May 08, 2012 8:22 am

Последното е тотален булшит, защото в УоУ пак си е така - просто по-яките оръжия за кастъри имат повече спел-пауър, а не мжое да се връзва демиджа на магията с демиджа на оръжието, леймърско и глупаво решение, лишено от всякаква логика - магьосникът все едно използва сопата си, за да бие лошите по-главата, така ли? Лол:)

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9062
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Tue May 08, 2012 8:30 am

She get arcane power and stuff from this two handed axe of viciousness. Its magic.

Абе това е добро решение може би ако го наричаха weapon potency а не демидж щеше да е по ясно. Но по този начин увеличават живота на итемите. В WoW сегрегацията на итемите по класове не работеше много добре. Шардвали сме прекалено много яки оръжия.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Tue May 08, 2012 8:51 am

Не знам колко точно УоУ си играл, но мисля, че сам знаеш аз колко съм играл и това, което си написал, не е точно така. Да, проблемът с плейтовете с интелект или поредния агилити мейлец дето няма кой да го вземе, си беше налице, но поне нямаше объркващи или смислово неиздържани статсове по айтемите, особено в последните пачове. От един момент натам множеството от предметите можеха да бъдат носени от 3-4 класа едновременно, което е точно както трябва да бъде.

Надявам се в Диабло 3 извън специфичните за всеки клас айтеми да си припокриване между Демон Хънтъра и Монка и Уизарда и Доктора, Варварите ясно, че ще са най-много и е хубаво да са си в трета група. Това ще тушира малко рандъмнеса и наистина е много важно.

И от weapon potency нямаше нужда, а просто чисто и просто - Spell Power за двамата кастъри и толкоз.

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9062
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Tue May 08, 2012 9:23 am

Muad_Dib wrote:И от weapon potency нямаше нужда, а просто чисто и просто - Spell Power за двамата кастъри и толкоз.
Да но така имаш сегрегация на оръжията, което може да довете до сериозен дисбаланс и до редуцирана resell value в ах. Те опитаха в началото да има отделни SP и AP - не се е получило добре според тях.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Tue May 08, 2012 9:32 am

Няма да има такова нещо, защото колкото и малоумно да е коментирането от мен решение за уепън демиджа съм сигурен, че на високите нива няма да има двуръчни мечове с интелект, нали се сещаш?

За "сегрегацията" писах по-горе, че на три групи ще са доволно добре нещата в това отношение 1. уизърд + доктор 2. монк + димън хънтър 3. барб, последните и без това ще са десетки хиляди....

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Tue May 08, 2012 9:52 am

Аз предлагам да обсъждаме нещо друго, защото тази тема се поизчерпа - примерно не мисля, че тотално лайняната и скапана графика на продукт от преди 6 години, сме я оплюли достатъчно. :lol: Няма отражение върху геймплея, ама си дразни.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 27 guests