Page 31 of 76
Posted: Tue Apr 24, 2012 5:42 pm
by Wednesday13
The Dragon wrote:Бтв - на всеки който му липсва рзпределението за стат пойнтовете - нямаше го и в диабло 1 - там с колбите от Адара можеше да вдигнеш всичко на 255. Както и всички магии на 15 ниво със книги.
в първото диабло си се разпределяха ръчно точките на strength, magic, dextirity, vitality. за кои статове говориш
Posted: Tue Apr 24, 2012 5:49 pm
by armageddon
Няма значение какво разпределяш, щом може да си вдигнеш всичко до макс-а със закупени от магазина стат томове.
Posted: Tue Apr 24, 2012 5:50 pm
by The Dragon
Wednesday13 wrote:The Dragon wrote:Бтв - на всеки който му липсва рзпределението за стат пойнтовете - нямаше го и в диабло 1 - там с колбите от Адара можеше да вдигнеш всичко на 255. Както и всички магии на 15 ниво със книги.
в първото диабло си се разпределяха ръчно точките на strength, magic, dextirity, vitality. за кои статове говориш
Точно за тях. Но понеже продаваха колби които ти качваха първичните атрибути срещу някаква обтейнабъл сума в злато в крайна сметка нямаше никакво значение как ги разпределяш защото винаги можеше да добуташ атрибутите да ти станат златни в интерфейса - 255 всеки. Както и след достатъчно дълга игра всички магии ставаха 15 левъл без армагедона който беше само от скролове.
Едит: Да стане по ясно - точките имаха значение само в началото - до около 25-26 лвл. При следващите игри на nightmare + hell просто се максваха нещата, така че не беше голям умствен зор и не беше нещо сложно да ги разпределяш.
Posted: Tue Apr 24, 2012 6:45 pm
by Wednesday13
това че след определен левел, не трябва да ги мислиш е друга бира
не е като да пречи на кефа от първото изиграване
Posted: Tue Apr 24, 2012 7:15 pm
by The Dragon
Рабира се. Първото изиграване. Това винаги е бил основния чар на поредицата.
Posted: Tue Apr 24, 2012 8:53 pm
by RRSunknown
Какво значи началото по дяволите - играта се превърташе на 25 левъл.
То и на Диабло 2 се ставаше 99 левъл ама ти ставал ли си и колко време ти отне ?
Posted: Tue Apr 24, 2012 9:14 pm
by The Dragon
RRSunknown wrote:Какво значи началото по дяволите - играта се превърташе на 25 левъл.
То и на Диабло 2 се ставаше 99 левъл ама ти ставал ли си и колко време ти отне ?
Хайде превърти диабло 1 на хел трудност в мулти на 25-ти левъл. Искам да видя как го правиш.
Posted: Tue Apr 24, 2012 10:55 pm
by RRSunknown
Превъртам = NEW GAME = SINGLE FIRST GAME
Което равностойно на изиграване на нормал на мулти.
Ако се опитваш да вкараш някакви глобални идеи че в РПГ-тата важното е единствено макс развитието в незнайно колко отдалечения енд гейм на игрите , нещо не си убедителен.
Posted: Tue Apr 24, 2012 11:43 pm
by Wednesday13
когато играх първото диабло 97год. последната ми мисъл беше как да цикля с един герой играта n на брои пъти, за да съм не знам си кой си левъл. още по-малко в мулти, най-малкото тогава за мрежа нямаше и с кой.
времената бяха други. играта имаше различен дух. нямаше батъл нет, нямаше класации.
това че след второ изиграване има възможност за някакъв експлойт, който да ти спести още 5 репетитивни изигравания на още от същото, само за да си макс левъл, не обезсмисля първоначалния замисъл.
диабло 2 предразполагаше за повече преигравания(от което не съм се възползвал, което си е моя грешка), първото диабло не чак толкова, там си е просто циклене, което не мисля че основополагащото в играта
Posted: Wed Apr 25, 2012 12:13 am
by Amikae
Голямо затъмнение и въздържание направих аз с Диабло 3. Нито бета съм докосвал, нито актуални клипове, само по някое парченце инфо от тук от там. Искам да имам 100% натурално първично преживяване с играта.

Разбира се съдбата си прави майтапи с мен, щото на 15-ти излиза и експанжъна на Eve Online, а там си ме блазнят много неща.

Posted: Wed Apr 25, 2012 1:22 pm
by Mindcrime
На лаунч партито мисля да се появя с това.
- Spoiler: show

Posted: Wed Apr 25, 2012 2:22 pm
by dellusion
The Dragon wrote:Но понеже продаваха колби които ти качваха първичните атрибути срещу някаква обтейнабъл сума в злато в крайна сметка нямаше никакво значение как ги разпределяш защото винаги можеше да добуташ атрибутите да ти станат златни в интерфейса - 255 всеки. Както и след достатъчно дълга игра всички магии ставаха 15 левъл без армагедона който беше само от скролове.
Ми то на практика това е положението - чисто като потенциал, няма да има разлика между 2 героя от един и същи клас, на максимален левел(изключвайки итемизацията). Само дето и самият левелинг върви еднакво, тоест нямаш 1000000 възможни пътища на развитие до чукването на шаблонния финален левел, а един единствен. Всеки на Х ниво, ще получи еди кви си атрибути и точно този скил/руна.
Posted: Wed Apr 25, 2012 2:51 pm
by Muad_Dib
Нали идеята е, че можеш да имаш само 7 активни скила ет ени гивън тайм, то това е врътката, няма всеки да има всичко едновременно.
Posted: Wed Apr 25, 2012 3:09 pm
by The Dragon
@dellusion
По твоята логика абсолютно всички игри на шах са еднакви защото имат еднакви фигури и стартови позиции.
В тази система на близард имаш много повече viable билдове от предишната, да билда ти ще се определя от това какъв гиър имаш и какви съфикси има на шампионските пакове. Което е добре. Просто е сигурно че в средата на найтмеър ще има много малко еднакви герои.
Намираш двуръчен меч - сменяй баш с френзи, имаш билд който разчита на прокове от крит - вземи руната която я разтроява. Умираш прекалено лесно - ами махни си единия офенсив скил и сложи един дифенсив кулдаун или смени пасивен и така.
Posted: Thu Apr 26, 2012 12:35 am
by dellusion
The Dragon wrote:@dellusion
По твоята логика абсолютно всички игри на шах са еднакви защото имат еднакви фигури и стартови позиции.
Е въобще не е същото. При шаха на ход втори можеш да си извадиш фигура, да кажем дамата, само ако преди това си изместил една от трите пешки пред нея. Иначе не. В D3
каквото и да направиш, на левел 2
неизбежно ще вземеш еди кой си скил.
Иначе, както вече казах, далеч съм от мисълта, че няма да има разнообразие при билдовете. Но като чист потенциал всички ще бъдат еднакви - независимо дали си се ровил по форумите или си ръшнал играта.