Page 4 of 7

Posted: Fri Feb 18, 2005 6:59 pm
by Drizzt Do`Urden
ок, изиграй я и тогава ще говорим ;Р
та, както казах, като геймплей ми харесва повече от останалите игри, а НВН съм споменавал че хич не ми се нрави, ма пък се дочуват добри отзиви за мултито и :РРРРРРРРРР~~~

Posted: Fri Feb 18, 2005 8:46 pm
by Grumpi
ТоЕЕ съм го играл някъде 3-4 пъти и недовършеността му се изразява с минималното количество странични куестове. Btw, има един фенски мод, който отключва публичния дом в града на пиратите и в него има два-три куеста.

Posted: Sat Feb 19, 2005 11:43 pm
by Drizzt Do`Urden
ама пак.. прекалено праволинейна си е ;/
няма ги многото възможности и вариации за минаване на едно място, както, да речем- в Baldurs`s Gate

Posted: Sun Feb 20, 2005 4:17 am
by Beric
Като говорим за рпг-та, внимавайте с World of warcraft. След една проиграна година на ултимата твърдо се бях зарекъл да не го поглеждам. Самонавивах се че мразя игрите на Близард, но само 20 минути бяха достатъчно да рухна. Ей го вече наближава 4 и 30, а аз още цикля ли цикля. Хубаво че пиратските сървари падат начесто, че да може и да се спи. Лошото е, че все по-сериозно се замислям за оригинална игра.

Posted: Sun Feb 20, 2005 4:39 pm
by Skywalker
Да но оригиналните сървъри не падат,така че много внимявайте.

Posted: Mon Feb 21, 2005 9:51 am
by armageddon
Дриззт До`Урден wrote:ама пак.. прекалено праволинейна си е ;/
няма ги многото възможности и вариации за минаване на едно място, както, да речем- в Baldur's Gate
Ха, де ги видя тея много възможности и вариации за минаване на едно място в Балдур-а, че аз нещо все ги изпускам? Или ще ми кажеш че Балдур-а дава някаква свобода на действие, различна от това кой точно персонажи ще си сложиш в групата и в каква последователност ще минаваш questovete в chapter 2? (ако случайно не си шаванал какво искам да ти кажа - в Балдура свобода на действието НЯМА. Или поне не в такава степен, в каквато би трябвало да има във т.нар. най добро РПГ ever.) Откакто цуках Geneforge 1/2, където буквално има поне по 2 начина да минеш всяка едно от близо 80-те местности (сега не ми се гледа точната им бройка, ма във 1цата имаше 80 без 1-2, пък във 2ката повече от 80), по един ендинг за всяка една от фракциите, към която можеш да се присъединиш (3 във първата част, 4 във 2рата), и още един допълнителен ако въобще не се присъединиш към някоя фракция. За оня adventure Neverwinter Nights пък въобще не ми се говори.

Posted: Mon Feb 21, 2005 12:41 pm
by Yan
armageddon wrote:Ха, де ги видя тея много възможности и вариации за минаване на едно място в Балдур-а, че аз нещо все ги изпускам? Или ще ми кажеш че Балдур-а дава някаква свобода на действие, различна от това кой точно персонажи ще си сложиш в групата и в каква последователност ще минаваш questovete в chapter 2? (ако случайно не си шаванал какво искам да ти кажа - в Балдура свобода на действието НЯМА. Или поне не в такава степен, в каквато би трябвало да има във т.нар. най добро РПГ ever.) Откакто цуках Geneforge 1/2, където буквално има поне по 2 начина да минеш всяка едно от близо 80-те местности (сега не ми се гледа точната им бройка, ма във 1цата имаше 80 без 1-2, пък във 2ката повече от 80), по един ендинг за всяка една от фракциите, към която можеш да се присъединиш (3 във първата част, 4 във 2рата), и още един допълнителен ако въобще не се присъединиш към някоя фракция. За оня adventure Neverwinter Nights пък въобще не ми се говори.

Е всеки си има право на мнение и може да харесва каквото си иска :D Специално chapter 2 на БГ 2 ти дава таман две възможности за справяне с основния куест, а да говориш, че няма разнообразие и странични куестове е смешно, ще ме прощаваш. Всеки сам си определя стила на игра и какво ще минава или не. Сингъла на Neverwinter-a има много слабости и никой не ги отрича, от друга страна двата експанжъна го направиха играта, която трябваше да бъде още от самото начало. Пък и с риск да се повторя, истинската красота там е в мултиплеъра и самите Bioware многократно са го подчертавали.

Anyway всеки да си джитка каквото иска :lol:

Posted: Mon Feb 21, 2005 1:38 pm
by armageddon
Впрочем ако беше прочел каквото съм писал щеше да прочетеш че в БГ2 няма особена разлика в минаването на quest-овете. Колкото до "2та" начина за минаването на quest-овете, ще ти припомня че
1 - в "2та" начина няма особена разлика (както и във всички други questove в играта, междуврпочем)
2 - откъдето и да го погледне човек, РОЛЕВАТА част на играта е осакатена от именно тези 2 начина. Я ми обясни поради какви прични ако играя с герои паладин ще се joinна към Шадов Тхиевес? (Изключвам варианта да се joinна към Боди). Или защо като играя с герои крадец ми е отрязана възможността да се join-на към Боди?
Да не говорим че при все цялата си свобода на избора, играта не предлага задоволително зло решение при минаването на които и да е quest, различно от мини quest-а както можеш, пък след тва си избий всички. И това при условие че в играта присъстват поне още половин дузина потенциални организации, към които можеш да се присъединиш (евентуално, ако Bioware-ци не бяха претупали работата по тази част от играта в полза на това да има крайно безмислени stronghold-ове като thief-ския).

От друга страна, ако човек има мерак да дълбае, може да открие кусури на всичко, с тази разлика че докато аз признавам че игрите, които ме кефят не са доизпипани във някои отношения, доста хора не приемат критика за "всепризнати хитове" като БГ, ПС - Т или КотОР. Anyway, аз затова наскоро приключих с играта и тотално зачеркхан всякакви бъдещи прудукти на Био от листата със чакани заглавия, която, за съжаление, напоследък оредява все повече и повече. Май ще минавам на quest-ове :D

Posted: Tue Feb 22, 2005 12:14 am
by Drizzt Do`Urden
dude, какво очакваш? т'ва си е игра, забравяш, not the real world!
то.. това си им е хубавото на игрите.. отпускат те като ги играеш..
ако ги направят прекалено сложни и заплетени т.н. ше се убие всякакъф кеф от играта... ;/

Posted: Tue Feb 22, 2005 1:54 pm
by armageddon
Къхум, не искам симулация, искам РПГ. И определено [б]вече[/б] не искам некадърно направена стратегия със леки ролеви елементи и диалози като разните Балдур-и или малоумно направен adventure като НВН. Има много по добри игри в съотвентите жанрове от дадените като пример.

Posted: Tue Feb 22, 2005 3:08 pm
by Skywalker
armageddon wrote:Къхум, не искам симулация, искам РПГ. И определено [б]вече[/б] не искам некадърно направена стратегия със леки ролеви елементи и диалози като разните Балдур-и или малоумно направен adventure като НВН. Има много по добри игри в съотвентите жанрове от дадените като пример.
Съвет,прочети статията на Вълка в Gamers's Workshop,за WOW.Може да намериш отговор за доста неща.

Posted: Tue Feb 22, 2005 3:11 pm
by Roland
Armageddon, извинявай, но говориш глупости. Ясно, че си голям фен на некви други игри, ясно, че всичко що е Балдур, Тормент или Невъруинтър, ти е трън в очите, ама като изстрелваш крайност след крайност, успяваш само да звучиш глупаво, не постигаш никакъв друг ефект.

Posted: Tue Feb 22, 2005 3:57 pm
by armageddon
Roland, wie от групата, на меко казано, крайните фенове на игри от сорта на недолюбваните от мен, особено с факта, че не търпите критика, на мен сте ми смешни. Като ви е приятно да ги играете, играйте ги, не съм казал да не го правите.
И поднясям извинения че се опитах да ви препоръчам нещо по добро.
Ще гледам да не се повтори.

Posted: Tue Feb 22, 2005 4:03 pm
by Roland
Аха, пробвай верно 8-)

Знаеш ли, проблемът ти не е в препоръчването, а в начина. Когато някой много обича нещо, това да му кажеш, че то е пълен шит, да го определиш по 101 обидни начина и т.н., е ПОСЛЕДНИЯТ смислен начин да го убедиш в нещо различно. И пак казвам, с тия определения на игри, признати от хардкор-феновете по цял свят, звучиш глупаво. Има си начини за обосновка и агресивната атака не е от тях.

Posted: Tue Feb 22, 2005 4:17 pm
by armageddon
Абе не че нещо, но точно от хардкор фенове (хардкор феновете на какво да питам между впрочем?) не съм срещал много уважение да ти кажа. По сцоро от хора, които не са играли друго (боже, като се сетя по едно време и аз как се кефех на тоя балдур). И да, колкото хора ги уважават, те уверявам че доста ги и критикуват. И то именно по параграфите, които споменах (свобода на избора, bitki, tn).
Ма стига вече толкоз, човек би казал че освен БиоВаре други разработчици на РПГ не са останали :(