Re: Предстоящи филми, част IV
Posted: Tue Feb 26, 2019 10:55 pm
Нямат и по десет филма на година. И откога рейтингите в имдб са мерило за каквото и да е?Здрач и Сивото нямат ЧАК толкова приходи И далеч нямат подобен рейтинг в RT и imdb
Нямат и по десет филма на година. И откога рейтингите в имдб са мерило за каквото и да е?Здрач и Сивото нямат ЧАК толкова приходи И далеч нямат подобен рейтинг в RT и imdb
От винаги. Това, че не са непременно мерило за някаква твоя субективна идея за “качество”, не значи, че не носят информация.
Имайки предвид, че спорът беше тъкмо за субективната идея за качество, това твое включване ми е леко безсмислено, но окей, рейтингите на ИМДБ не са напълно лишени от информационна стойност. Ако не друго, често може човек добре да се посмее на това какви бози имат висок рейтинг.
Със сигурност. Но коментарът беше, че стандартите на този франчайз били “криндж”, което те определено не са, по повечето стандартни показатели, които човек може да извади.
Това никой не го отрича. Успешността им е проблемът, за мен поне. Ако я нямаше, вероятно щяхме да получаваме по-разнообразни високобюджетни тъпи екшъни с ефекти.
Еми кво да ти кажа - за мен примерно високобюджетният 90-тарски екшън е доста по-тъпо нещо.tigermaster wrote: ↑Tue Feb 26, 2019 11:37 pmТова никой не го отрича. Успешността им е проблемът, за мен поне. Ако я нямаше, вероятно щяхме да получаваме по-разнообразни високобюджетни тъпи екшъни с ефекти.
Което щеше да е хубаво ако boys town в чикаго съдържаше 90% от населението на човечеството. Огромна част от масите които идват онлайн и растат икономически са доста нелиберални. Патриархални, хомофоби и понеже не страдат от желанието на белите coastal elites в САЩ да се чувстват виновни си се харесват така. Така че очаквай филмите за масовия вкус да стават по малко прогресивни ... защото средния индонезиец, индиец, латиноамериканед, китаец и африканец обичат класическият патриархален строй - и когато те почнат да влиаят колко пари прави поредния Марвълски филм - ами да кажем, че Бри Ларсън ще облече костюм с мидриф и ще има сцена колко обича да готви на мъжа си като не супергеройстваRoland wrote: ↑Tue Feb 26, 2019 10:51 pmСамо че поколенията се сменят и това, което днес е “sjw”, утре ще е норма, която по ничий бокс офис няма да удря, защото достатъчно голяма част от динозаврите, използващи израза “sjw”, ще измре, а младото поколение тия неща не го дразнятThe Dragon wrote: ↑Tue Feb 26, 2019 10:44 pmЕниуей няма никакво значение. SJW са някакви мизерни процентчета от публиката. Холивуд винаги ще прави филми които печелят. В момента в който SJ и репрезентацията им коства пари, ще бъде рязко спряна. Докато не се случи това ще си говорят идиотщини за репрезентация. Световния боксофис е в пъти по голям от домашния. И мненията на публиката която не е от сащ ще важи доста повече от локалните pundits.
Да е невярно, колко да е невярно? Я гледай какво става в най-големия пазар извън Щатите:
Новината е леко подвеждаща, всъщност май няма да има много рязане май:tigermaster wrote: ↑Thu Feb 28, 2019 12:26 pmДа е невярно, колко да е невярно? Я гледай какво става в най-големия пазар извън Щатите:
https://www.werock.bg/novini/filmat-boh ... i?id=45494
(На мен ми е много чудно като отрежат огромно парче от индивидуалността на Фреди, какво ще остане от този и без това никакъв филм.)
Но по-големият проблем за продуцентите е, че ще е само limited release в Китай, поне на първо време:Sources also tell THR that at least one minute of cuts will be made to the film, removing portrayals of drug use and several intimate kisses between Malek's Mercury and other male characters.
https://www.hollywoodreporter.com/news/ ... se-1191060
Тази бозица да бъде прожектирана в arthouse кина си е престъпление срещу добрия вкус.Unlike in most major markets, where Bohemian Rhapsody was a huge commercial success, the film will only be getting a limited release in China, courtesy of the National Alliance of Arthouse Cinemas (NAAC), a public-private initiative run by the state-supported China Film Archive and a consortium of commercial theater chains.
The NAAC was formed in 2016 as an effort to cultivate art cinema in China by reserving screens for prestige titles within the country's scores of multiplexes. The NAAC now extends to some 1,200 movie screens — out of China's 50,000-plus screen total.