Page 4 of 12
Posted: Sat Feb 23, 2013 8:35 pm
by AlDim
RRSunknown wrote:Всъщност отговорът на този въпрос е доста прост - не
Аз зададох два въпроса тъй и не разбрах на кой отговора е не. не можах да намеря къде официално говорят за този казус.
Did you Google...?
Отговорът е на въпросът ти дали стари игри ще могат да се свалят. Както казах, тия за PS1 - със сигурност. PS2 - софтуерната емулация е долу-горе възможна, но знаеш колко игри пуснаха така на PS3... Повечето си бяха просто remaster-и. PS3 заглавия - в почти всички случаи няма начин да се прави софтуерна емулация, защото изискванията ще са прекалено високи. Затова и в момента мислят за Cloud услуги, които обаче със сигурност няма да видим веднага.
Posted: Sat Feb 23, 2013 8:58 pm
by RRSunknown
Гугълнах естествено, но явно с неудачни думи защото нищо не намерих..
Просто от академичен интерес се чудех.
Posted: Sat Feb 23, 2013 9:16 pm
by AlDim
"PS4 backwards compatibility" ми свърши работа.

Posted: Sat Feb 23, 2013 9:23 pm
by RRSunknown
Еми при мен излизат някакви тролщини с такъв сърч...
Все пак ще е хубаво да сложат евтини PSP и PS2 игри с висока резолюция.
Дано да оставят безплатните игри в PLUS защото в момента е царска далавера да си купиш PS3 и за десет лева такса на месец да цъкаш напълно легално 5-6 AAA различни игри всеки месец.
Posted: Tue Feb 26, 2013 9:33 am
by The Dragon
Posted: Tue Feb 26, 2013 10:12 am
by RRSunknown
И Клифи Би се изказва
Industry Is in "Massive State of Turmoil"
http://www.ign.com/articles/2013/02/26/ ... of-turmoil
И малко про анализ на хардуера
At best, the PS4 has the on-paper spec of an mid-to-high-end gaming PC. The PS3 and Xbox 360, by comparison, had bleeding-edge specs that PCs simply couldn’t match. The Xbox 360′s tri-core PowerPC Xenon CPU is capable of 115 gigaflops; a contemporary Pentium 4, on the other hand, was capable of around 10 gigaflops. Seventh-generation console GPUs weren’t quite so crazy, but they were still comparable to $300-400 desktop graphics cards.
Such state-of-the-art performance didn’t come cheaply, though: Both Sony and Microsoft sold their consoles at a loss. With the incoming eighth generation, both Sony and Microsoft seem to be taking a more sedate route that still provides decent performance, but without the need to loss lead.
By switching to x86, the Xbox 720 and PS4 become much more general purpose — just like a PC. Really, it sounds like the eighth generation of video game consoles are glorified set-top boxes that can also play games.
Posted: Tue Mar 26, 2013 9:31 pm
by The Dragon
Така .... очертават се забавни времена ...
http://www.destructoid.com/tomb-raider- ... 9692.phtml
Игри продали над 3 милиона бройки в случая на TR за под месец са ... провали.
Posted: Wed Mar 27, 2013 12:05 am
by Mindcrime
Те на какъв профит са се надявали to date от Томб Райдъра, че го споменават тук? Хитмена си беше боза от всякъде, Sleeping Dogs си е GTA клонинг от добро поколение но нищо повече, така че явно са си поставили нереални стандарти за да се мрънка сега.
Posted: Wed Mar 27, 2013 12:16 am
by Amikae
Пъблишърите е крайно време да разберат, че няма да стане само да ни навират в гърлата свръхбюджетните, лишени от въображение, опростени до болка рехашове на дългогодишни франчайзи. Също не е зле да разберат, че single player игрите нямат нужда от multiplayer support. Трябва да разберат, че не ни пука за always online простотиите им, и няма нужда да наливат пари и в това. Ако просто се фокусират върху това да правят хубави игри, без DLC-та(или ако има, да си струват парите), и без микротранзакции, току виж ще започнат да излизат на печалба... And for gods sake, listen to your fucking fans. Не можеш да правиш изсухлени игри, като FF13 с две шибани продължения, и да се чудиш що си на загуба. Да фалират.
Posted: Wed Mar 27, 2013 12:24 am
by Trip
To не започва ли индито да става модерно сред все повече хора така или иначе?
Posted: Wed Mar 27, 2013 12:33 am
by Mindcrime
То че почва, почва. Ама масата все още е изнесена към Call of Duty масовите заглавия които, все още държат главната порция от пазара на разпространение.
Posted: Wed Mar 27, 2013 1:41 am
by Muad_Dib
Направо нямам думи, след като и Томб Рейдъра дето е баси масовото и достъпно за всеки заглавие е финансов "провал" наистина ни очаква кофти бъдеще.
И Амикае хубаво си го казал, само дето както често сме споменавали - 5те човека, които коментираме от дъжд на вятър тук и си имаме някаква идея за нещата далеч не сме представителна извадка за средностатическия потребител. Нямаше да има всяка година Call of Duty и FIFA, ако нямаше пазар за тях за съжаление.
Posted: Wed Mar 27, 2013 2:34 am
by Amikae
Muad_Dib wrote:И Амикае хубаво си го казал, само дето както често сме споменавали - 5те човека, които коментираме от дъжд на вятър тук и си имаме някаква идея за нещата далеч не сме представителна извадка за средностатическия потребител. Нямаше да има всяка година Call of Duty и FIFA, ако нямаше пазар за тях за съжаление.
Игри, като CoD и Fifa, винаги ще се продават много, няма лошо, но какво ще стане с останалите? Dead Space 3 въпреки огромния си бюджет и силния маркетинг се оказа, че не продаде според очакванията. Оказа се, че хората май не се кефят, че вече не е survival horror. И като започнахме да говорим за survival horror може да се спомене Resident Evil 6. Нищо общо с това, заради което целия този франчайз стана култов и съответно играта флопна. Чак Capcom почнаха да се насират и да говорят, че е възможен reboot, в който щяло да има по-силен Horror елемент.
От ежегодния Assassins Creed на хората вече взе да им писва. BioWare от най-култовото студио, стигнаха дъното. SWTOR, играта с най-голям бюджет в историята ще имат да я избиват още 10 години сигурно. Дали не ги сърбят дупетата, че просто не направиха KOTOR 3, това което ВСИЧКИ искаха? Новите God of War и Gears of War са тотално meh... На където се обърнеш виждаш как се опропастяват франчайзи и липсата на нови IP-та е болезнена.
Просто, ако нещо в манталитета на тия пъблишъри не се промени, всичките ще фалират. На края ще останат само Activision/Blizzard, които са може би единствените, които не са правили някакви уникални тъпотии(с изключение на Диабло 3), ами в общи линии се придържат към това, което хората харесват. WoW, CoD, StarCraft etc са все най-доминиращите игри в съответните си жанрове защото с години се полират до съвършенство. Другите пъблишъри вместо да впрягат студията си да правят все по-добри horror, adventure, rpg, tps и т.н. игри, умишлено ги изтръгват от корените им и ги впускат в едни приключения да опростяват игрите, да ги тъпчат с кътсцени и безсмислен екшън, че да се продават добре... като CoD.

Posted: Wed Mar 27, 2013 7:05 am
by AlDim
Бате, точно Activision са най-големите гнусняри от край време. Те знаят как да правят пари, но дотам.
Иначе в момента Squendos (що никой не им вика така?

) са тотална дупка откъм японските им заглавия и откъм начина, по който движат западното си студио Eidos. Capcom също са на абсолютното дъно. Konami пък отдавна стигнаха дъното и сега копаят под него.
На запад пък сме свидетели на една доста слаба година (с някое-друго изключение като Infinite), както може да се очаква от периода между конзолни поколения. Това се случва всеки път, така че няма какво да се шашкаме и да предричаме края на дните.
Специално Dead Space никога не стана особено добре продавана игра според AAA стандартите за продажби, в които компании като EA са се закопали. Третата част нямаше как да промени нещата.
Обаче Kickstarter заглавията са страхотна инициатива и като цяло нискобюджетните инди заглавия са в страхотен разцвет.
Posted: Thu Mar 28, 2013 6:32 pm
by The Dragon