Page 4 of 8
Posted: Mon Oct 25, 2010 1:21 pm
by Muad_Dib
Ааааа стига надъхвали, че ме е яд, че нямам време за всичко да му се не види....
Ама пишете смело какво се случва:)))
Posted: Mon Oct 25, 2010 1:39 pm
by Rentless
Относно
летящите предмети... Това не е бъг. С X на клавиатурата, можеш да местиш наоколо разни предмети, както и трупове. Имаше го и в FO3, както и по-стари заглавия на Bethesda.
Относно
кармата - Тя изобщо не е важна в тая игра. Тук, повечето групировки си имат собствена репутация.
В началото имах проблеми с Fallout:New Vegas. Насичаше, а аудиото лагваше. Въобще, ужас. Съответно порових из нета, свалих си драйвъри за видеокартата, a за аудиото чух, че правиш "Alt+Tab/Alt+Ctrl+Del/Set Priority to High"
А иначе с
тези модове играта става още по-играема.
И след това разните бъгове и глупости спряха да ми правят впечатление и се потопих в историята. Fallout 3 е пълна скръб сравнено с това. Тук наистина е наблегнато на историята, героите и RPG елементите като цяло. Fallout 3 беше по-глуповата и по-FPS ориентирана.
Гоня 13-ти левел, а още не съм влязол във Вегас. Разните градчета са изпълнени с интересни куестове и персонажи. Реших да застана на страната на NCR. Просто ми дожаля за момчетата. Легиона събира сили на запад, ресурсите на нашите намаляват, а Вегас упорито отказва да се анексира.
А отвъд реката ордата точи ножове. Легиона на Цезар (или Каесар, както му викат техните) звучи малко тъпо на хартия, но в играта работи. Тия са брутални зверове, които колят, палят, изнасилват и разпъват на кръст враговете си. Човек просто прихваща от разговори и куестове, че е въпрос на време да ударят с пълна сила. Има едно напрежение което се усеща във въздуха и е много готино. Просто нямам търпение да видя как ще се развият нещата. И ще ми е много интересно в бъдеще да преиграя играта - този път на тяхна страна.
Относно моя човек - сложил съм му високи Science, Lockpick и Speеch. Последното този път се използва много по-често. Може да минеш някои куестове само с помощта на медения си език. Героят ми е слабичък в битките, но засега Буун и Ед-И отстрелват почти всичко живо преди да ме докопа.
Въобще идилията е пълна.
Posted: Mon Oct 25, 2010 2:41 pm
by Delegat
Аз първия път като влязох в Ниптън направо ми се зави свят като видях разпнатите хора и после касапницата в кметството, бахти зверовете са тия от Легиона

Posted: Mon Oct 25, 2010 4:22 pm
by AlDim
Az zastrelqh vsichkite razpunati powder gangeri tam da ne se muchat.
A legiona imashe mnogo qka zla logika za iztrebvaneto na horata v Nipton, ne sa standartnite bad guys sus sigurnost.
Kolkoto do prevuzhodstvoto na questovete sprqmo Fallout 3 - absolutno ne sum suglasen. V troikata ne vinagi bqha tolkova dobre napisani kato dialozi, no kato neshta za pravene ogromnoto mnozinstvo bqha adski raznoobrazi i interesni. V DLC-tata oshte poveche - v Point Lookout primerno direktno si klonqha kum genialni.
Posted: Wed Oct 27, 2010 3:23 pm
by Roland
Стигнах до Вегас снощи, преди да я спра. Не знам, нещо не ме зарибява тая игра. Не е даже един конкретен проблем, просто не ме задържа пред телевизора...
Posted: Wed Oct 27, 2010 3:41 pm
by Delegat
Аз пък точно обратното, направо не мога да се отлепя

Posted: Wed Oct 27, 2010 9:48 pm
by AlDim
И за мен е много зарибяваща играта. Куестовете са елементарни като структура, но успяват да са забавни дори само с диалозите си, светът е фрашкан с интересни персонажи и фракции, има си богата политика и много готино наслагва историята като цяло. Пък и след патча не съм имал особени бъгове. А и преди или след него забиване досега 20 часа не ми се е случвало. Е, сега за първи път си взех ЕнПеЦе, та ще видим...
Само ми се иска хардкор моуда да беше маааалко по-хардкор.
Posted: Wed Oct 27, 2010 10:26 pm
by F242
AlDim wrote:
Само ми се иска хардкор моуда да беше маааалко по-хардкор.
В какъв смисъл? - Този мод няма общо с трудността на битките - с други думи можеш да играеш и хардкор - на вери изи
Хардкор в тази игра е просто допълнителни предизвикателства към геймплея - такива каквито бяха добавили и в Eschalon Book 2 - разликата е, че там можеше избирателно да отключваш дадени елементи.
Докато в NV e - яж, пий , спи - и дотук

- но редовно ...
Щях да забравя - патроните освен цена имат и тежест.
Да не ме разберете неправилно - за мен това е по-добрият FO за новото-старо поколение конзоли. Да са живи и здрави Obsidian, че успяха да върнат духа и съдържанието на играта

Posted: Fri Oct 29, 2010 12:23 am
by AlDim
Пределно ми е ясно какво представлява "хардкор" режимът. Въпросът е, че няма кой знае какъв ефект върху геймплея. Пак можеш да носиш сто кила, че си имаш и муленца, така че няма никакво чувство за ограничени ресурси, водата е под път и над път, храната също. Не че не е готина екстра да мислиш за оцеляването на персонажа си, но не е като и да е под въпрос в какъвто и да е момент.
Posted: Fri Oct 29, 2010 7:42 pm
by F242
AlDim wrote:Пределно ми е ясно какво представлява "хардкор" режимът. .
Никога не съм се съмнявал в това, просто исках да поясниш, какво точно не ти харесва или е недостатъчно.
Снощи, направих нов герой и започнах хардкор - поне в началото хардкора не представлява голямо предизвикателство, но мисля че по-нататък, когато разстоянията, които трябва да преминаваш са по-големи и водата не е чиста от радиация както в Goodsprings - напълно оправдаващ името си

. Има и известен проблем с осакатяванията, които не се премахват с обикновено преспиване върху леглата, които са доста начесто, но ти трябва или лекарска чанта или пък направо посещение при лекар.
Днес се замислих за един паралел с Planescape Torment. Пак си The Nameless One - в случая Courier и трябва да разбереш предишната си история, както и Викторчо - въпреки, че не идва в партито ти, поне до там докъдето съм стигнал - асоциацията ми с Morte

беше неизбежна.
Posted: Fri Oct 29, 2010 8:27 pm
by The Dragon
тук май изобщо нямаш backstory. имам към 40 1аса игра и не съм намерил един куест с миналото на героя ти.
Posted: Fri Oct 29, 2010 8:37 pm
by AlDim
Всъщност като качиш нивца и понатрупаш предмети става още по-малко хардкор. Аз съм на 30 часа игра и мога да си глезя персонажа както си искам - пречистената вода е под път и над път, храната е в изобилие, а в инвентара си имам 5-10 докторски чанти. Разстоянията пък въобще не са проблем и в началото - навсякъде има градчета. Пък дори и да трябва да пийнеш малко вода с радиация, както каза някакъв персонаж в играта: "A little radiation never killed anybody"

Posted: Fri Oct 29, 2010 10:08 pm
by F242
Щях да забравя да спомена и нещо друго. След като се наслушате на радиостанциите - не, че са лоши - но това не е GTA

и играта е дълга... с други думи започват да се повтарят и от атмосфера - почват да писват - първото нещо, което правя като вляза в къща където свири радио, го изключвам. Така нареченият амбиент е страхотен - много FO2 и даже и Арканум

А другият вариант на хардкор е този на Диабло - "минута невнимание - цял живот - смърт

"
Posted: Mon Nov 01, 2010 2:15 pm
by Goshko
Натъкнах се на първия неприятен бъг (това дето понякога гадините пропадат в земята някак се преглъща). Ако имаш companion и го оставиш да чака някъде достатъчно дълго по някое време те напуска и се връща откъдето си го взел. Това важи за всички companions.
Обаче ED-E като се върне в Primm е агресивно към всички (теб включително) и понеже се появява в магазин умира почти веднага. Не стига че губиш companion ами губиш и доста якия perk който дава и fail-ваш quest. Доста яко.
Иначе за 20тина часа игра имам 3 забивания (да живее autosave), това с пропадащите гадини (доста рядко се случва и за сега само с малки животни - мухи, bark scorpion, baby coyote, etc, но никога с хора) и кофти момента с ED-E.
Играта става все по-зарибяваща колкото повече навлизаш в нея обаче

Posted: Tue Nov 16, 2010 9:18 am
by Muad_Dib
Вчера имах съвсем малко повече време от обикновено и прекарах около 2 часа с Ню Вегас. Еми не ме къдрят тия нови Фолаути и това е положението. Опитвал съм се над 4-5 пъти с Фолаут 3 (да, и с ДЛЦ-тата), опитах се два пъти тук, просто не става. Интерфейсът е изключително недоклатен (това може и да е защото играя на бокса и за да си сменя оръжието ако преди това съм гледал куестове в пип-боя трябва да мина през 3 екрана с някакви множество активни движения с пръстите). Графиката ми е под санитарния момент, който мога да понеса, специално ужасяващите лица на НПЦтата ме карат сериозно да се замисля за ефектите на радиацията след третата световна война, както и за недоклатените дизайнери на Бетесда. Също така неимоверно много ме дразни, че няма някакво очевидно място, където да гледам колко експириънс ми остава до качване на ниво и като цяло зверски ми липсва мишка.
Или пък просто да си кажа, че личното ми мнение е, че тези игри не ме зарибяват и това е положението.
Пас от мен.
Иначе системата за развитие на персонажите си е особено велика и много кефи както навремето, но само заради нея не ми се губи време.
И защо по дяволите се ВЪРВИ ТОЛКОВА УЖАСЯВАЩО БАВНО....