Hulk VS Hulk!!!
Ролик, обясних: брилянтността на Нортън е Крисчън-Бейл-тип брилянтност (напоследък имам предвид) - никъде (с изключение на Хълк разбира се) не е станал за резил с неадекватност, но не е версатилен актьор. Бана може да изиграе ВСИЧКО, при това добре. Просто Холивуд не знае как да използва таланта му.
И да, да не си гледал Чопър, а да го съдиш, е все едно да не си гледал Американски психар и да говориш за Бейл, или да не си гледал Поверително от Ел Ей и да говориш за Кроу. Нортън няма подобна роля - дори тази в Боен клуб може да се изиграе от друг актьор.
И да, да не си гледал Чопър, а да го съдиш, е все едно да не си гледал Американски психар и да говориш за Бейл, или да не си гледал Поверително от Ел Ей и да говориш за Кроу. Нортън няма подобна роля - дори тази в Боен клуб може да се изиграе от друг актьор.
Ами и аз съм твърдял винаги, че Нортън не е хамелеон, а по-скоро неемотивен актьор. Кажи-речи противоположен по стил на един Пачино примерно (макар че Пачино може всичко всъщност). Не знам защо не смятам, че това го прави един и същ и еднакъв. Може би му харесвам актьорското присъствие. Бтв, виждал съм го да играе и по-жизнерадостни герои и доста му отива, не знам защо не го прави по-често. А в Небесно царство наистина направи много яка роля само с глас и движения на тялото.
(...Бейл си ми остава най-добър в Империя на слънцето...)
(...Бейл си ми остава най-добър в Империя на слънцето...)
Уви, ако погледнеш по-далеч от носа си, би видял, че дори в комерсиалните фъшкии е на съвсем нормално ниво (доста по-високо от това на Уил Смит, примерно, който не само че толерираш, но и възхваляваш периодично). Btw, тук ще вметна, че следващата стъпка, ако настояваш да продължим в тая посока, е да започнем с конкретните критерии и примери кое прави една актьорска игра добра и кое я прави лоша, така че ако не си подготвен на тоя фронт, по-добре остави нещата така и не се жегвай много от тва за Уил Смит. 
Също, уви, някак най-нормалното нещо на света е човек да се въздържа от зрелищни изказвания и диагнози, когато не е запознат с материала. Колкото до нежеланието ти... разбирам те напълно - предполагам на света има и хора, които на базата на Анализирай това и онова, нямат желание да се запознаят с Шофьор на такси и Разярения бик. Е кво да ги правя, няма да седна да се тръшкам сега...
Иначе се досетих, че брилянтните определения по адрес на Нортън се дължат именно на адолесънтното му излъчване, споко.

Също, уви, някак най-нормалното нещо на света е човек да се въздържа от зрелищни изказвания и диагнози, когато не е запознат с материала. Колкото до нежеланието ти... разбирам те напълно - предполагам на света има и хора, които на базата на Анализирай това и онова, нямат желание да се запознаят с Шофьор на такси и Разярения бик. Е кво да ги правя, няма да седна да се тръшкам сега...

Иначе се досетих, че брилянтните определения по адрес на Нортън се дължат именно на адолесънтното му излъчване, споко.

Благодаря ти, но до състояние на тревожност могат да ме докарат само и единствено твърде близки хора.Успокой се, Вивиан, всичко тръгна от това кой бил по-добър като Хълк.

Ще карам подред:
На въпроса за компаниите и статистиката: предполагам, че хората разполагат с някакви данни, които все пак демонстрират връзка между продажби и подобен сорт реклама, защото не вярвам от благотворителност да ръсят пари така.

Мнението ми за Хълк версиите: за мен този на Анг Лий беше точно филмът, който е с претенции да е нещо различно от стандартен летен хит, а и е чудесен пример за нещо, което Лий прави често, за съжаление - вглъбяването в стила изяжда самия филм (примерно, същото нещо се случи с Маями Вайс на Майкъл Мен). Признавам, че не разбирам достатъчно от комикси, както и от супергеройски филми, а също и че в т.нар. "визия" на Лий имаше известна доза риск, което понякога може да доведе и до удовлетворителни резултати. За мен не се получи; беше с твърде тежка консктрукция като изказ, съгласна съм да опита, но просто не проработи при мен. Инак, знам, че е нещо като култово произведение сред някои хора, ма то принципно наистина за всяка творба си има зрители.

Малко за актьорството: за мен талантлив актьор не е този, който има широкоспектърно творчество с ужасно много поджанрови роли. Примерно, изпълненията на Джак Никълсън са приблизително 3 (или 4), но никой не би го нарекъл слаб актьор. Това са цели типажи, изградени достатъчно плътно, за да им запазва скелета малко или много и да добавя или вади елементи, когато ги префасонира за други изпълнения. Като зрител, аз дълбоко се вълнувам от този процес. Далеч повече от това да съм гледала някой като "лошия", "сладура" и "ченгето", щото те може и да са различни, но не и достатъчно пълнокръвни за мен. По мое лично мнение това, което е пуснато като материал на Бана (youtube клипчето) граничи с това, което правят голяма част от най-добре платените мацки в Saturday Night Live в момента - Тина Фей и Мая Рудолф, примерно. Ако сметна, че точно ТОВА е дефинитивно идеална игра, би трябвало да сметна, че те са по-велики от Мерил Стрийп. Ама не са. Или поне не и за повечето хора, към които причислявам мнението си. За мен в случая става въпрос за impersonation, което също е трудно и е форма на игра, но не е моят сорт игра per se. Истината е, че за игра и какво се разбира под нея е доста трудно да се говори, защото това, което е добро за мен, може да е в пълен разрез с представите на всичките ми събеседници.
Работата на Бана в Чопър е много добра, но за мен по-силно изпълнение с подобно естество е това на Ръсел Кроу в Romper Stomper (която за мен е задължителната роля на Кроу, а не тази му в Поверително от Ел Ей) или на Райън Гослинг в The Believer. Харесвам го и в Мюнхен, но никога не би могъл да се доближи дори на метри от нивото, на което е Нортън. Първо, списъкът с режисьори, работили и пожелали единия и другия е красноречив сам по себе си. Второ, колкото и да ми е харесал Бана в един или друг филм, той има ужасно непостоянство в изпълненията си и смятам,че е обидно, когато споделяш екран със Скарлет Йохансън и Дрю Баримор, да се губиш на техен фон в съвместна сцена. Просто ми е е неестествено, ако искаш да носиш етикетчето "отличен актьор". И последно, Бана не умее да ползва очите си при игра. Те не вдъхват почти нищо на зрителя, освен ако не е близо до емоционално минорно състояние. А Нортън има твърде много сила концентрирана в погледа си и твърде често ме е карал да се пробвам да гадая за героя му и да търся някакви пластове. С Бана не ми се е случвало, там всичко е доста чисто и прозрано.
Смятам, че имайки предвид биографията му, това е малко...смешно.Trip, Едуард Нортън става за строго специфични роли предимно на парцали.

Нортън няма роля-визитка?

http://www.youtube.com/watch?v=h2fYiI6- ... re=related
Наречи го липса на опит, но аз до ден днешен не съм виждала актьор на тази възраст, който да успее да направи това на един дубъл. Като бях в киносалона навремето, тръпки ме полазиха буквално. Да не говорим скрийн тестовете му за въпросната сцена колко са впечатляващи, които уви, в момента не са налични онлайн, защото кретените от Парамаунт ги свалят нон-стоп от мрежата, но ако попадна на тях, веднага ще ги пусна. Той драстично извади акъла на кастинг режисьорката.
Пък дали е различен....не знам, тия дни му гледам филмите и...различен ми се струва. И то доста често:
http://www.youtube.com/watch?v=glL8iiBDHbU
http://www.youtube.com/watch?v=LM4zolf8H9Y
http://www.youtube.com/watch?v=5Za2k5wA3sk
http://www.youtube.com/watch?v=dAif2Vfv ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=8hEtN0-v ... re=related
Абе да спориш с Вивиан за филми е като да ловиш пираня с патката си - нито много риба ще наловиш нито члена ти ще става за нещо след това .... --The Dragon
Напомнете ми да не споря с Вивиан. Лайк евър. -- Muad_Dib
Напомнете ми да не споря с Вивиан. Лайк евър. -- Muad_Dib
И аз ще карам подред:
Разбира се, че има статистики, просто недоумявам какъв е психологическия процес, при който продажбите на гланц за устни подивяват, само защото Лив Тейлър е размахала нещо пред камерата. Както и да е.
Хълк 1 не е имал повече претенции от който и да било формуаличен супергеройски филм от последните години, особено в сравнение с Хълк 2. Би ли конкретизирала общите съждения от рода:
Е добре, откъсът от Първичен страх бие преструването като Арни (с малко). Ти победи!
Обаче ако бях пуснал как се прави на Том Круз или на Орландо Блуум нямаше да мине номера. Сериозно, нали не очакваш да му пусна откъси от Чопър за дисекция извън контекст от страна на враждебно настроено community? С други думи: това. беше. майтап.
Тва всичко за очите и минорните състояния... много хубаво, обаче какво става ако на мен не ми действа така по никакъв начин, а примерно намирам споменатата енергия в очите на Нортън за нещо, което човек се научава да прави, а не се ражда с него. При Нортън почти винаги го има усещането за интеракция с камерата и реагиране на самия снимачен процес. При Бана в Чопър няма и помен от това.

Клиповете няма да ги коментирам - от тях мога да извадя доста неща, които намирам за не особено класни актьорски прояви, но тезата ми не е Нортън съкс - напротив, харесвам го доста като актьор. Всичко почна от това, че съксва като Хълк или поне доста повече от Бана като Хълк.
Разбира се, че има статистики, просто недоумявам какъв е психологическия процес, при който продажбите на гланц за устни подивяват, само защото Лив Тейлър е размахала нещо пред камерата. Както и да е.
Хълк 1 не е имал повече претенции от който и да било формуаличен супергеройски филм от последните години, особено в сравнение с Хълк 2. Би ли конкретизирала общите съждения от рода:
Имаш предвид буквалната "комиксова" визия ли? В такъв случай - чувствала си се distract-ната от начина, по който се сменят и комбинират кадрите ли? Интересно, защото аз не намирам монтажа на Хълк 1 за някакъв, на който си струва да се обръща кой знае какво специално внимание. Визуалните пръдни на Аронофски са много по-разсейващи от работата на Анг Лий в Хълк, примерно, но защо хората не роптаят по тях.вглъбяването в стила изяжда самия филм...
"визия" на Лий имаше известна доза риск, което понякога може да доведе и до удовлетворителни резултати...
беше с твърде тежка консктрукция като изказ...
Какво общо с това, че казах, че Бана може да изиграе всичко? Чопър беше достатъчно сложен и нюансиран образ, за да си направя извода, че Бана може пълнокръвно да изиграе почти всичко. Друг е въпросът, че Холивуд не знае как да се възползва от това (само Спилбърг опита досега... някак).Далеч повече от това да съм гледала някой като "лошия", "сладура" и "ченгето", щото те може и да са различни, но не и достатъчно пълнокръвни за мен.
Е добре, откъсът от Първичен страх бие преструването като Арни (с малко). Ти победи!

Тва всичко за очите и минорните състояния... много хубаво, обаче какво става ако на мен не ми действа така по никакъв начин, а примерно намирам споменатата енергия в очите на Нортън за нещо, което човек се научава да прави, а не се ражда с него. При Нортън почти винаги го има усещането за интеракция с камерата и реагиране на самия снимачен процес. При Бана в Чопър няма и помен от това.
Моля ти се, Бен Фостър ще го сложи в задното си джобче това изпълнение.Нортън няма роля-визитка? Neutral На Нортън първата му роля в киното е дефинитивната му визитка, да не говорим, че наистина я преподават на хора, които учат да са актьори.

Клиповете няма да ги коментирам - от тях мога да извадя доста неща, които намирам за не особено класни актьорски прояви, но тезата ми не е Нортън съкс - напротив, харесвам го доста като актьор. Всичко почна от това, че съксва като Хълк или поне доста повече от Бана като Хълк.
Няма роля в историята на киното, която да е 10 пъти по-добра от най-добрите на Нортън (Primal Fear, Fight club, etc). Просто няма. Не съм гледал Chopper, обаче дълбоко се съмнявам Бана там да е в пъти по-добър от всичко друго, което съм гледал.
То е ясно, че Silver пак се прави на интересен както обикновено и е контра за спорта, обаче все пак трябваше да го отбележа.
То е ясно, че Silver пак се прави на интересен както обикновено и е контра за спорта, обаче все пак трябваше да го отбележа.
Sure your parents might think you're a failure
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
Амелия, ами пореви си като ти е тъжно, не се хили.
Демандред, ти беше бергманистът-класик на форума, нали? Какво правиш тука тогава? А, момент, видях: ти НЕ си гледал Chopper, но дълбоко се съмняваш в разни неща. Ок, успех, няма да ти преча.
Ако някой тук се направи на интересен тва е Роланд с абсурдното си твърдение колко адски слаб актьор е Бана.
Демандред, ти беше бергманистът-класик на форума, нали? Какво правиш тука тогава? А, момент, видях: ти НЕ си гледал Chopper, но дълбоко се съмняваш в разни неща. Ок, успех, няма да ти преча.
Ако някой тук се направи на интересен тва е Роланд с абсурдното си твърдение колко адски слаб актьор е Бана.
Mожеш да се посмееш тогава. Поне докато не усетиш как гърмиш fallacy след fallacy.
Нека да го обясня като за цигулар: когато изказваш твърдението (А) на базата на непредставителна извадка, а аз - на базата на представителна извадка ти давам аргумент, който доказва инвалидността на твърдението (А), в това няма нищо смехотворно. Kinda.
Казах ти, ако държиш на тва дето го изръси, твой ред е да ми докажеш с конкретни примери къде, как, защо и с какво Ерик Бана се дъни като актьор - ама не на общо основание. Искам сцени и конкретни параметри на актьорската игра. При това систематични и ключови. За уникално слабите актьори това може да се направи по обективни критерии, без да се навлиза в полето на субективната симпатия, където орем, когато става дума за Нортън. Виж, Вивиан е много по-напред с материала, но с тези приказки на общо основание просто показва предпочитание на Нортън пред Бана, а не доказва, че Бана е ужасен актьор.
Btw, единственият изход, който имаш е да си свалиш въпросния филм, да го изгледаш, и тогава да дойдеш пак да се цупиш по темата. Сигурен съм, че ще успееш да намериш хиляди обективни проблеми в пърформънса му, които да затвърждават тезата ти.
Нека да го обясня като за цигулар: когато изказваш твърдението (А) на базата на непредставителна извадка, а аз - на базата на представителна извадка ти давам аргумент, който доказва инвалидността на твърдението (А), в това няма нищо смехотворно. Kinda.
Казах ти, ако държиш на тва дето го изръси, твой ред е да ми докажеш с конкретни примери къде, как, защо и с какво Ерик Бана се дъни като актьор - ама не на общо основание. Искам сцени и конкретни параметри на актьорската игра. При това систематични и ключови. За уникално слабите актьори това може да се направи по обективни критерии, без да се навлиза в полето на субективната симпатия, където орем, когато става дума за Нортън. Виж, Вивиан е много по-напред с материала, но с тези приказки на общо основание просто показва предпочитание на Нортън пред Бана, а не доказва, че Бана е ужасен актьор.
Btw, единственият изход, който имаш е да си свалиш въпросния филм, да го изгледаш, и тогава да дойдеш пак да се цупиш по темата. Сигурен съм, че ще успееш да намериш хиляди обективни проблеми в пърформънса му, които да затвърждават тезата ти.

Всъщност изходът ми е по-прост и той е да се конотирам с мнението на Вивиан, че Бана няма излъчване на екрана, губи се сред околния каст и не умее да излъчва емоция (плюс бонус усещането, че ако беше българин, щеше да говори мйеко
). А тоя филм няма да го гледам, докато не ми кажеш още поне три, в които Бана е турбо як актьор, който може да изиграе "ВСИЧКО". За човек с 22 заглавия филмография един филм просто не е предстативелна извадка, съжалявам 


And you can't dance with a devil on your back...
Съжалявам, но за конкретния психически процес не бих могла да те светна, защото не съм човек, който го прави и твърде рядко фенствам. За сметка на това, има доста литература изписана за поп-културата и кое как работи като реклама в нея в чисто антропологичен аспект, така че може би някъде ще има конкретната въпросната информация.
За Хълк 1 си спомням няколко неща покрай промоцията, като най-изпъкващо ми е това, че Анг Лий обясняваше в ТВ интервюта как Хълк за него е гръцка трагедия. Сега, чувала съм покрай промоция на комиксови и супергеройски филми да се говорят подобни неща, но по-скоро в стратосферата от сорта "има елементи на", "доста набодобява на", а не то Е. Защото, когато кажеш, че то Е, в крайна сметка, очакванията са ДОСТА високи, а и за мен (както и за няколко хора) подобни изказвания могат да бъдат наречени "претенциозни".
За останалите супергеройски филми, за които говориш не знам, но тези които са имали претенции на съответното ниво, поне са ги изпълнили. Тоест, аз самата (а и доста зрители, мисля) не си получих гръцката трагедия.
За вглъбяването в стила имах следното предвид: комиксовите фреймове, които бяха на всяка крачка - изначално ги сметнах за доста куул, но те просто писваха след време; целия 80s feel, който беше плътно вкаран във филма и при мен подчертано не даде позитивен резонанс; константното натрапване на темата за връзката 'гневно дете/ баща', дори на чисто визуално ниво (да не говорим, че самата тема не ме впечатли както беше разработена, а и мога да твърдя, че също залиташе към претенциозност на литературно ниво). Аз бтв, съм човек, който винаги роптае по пръдните на Арънофски, без Кечистът, така че не знам как той се намеси в разговора, но предлагам да се придържаме към това, което обсъждаме.
Като цяло, внимателното ходене на Лий зад концепцията 'това е комикс от еди коя си година, защо да не прилича на големия екран на такъв?' ме нервеше. Малко като, ако филмират нов Дракула, да сложат обръщащи се страници на дневник и отварящи се писма на през 15 минути, или примерно, първият филм дето е правен по адаптиран сценарий да беше заснет с разгръщане на книга като в старовремските филмчета на Дисни. Може да е иновативно и различно just for the sake of it, но подобни залитания (демек да си различен) съм виждала и при Waterworld, примерно и пак не ми вървяха. Това е, което имах предвид с 'изяждането' на филма. За мен супергеройски филм малко или много има формула, по която е хубаво да се движи, ако няма достатъчно силен литературен замисъл вътре вкаран изначално. А Хълк нямаше.
За Бана и актьорството: за мен Чопър в качеството си на едно изпълнение, демонстрира някакви актьорски способности, но не смятам, че е обективно да се каже 'всичко' в подобен случай. Някак premature ми седи, съжалявам. Това е роля, за която е ползван качествен материал от Кроу и от още няколко подобни изпълнения, пречупен е през собствен мироглед и се е получило качествено изпълнение. Но то е фиксирано в рамките на дадения продукт, а за да видя истински способности, са ми необходими поне 3-4 продукта. За Холивуд и 'ползването', не знам. На мен ми седи доста като и той самият да е недотам способен да си избира роли, които да го изтъкват като талант.
Аз не очаквам нищо конкретно при водене на дискусия с човек, който не познавам в личния живот, поне не смятам, че бих могла. А на мен лично, 'варждебно настроена среда' не би ми действала пораженчески. За майтапа, no idea. Няколко души коментираха откъса, ти не изръси нищо за майтап, а аз очаквам употребата на всякакви методики при доказване на теза, тъй че, няма как да знам, съжалявам.
Не знаех, че за теб ако човек се 'научи' на нещо и после го употребява при играта си, всъщност той е слаб актьор, или поне не достатъчно качествен такъв. Аз не го възприемам така, но може би ти просто си по 'истинските' неща като вродения талант. В доста учебни заведения, където актьорството се учи и преподава се възприема подхода с 'научаване и възпроизвеждане', аз съм взела решение за себе си, че ги подкрепям.
За Фостър коментара: hardly. Първо, Фостър играе на дубли, а не на един цял. Второ, изпълненията му на подобни психопати са години след въпросното и той го използва (съзнателно, при това, както беше споменал в едно интервю, мисля за Юма), така че вече работи по готов материал. Ще дам следния пример -един от основните аргументи на хора, занимаващи се с оценяване на кое е стойностно и кое не като игра относно защо изпълнението на Том Ханкс като Форест Гъмп не е нищо особено е, че Хофмън го е направил няколко години преди него и Ханкс е градил върху твърде стабилен скелет. Трето, Фостър, колкото и да го харесвам като актьор, умее да вади на преден план най-вече изперколясалия психо, а не смутителния сладур. Очите му са твърде напрегнати.
Аз не твърдя, че Бана е ужасен актьор, а че е по-ужасен от Нортън.
За Хълк 1 си спомням няколко неща покрай промоцията, като най-изпъкващо ми е това, че Анг Лий обясняваше в ТВ интервюта как Хълк за него е гръцка трагедия. Сега, чувала съм покрай промоция на комиксови и супергеройски филми да се говорят подобни неща, но по-скоро в стратосферата от сорта "има елементи на", "доста набодобява на", а не то Е. Защото, когато кажеш, че то Е, в крайна сметка, очакванията са ДОСТА високи, а и за мен (както и за няколко хора) подобни изказвания могат да бъдат наречени "претенциозни".
За останалите супергеройски филми, за които говориш не знам, но тези които са имали претенции на съответното ниво, поне са ги изпълнили. Тоест, аз самата (а и доста зрители, мисля) не си получих гръцката трагедия.
За вглъбяването в стила имах следното предвид: комиксовите фреймове, които бяха на всяка крачка - изначално ги сметнах за доста куул, но те просто писваха след време; целия 80s feel, който беше плътно вкаран във филма и при мен подчертано не даде позитивен резонанс; константното натрапване на темата за връзката 'гневно дете/ баща', дори на чисто визуално ниво (да не говорим, че самата тема не ме впечатли както беше разработена, а и мога да твърдя, че също залиташе към претенциозност на литературно ниво). Аз бтв, съм човек, който винаги роптае по пръдните на Арънофски, без Кечистът, така че не знам как той се намеси в разговора, но предлагам да се придържаме към това, което обсъждаме.

Като цяло, внимателното ходене на Лий зад концепцията 'това е комикс от еди коя си година, защо да не прилича на големия екран на такъв?' ме нервеше. Малко като, ако филмират нов Дракула, да сложат обръщащи се страници на дневник и отварящи се писма на през 15 минути, или примерно, първият филм дето е правен по адаптиран сценарий да беше заснет с разгръщане на книга като в старовремските филмчета на Дисни. Може да е иновативно и различно just for the sake of it, но подобни залитания (демек да си различен) съм виждала и при Waterworld, примерно и пак не ми вървяха. Това е, което имах предвид с 'изяждането' на филма. За мен супергеройски филм малко или много има формула, по която е хубаво да се движи, ако няма достатъчно силен литературен замисъл вътре вкаран изначално. А Хълк нямаше.
За Бана и актьорството: за мен Чопър в качеството си на едно изпълнение, демонстрира някакви актьорски способности, но не смятам, че е обективно да се каже 'всичко' в подобен случай. Някак premature ми седи, съжалявам. Това е роля, за която е ползван качествен материал от Кроу и от още няколко подобни изпълнения, пречупен е през собствен мироглед и се е получило качествено изпълнение. Но то е фиксирано в рамките на дадения продукт, а за да видя истински способности, са ми необходими поне 3-4 продукта. За Холивуд и 'ползването', не знам. На мен ми седи доста като и той самият да е недотам способен да си избира роли, които да го изтъкват като талант.
Аз не очаквам нищо конкретно при водене на дискусия с човек, който не познавам в личния живот, поне не смятам, че бих могла. А на мен лично, 'варждебно настроена среда' не би ми действала пораженчески. За майтапа, no idea. Няколко души коментираха откъса, ти не изръси нищо за майтап, а аз очаквам употребата на всякакви методики при доказване на теза, тъй че, няма как да знам, съжалявам.
Не знаех, че за теб ако човек се 'научи' на нещо и после го употребява при играта си, всъщност той е слаб актьор, или поне не достатъчно качествен такъв. Аз не го възприемам така, но може би ти просто си по 'истинските' неща като вродения талант. В доста учебни заведения, където актьорството се учи и преподава се възприема подхода с 'научаване и възпроизвеждане', аз съм взела решение за себе си, че ги подкрепям.
За Фостър коментара: hardly. Първо, Фостър играе на дубли, а не на един цял. Второ, изпълненията му на подобни психопати са години след въпросното и той го използва (съзнателно, при това, както беше споменал в едно интервю, мисля за Юма), така че вече работи по готов материал. Ще дам следния пример -един от основните аргументи на хора, занимаващи се с оценяване на кое е стойностно и кое не като игра относно защо изпълнението на Том Ханкс като Форест Гъмп не е нищо особено е, че Хофмън го е направил няколко години преди него и Ханкс е градил върху твърде стабилен скелет. Трето, Фостър, колкото и да го харесвам като актьор, умее да вади на преден план най-вече изперколясалия психо, а не смутителния сладур. Очите му са твърде напрегнати.
Аз не твърдя, че Бана е ужасен актьор, а че е по-ужасен от Нортън.

Абе да спориш с Вивиан за филми е като да ловиш пираня с патката си - нито много риба ще наловиш нито члена ти ще става за нещо след това .... --The Dragon
Напомнете ми да не споря с Вивиан. Лайк евър. -- Muad_Dib
Напомнете ми да не споря с Вивиан. Лайк евър. -- Muad_Dib

11 филма на голям екран.
Чопър му е втория филм и първа главна роля. И си струва да се гледа.
Останалата част от коментара ще си го спестя. Не е като да има смисъл.
Правилата на бордгейминга:
1. Всички други неща, включително храна, дрехи, застраховка за колата и пари за обяд, представляват непредвидени разходи по отношение на това, което ви е необходимо за игрите.
2. Никога не пресмятайте общата стойност на това, което сте купили.
3. Ако искате нещо, значи ви е нужно.
4. Ако ви е нужно, значи трябва да го купите.
1. Всички други неща, включително храна, дрехи, застраховка за колата и пари за обяд, представляват непредвидени разходи по отношение на това, което ви е необходимо за игрите.
2. Никога не пресмятайте общата стойност на това, което сте купили.
3. Ако искате нещо, значи ви е нужно.
4. Ако ви е нужно, значи трябва да го купите.
Ролик, предположих, че ще се облегнеш на Вивиан и точно затова обясних, че нейният субективизъм е много далеч от обявата Бана смуче. И точно затова изрично уточних в предния пост, за да не се подведеш. Защо го направи?
Айде, като ти се губи сред околния каст кажи ми сред кого се загуби в Мюнхен? Или в Троя? Или повтаряш папагалски?
Да, заглавията във филмографията му са 22, ако държиш на простата бройка. Като изключим Мюнхен, всичко останало, което бих ти препоръчал да гледаш е с мйек акцйент, а.к.а. австралийско (The Nugget примерно, но то тва е малко Трейлър Парк Бойс стайл). Из шоупрограмите му има убийствени неща, което е далеч повече, отколкото ако трябваше просто да ти изброя три филма, в които е на ниво. В интерес на истината, той навсякъде е на ниво, друг е въпросът, че не знае как да си подбира ролите. Но не става дума в момента за това.
Айде, като ти се губи сред околния каст кажи ми сред кого се загуби в Мюнхен? Или в Троя? Или повтаряш папагалски?
Да, заглавията във филмографията му са 22, ако държиш на простата бройка. Като изключим Мюнхен, всичко останало, което бих ти препоръчал да гледаш е с мйек акцйент, а.к.а. австралийско (The Nugget примерно, но то тва е малко Трейлър Парк Бойс стайл). Из шоупрограмите му има убийствени неща, което е далеч повече, отколкото ако трябваше просто да ти изброя три филма, в които е на ниво. В интерес на истината, той навсякъде е на ниво, друг е въпросът, че не знае как да си подбира ролите. Но не става дума в момента за това.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests