Page 4 of 18

Posted: Mon Sep 08, 2008 12:48 pm
by Ghibli
ВТФ, айде стига с тия изказвания, че ставате много дразнещи и двамата. Ако някой харесва Бергман, веднага е сноб, така ли? Аман.

Posted: Mon Sep 08, 2008 12:56 pm
by Roland
Ми не знам, ако казваш. Аз го харесвам. Сноб ли съм?

Posted: Mon Sep 08, 2008 12:59 pm
by Silver
Финчър е точно за този топик, най-вече защото той не играе по чужди свирки, а прави каквото си иска, вкл. размахва средни пръсти срещу Парамаунт, когато са му дали 150 милиона.

Единствените претенции, които се забелязват във филмографията му са тези за перфекционизъм, но са покрити, че и отгоре. Останалото е сляпото залитане на фенчетата и разни изпълнения "омг, 7 и Клуба как ми преобърнаха ценностната система", обаче това не променя факта - Финчър е пич и дори тъпите му филми (Паник стая) са яки и отличаващи се.

Posted: Mon Sep 08, 2008 1:05 pm
by Roland
Еми ей с това последното не съм съгласен. Паник стая беше толкова посредствен и стандартен, че по никакъв начин не мога да го определя за отличаващ се с каквото и да е. Виж, това за претенциите, че са повече на фенчета, може и да си прав...

Posted: Mon Sep 08, 2008 1:10 pm
by Silver
Паник стая технически е толкова иновативен и напред с материала, че можеше да е в пъти по-стандартен и пак да бъде с класи над всичко трилърско за времето си (че и сега). Финчър просто е разпускал с него - всеки голям режисьор ги има тези моменти.

Posted: Mon Sep 08, 2008 1:23 pm
by Delegat
Роланде стига с тоя посредствен хейт, стегни се, знам че можеш повече :mrgreen:

Posted: Mon Sep 08, 2008 1:35 pm
by Roland
Silver wrote:Паник стая технически е толкова иновативен и напред с материала, че можеше да е в пъти по-стандартен и пак да бъде с класи над всичко трилърско за времето си (че и сега). Финчър просто е разпускал с него - всеки голям режисьор ги има тези моменти.
Ей тоя тип анализи визирам, като говоря за самовъзвеличаващата обсесия. "Аз, един вид, гледам на филмите само в контекста на цялостно творчество, анализирам внимателно и чак тогава си вадя изводи. Това често увеличава размера на члена ми." Нищо лошо де, в крайна сметка. Но не прави филма по-добър, а иновативен и нестандартен - хептен.

Posted: Mon Sep 08, 2008 1:37 pm
by Darkling
Btw, Хората с Кубрик също винаги са ми били крайно интересни - досега не съм срещнал нито един фен на Кубрик, който да има ясна и сериозна идея защо го харесва.
Бтв, и аз го имам това усещане за феновете на Кубрик. Досега не ми се е случвало някой от тях да обясни като хората защо го харесва.
Точно ако заобясняваме с подробности какво харесваме на Кубрик ще прозвучи като снобеене. Да кажем, че филмите му имат няколко отличителни черти, които аз поне не съм срещал другаде. Абсолютната им студенина примерно - начинът, по който с колкото и емоции да ги изпълва, никога не опитва да въздейства чрез тях на зрителя. Навикът му да обръща на 180 градуса идеите на книгите, които филмира. Как визията, а не диалогът е на преден план. Такива неща.

Posted: Mon Sep 08, 2008 1:40 pm
by inkheart
досега не съм срещнал нито един фен на Кубрик, който да има ясна и сериозна идея защо го харесва.
Защото прави КИНО, а не просто филми :wink: Прегледай му отново филмите, and think about it.

Posted: Mon Sep 08, 2008 1:40 pm
by Silver
Ролик, е аз пък ще визирам, че така - разглеждайки нещата в контекст - намирам повече неща за харесване, при това съвсем обосновано, така че съм по на сметка от тебе. :)

Паник стая е очевидно иновативен и нестандартен технически. Да, можеше да не е толкова неиновативен и стандартен нетехнически, но пак държи ниво над средното. Ако държиш да спорим по тоя въпрос, ще трябва да минем на конкретни примери, а при положение, че в Паник стая камерата минава през дръжка на чайник, нямаш особени шансове. :) Виж, по втория параграф имаш, ама аз там не споря - средна хубост като средна хубост.

Posted: Mon Sep 08, 2008 1:50 pm
by Roland
Е киното се движи от такива неща като минаването по дръжката на чайник... Затуй за да си сноб, трябва да харесваш режисьори отпреди 30 години...

Posted: Mon Sep 08, 2008 1:53 pm
by Scourge
Roland wrote:Е киното се движи от такива неща като минаването по дръжката на чайник... Затуй за да си сноб, трябва да харесваш режисьори отпреди 30 години...
втф?
грифит, мурнау и ланг. тех труе цинема.

Posted: Mon Sep 08, 2008 2:02 pm
by inkheart
Roland wrote:Е киното се движи от такива неща като минаването по дръжката на чайник... Затуй за да си сноб, трябва да харесваш режисьори отпреди 30 години...
Не е нужно, виж Вим Вендерс продължава твори.

Posted: Mon Sep 08, 2008 2:23 pm
by Demandred
БТВ, камера, която минава през отвори в мебели и други обекти, има още в Гражданинът Кейн. 8-)

Posted: Mon Sep 08, 2008 2:27 pm
by Roland
inkheart wrote:
Roland wrote:Е киното се движи от такива неща като минаването по дръжката на чайник... Затуй за да си сноб, трябва да харесваш режисьори отпреди 30 години...
Не е нужно, виж Вим Вендерс продължава твори.
Еми може, ма него не мога да го понасям, така че не ми върши работа...