Честитo и за "Happy Feet"!

passer-by wrote:А, сетих се. Гледайте "Големият Стан". В programata.bg беше злостно оплют, ама трейлърът ми допадна, рекох да рискувам и го гледах оня ден. Доста приятна комедийка. Напомни ми на оная другата с Адам Сандлър и затворническия футбол, но в по-добър вариант.
Остро несъгласен. Именно това, че е кавър ти дава свободата, че историята вече е позната на публиката и че можеш да направиш изцяло НОВ филм, променяйки до огромна степен всеки друг елемент. А те наистина са десетки. Баси в момента бих си намерил оригинала само за да те нахраня добре, Алекс:) [/b]shayhiri wrote:Все едно кавър да спечели най-престижната музикална награда. В най-добрия случай би могла да е само за аранжимент. Същото и при филма. Вярно, че е съставен от десетки елементи, но историята е първият и най-важен. И ако е кавър-версия, вече трудно може да се брои за пълноценен филм. Според мен взаимстването не бива да се поощрява отгоре, но, както казах, в конкретния случай поне филмът е добър.
Честитo и за "Happy Feet"!Това вече радва.
passer-by wrote:А, сетих се. Гледайте "Големият Стан". В programata.bg беше злостно оплют, ама трейлърът ми допадна, рекох да рискувам и го гледах оня ден. Доста приятна комедийка. Напомни ми на оная другата с Адам Сандлър и затворническия футбол, но в по-добър вариант.
Остро несъгласен. Това, че не си могъл да измислиш оригинална история, не те прави добър автор. Както и да е. "The Departed" не съм го гледал и няма да го гледам, понеже няколкото филма на Скорсезе, които съм имал нещастието да гледам, ме оставиха с твърде лоши спомени. Всъщност май от неговите не съм гледал нито един цял. Както и да е.Muad_Dib wrote:Остро несъгласен. Именно това, че е кавър ти дава свободата, че историята вече е позната на публиката и че можеш да направиш изцяло НОВ филм, променяйки до огромна степен всеки друг елемент. А те наистина са десетки. Баси в момента бих си намерил оригинала само за да те нахраня добре, Алекс:) [/b]shayhiri wrote:Все едно кавър да спечели най-престижната музикална награда. В най-добрия случай би могла да е само за аранжимент. Същото и при филма. Вярно, че е съставен от десетки елементи, но историята е първият и най-важен. И ако е кавър-версия, вече трудно може да се брои за пълноценен филм. Според мен взаимстването не бива да се поощрява отгоре, но, както казах, в конкретния случай поне филмът е добър.
Честитo и за "Happy Feet"!Това вече радва.
passer-by wrote:А, сетих се. Гледайте "Големият Стан". В programata.bg беше злостно оплют, ама трейлърът ми допадна, рекох да рискувам и го гледах оня ден. Доста приятна комедийка. Напомни ми на оная другата с Адам Сандлър и затворническия футбол, но в по-добър вариант.
Това, че не си гледал ВЕЧНИ Класики като "Добри момчета" и "Шофьор на такси" говори само и единствено за изключително ниската ти кино-култура и най-после с това ти изказване имам причина въобще да не отговарям на дивотиите ти.tigermaster wrote:Остро несъгласен. Това, че не си могъл да измислиш оригинална история, не те прави добър автор. Както и да е. "The Departed" не съм го гледал и няма да го гледам, понеже няколкото филма на Скорсезе, които съм имал нещастието да гледам, ме оставиха с твърде лоши спомени. Всъщност май от неговите не съм гледал нито един цял. Както и да е.Muad_Dib wrote:Остро несъгласен. Именно това, че е кавър ти дава свободата, че историята вече е позната на публиката и че можеш да направиш изцяло НОВ филм, променяйки до огромна степен всеки друг елемент. А те наистина са десетки. Баси в момента бих си намерил оригинала само за да те нахраня добре, Алекс:) [/b]shayhiri wrote:Все едно кавър да спечели най-престижната музикална награда. В най-добрия случай би могла да е само за аранжимент. Същото и при филма. Вярно, че е съставен от десетки елементи, но историята е първият и най-важен. И ако е кавър-версия, вече трудно може да се брои за пълноценен филм. Според мен взаимстването не бива да се поощрява отгоре, но, както казах, в конкретния случай поне филмът е добър.
Честитo и за "Happy Feet"!Това вече радва.
passer-by wrote:А, сетих се. Гледайте "Големият Стан". В programata.bg беше злостно оплют, ама трейлърът ми допадна, рекох да рискувам и го гледах оня ден. Доста приятна комедийка. Напомни ми на оная другата с Адам Сандлър и затворническия футбол, но в по-добър вариант.
Ми... грубо казано да. По-скоро "Намерихме тук някаква история, която не е наша, но ако ни мине през ръцете ще стане петорно по-добра, та що да не стане такава?"...А с първото си изречение какво имаш предвид? "Опа, намерихме тука нещо хубаво, което не е излизало на американския пазар, дай сега да го използваме бързо, преди да се е усетил някой"?
Хонгогският екшън апропо, е с няколко класи по-добър от The Deaprted. Това от позицията на човек гледал и двата филма. Иначе въобще не споря за качествата му. Ще гледам Писмата обаче и тогава ще си преценя дали е заслужен или не. Съветвам те и ти да направиш същото. ЗАЩОТО както сам каза "В един филм е най-важно как е поднесена една история НАРАВНО с това какво всъщност е нейното съдържание.".Muad_Dib wrote:За Скорсезе, "хейтърчетата" (;) ) и сюжета във филмите...
Искрено се надявах поне веднъж да бъда изненадан в този форум, но не би. Филм като "От другата страна" от ВАС не може въобще да бъде възприет (аргументирал съм се отгоре на 3та страница достатъчно подробно преди около месец), оставаше и да не плюете като луди по него...Като това не е филмът за вас тази година КОЙ от другите 4 тогава е? Клишето Вавилон или емнайсетата военна драма, била тя от японска гледна точка? Или пък Кралицата, който съдържа нищо друго освен глваната си актриса (по тази логика миналата година Капоти да беше станал най-добър филм? Най-добрият филм за годината трябва да е амалгама, в която всичко е най-добро : режисура (тук надявам се няма да се обаждате, напук на Авиатора и Бандите, Добри момчета и Шофжора са ОМАЗВАЩИ филми), актьори (едната Хелън Мирън и Брад Пит за 5 мин срещу Джак Никълсън и голяма компания?), музика (от началото до края музиката на Департед е просто перфектно избрана за лудото темпо на филма), сюжет (да, римейк, но това не пречи историята да е прекрасна), операторско майсторство (Департед беше ЕДИНСТВЕНИЯТ филм миналата година, по време на който не съм си погледнал часовника, толкова здраво ме задържаше през цялото време гледната точка).
Да разгледаме вашите два най-бойни аргумента: 1)че Оскарът е взет, защото преди не е даван на Скорсезе и 2)това, че филмът е римейк. Така, за първото до някаква степен БИХ се съгласил, обаче го има тънкия момент, че Скорсезе е взел и за режисура, очевидно филмът е просто толкова дяволски добър. Предни години Скорсезе е отивал на Оскари с по 7-8 номинации за филмите си и не е взимал нито един, така че не можем да заключим, че този e от състрадание, a може би, че просто най-после е направил перфектния гангстерски филм ( а той това несъмнено най-добре си може). Дори да приемете, че оскарът му е заради предни филми, както предполагам сте плюли по Питър Джаксън, то поне признайте, че е заради неща като Добри Момчета, а не новите бози като Авиатора, с които Департед няма НИЩО ОБЩО.
За историята - някой от вас БЕШЕ ЛИ ВЪОБЩЕ чувал за Infernal Affairs??? Разбирам аргумента "омг хакс колко лошо, че е римейк", ако беше примерно "кавърнат" известен стар американски/европейски филм, но той е римейк на силно неизвестен на 75% от света хонкконгски екшън е бати...Който благодарение на Скорсезе сега е издигнат и превърнат в един от най-великите филми последните две години. Историята (фабулата) е един от основните компоненти на един филм, но далеч не е единственият основен, иначе просто щеше да четем книги. В един филм е най-важно как е поднесена една история НАРАВНО с това какво всъщност е нейното съдържание. Ако следваме логиката "историята е слаба, всеки филм със слаба история е тъп" то можем например да заключим, че Ви е просто "някакъв комиксов тъпизъм, който плагиатства от 1984".
Лек ден на всички, имали търпението да ме прочетат.
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests