За/Из/По-губени във WoW (място за nubs, дето още я играят)

Мне, не е това, което си мислите... за архиви иде реч

Moderator: Moridin

Locked
User avatar
Dzvero
Sorcerer
Posts: 469
Joined: Fri May 21, 2004 11:21 am
Location: Nibiru

Post by Dzvero » Wed Dec 10, 2008 11:41 am

На Глут проблема му е кайтването на зомбитата. Възможно наи-далече от него, под тръбата от която се скача долу. Навремето шаманите слагахме тотеми за забавяне, магетата си ги кайтваха ама без Близзард. Пулваха агро с Фире Бласт и после се справяха само с Нови и Cone of Cold.

Като е зор с магета, кайтвайте ги с паладини :) Дори 1 лок би трябвало да се справи като доти всичко наред, но му трябват тотеми за забавяне.

Глут е лесен. Чакайте да идете на Тадеус:))) Ако битката е както преди все ще има "кадърни" играчи дето няма да могат да скочат от 2-те странични платформи на тази на боса и най-вече ще е голям фън когато започне да сменя полярността на играчите :)

Сигурен съм, че много играчи ще доказват на практика твърдението на Айнщайн за безкрайната човешка глупост.
Не мое да мъмриш, брат!

User avatar
Lannis
Aes Sedai
Posts: 1681
Joined: Mon Mar 22, 2004 1:36 pm

Post by Lannis » Wed Dec 10, 2008 11:56 am

То има един шаман, дето работи с магетата. Общо взето 4 души стоят на зомбитата. На нормален рейд за 10 души, това минава на песен с едно маге с подобрен близард и шаман.

Иначе на Тадеус първия път успях да се метна от платформата в зелената гадост долу, та после хийлвах от платформата, докато падна на подходяща полярност с групата долу. Оттогава гледам да се метна правилно:). Но по-скоро очаквам да имаме проблем с тичането - още на 10 човека народът се омотаваше, не ми се мисли как ще е на 25 :lol:
Юда, егоист, луда и wow-холик :)

User avatar
Tais
Jaghut Tyrant
Posts: 1815
Joined: Fri Jan 09, 2004 7:17 pm
Location: Някъде под светлината...

Post by Tais » Wed Dec 10, 2008 1:57 pm

какъв шаман е работил с магетата бе, мило? аз тотем за забавяне не видях... вероятно ако е имало шаман, то само ни е хийлвал...

Глут е лесен вероятно за некайтващия, всъщност съм убедена, че е така... но за тези, дето носят по глутница зомбита на гърба си, които пък се раждат все нови и нови нон-стоп (по 2 на всяка платформа на всеки 10 сек), хич не е... направо 2 дена реанимация ми трябват след снощния стрес... а битката е сякаш безкрайна и се чудиш какво по дяволите върши останалото дпс през това време, като само по време на decimate трябва да бият по адовете... а адовете нямат убивате по време на кайтването... ето то си пише, че принципно са си с по милион живот всяко, а само като започне decimate придобиват своите 50к НР...

"Zombie Chows have approximately 1,000,000 hit points each. Two will spawn every ~10 seconds from the grates near where you jump out of the pipe into Gluth's lair. These move at run speed. Vulnerable to all snares and roots. When Zombie Chows are hit by decimate they will immediately stop attacking and run towards Gluth. Should be rooted and AoE'd down. They will have approximately 50,000 hit points at this stage."

да не говорим, че ги кайтваме основно с Нова и Близард, щото иначе тичат много бързо и удрят по бая... а Близарда е скъп на мана - струва 2111 мана всеки един ченълинг, пък битката е дяволски дълга, мана джемовете са с минута КД, а мана поушънка се позволява вече по 1 на битка... и няма кое зомби да помолиш да те изчака да се напълниш с Евокейшън... Фрост новите са на КД и те... да не говорим, че елементъла остане ли в близост до адд, го забърсват с 1 удар и губя неговата Нова... СоС изисква малък рейндж и е рискован, защото е достатъчно 3 от тях да ме пернат, за да не може никой хилър да ме спаси... изобщо си е мъка...

за Тадеус още не мога да мисля, но на Накс 10-човека си спомням, че станах върл фен на битката...
Tais - 80 lvl, human mage
Guild: Contaminated
Realm: Zenedar

User avatar
Lannis
Aes Sedai
Posts: 1681
Joined: Mon Mar 22, 2004 1:36 pm

Post by Lannis » Wed Dec 10, 2008 2:08 pm

Beelzor беше с вас, но той се навърташе край Блоби. Т.е. не мога да кажа колко работа е свършил и дали е бил там през цялото време, но докато ви хийлвах аз, го видях там. След това вече се съсредоточих само да пазя теб и Рах, а после заминах на танковете и вече нищо не виждах от събитията край зомбитата. Но поне в началото шаманчето беше с вас, а той не е хийлър.

Ама наистина са по много гадинките и си се измъкват. Успях да сложа shackle на 2-3, но честно казано, докато хийлвах вас, нямаше никакъв шанс да се разсейвам, че Рах така го отнесе за секунди. То с беше неспасяемо де. Само Guardian spirit можеше да помогне и то, ако успеех да го пратя навреме :lol: Поне от поп толкова.
Но така или иначе shackle е само за един (а и го чупят). Пък те много :roll:

Така или иначе, шаманът ни е само един - т.е. има друг, ама той хийлваше основната група.
Юда, егоист, луда и wow-холик :)

User avatar
Tais
Jaghut Tyrant
Posts: 1815
Joined: Fri Jan 09, 2004 7:17 pm
Location: Някъде под светлината...

Post by Tais » Wed Dec 10, 2008 2:25 pm

чета пак тактиките за битката с Глут в 25-човека Накс и си пише, че най-добре е с кайтващ протекшън пала... а магета и останалите да са само подпомагащи...

"Zombie Chows will spawn constantly in the back of the room near the pipe from the grates. The ranged DPS and healers should stack up on each other ~30 yards from Gluth to aid the Paladin in kiting the zombies. The Paladin should drop consecration on the stacked raid as often as possible while kiting the zombies around the back of the room in order to gain aggro on the Zombie Chow who should make straight for the healers. The Paladin cannot kite the zombies alone however, you will need assistance in slowing the adds:
• Hunters can slow by using frost traps as often as possible
• Mages can root using Frost Nova, or slow with Cone of Cold, or Improved Blizzard
• Warlocks can stun with Shadowfury
• Warriors can slow with Piercing Howl and can stun with Shockwave (if prot)
• Paladins can stun with Holy Wrath
• Shamans can drop Earthbind Totem"

ние протекшън паладини си имаме и ако се навият само фрост-магето ни да му помага с Нова и Близард, а ние с другото маге да си стоим на файър и да наливаме дмж върху кучето, като минаваме на адовете само при Decimate... май ще е по-добре... да видим... ще говоря с рейд-лидера де...
Tais - 80 lvl, human mage
Guild: Contaminated
Realm: Zenedar

User avatar
PrivateRaio
Misting
Posts: 342
Joined: Tue Jun 20, 2006 4:01 pm
Location: София

Post by PrivateRaio » Wed Dec 10, 2008 4:39 pm

ние така го правим. оф-танка ни е протекшън и той ги кайтва, магетата и хънтарите забавят само. Проблема ни е, че не ги избиваме бързо и те лекуват боса.

В няколоко от опитите аз и другия ретри помагахме за кайтването и то стана много лесно. С Consecration и Exorcism взимаш агрото. Повечето ретри имат и таланта за тичане, а това помага много. Имаш и инстантно лекуване сам - още 1 плюс . Holy Wrath също върши много работа, както и Repentance (ако помага ретри - посленото е брутално в ПвЕ).

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Wed Dec 10, 2008 5:42 pm

На 25 човека ние го направихмте по следния начин: кайтваха 3 хънтъра, 1 DK и 1 Mage за Frost nova. На 25 човека гадините се появяват от 3 места и ние заделихме хора на сектори. Ляво единия хънтър и DK, дясно другия хънтър и Mage и в средата третия хънтър. Постоянно трябва да се използват капаните и най-вече върху средната решетка. Зомбитата винаги се кайтват към средната решетка където трябва да има поне един Frost Trap. И така от ляво и от дясно се дърпат към средата, но трябва да се доста бързо за да не изтървете някой и като си му дойде момента те всички са в средата върху Frost Trap и чакат AoE-то. Номера е да няма прекалено много хора на зомбитата за да може боса да умре бързо и да се внимава защото понякога единични зомбита се откъсват и тръгват към боса. Тези трябва да бъдат забавяни, стънвани и убивани бързо.

User avatar
Xellos
Moderator
Posts: 20432
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:08 pm

Post by Xellos » Wed Dec 10, 2008 7:25 pm

секви идиоти :shock:
Spoiler: show
Image
:roll:
„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”

Shamajotsi
Sorcerer
Posts: 427
Joined: Sat Dec 30, 2006 9:01 pm

Post by Shamajotsi » Wed Dec 10, 2008 7:45 pm

Големият брат те гледа :shock: !

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9062
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Thu Dec 11, 2008 9:51 am

Малко любов за двата ДК-та освен мен играещи blood.

1) Rune Strike -- damage decreased from 200% to 150% but threat increased to 150% from 100%.

Преживява се честно казано - сега правя критове по 6, ще правя по 5. Не е проблем ...

2) All multi-rune abilities generate 15 runic power.

Абе 20 щеше да е по добре, но все е нещо

3) Anti-Magic Shell -- cooldown lowered to 45 sec from 60 sec.

Супер

4) The healing of Blood Aura, Blood Presence and Death Pact has been doubled.

4% от демиджа като хелт? Who soloed onyxia, who who?

5) Bone Shield -- mitigation reduced from 40% to 20%.

who cares really

6) Icebound Fortitude – now reduces damage by 20% instead of 50%. The amount of damage reduced increases with bonus Defense (to about 35% for 540 Defense, but it can go higher). The stun immunity is intended to be its primary role in PvP.

Е нърф си е. Но е логичен - беше прекалено силен в момента - пулваш си агрото на босс-а усещаш се, пускаш го удряш 2 death strike-е и един блъд тап и хийлъра те гледа невярващо че няма работа.

7) Frost Presence -- bonus armor increased from 60 to 80% and magic damage reduction increased from 5 to 15%. We wanted to reduce the effectiveness of cooldowns but bring up base mitigation to reduce damage spikiness.

Ухаааааа.

8) Corpse Explosion -- damage increased substantially, added 5 sec cooldown, and changed cost to 40 runic power.

Мииии знам ли - очевидно rune power-a ще е в недостиг

9) Heart Strike – we overhauled this ability. It no longer has a haste debuff but will now be able to strike two targets like a cleave. It still hits for more than Blood Strike, but you can still use Blood Strike if e.g. you don't want to break CC.

yeah baby!


10) Horn of Winter -- now has no cost and grants 10 runic power in addition to its stat buff, but has a 30 sec cooldown.

yeah baby


11) Night of the Dead -- now grants 40/70% passive area spell avoidance to your pet in addition to its current effects.

yeah baby!

12) Outbreak – this talent no longer receive bonus damage from Pestilence. The bonus from Plague Strike and Blood Boil has been increased slightly.

13) Bloody Strikes – the bonus damage from Pestilence has been moved here to help Blood AE slightly.


14) Pestilence -- no longer has a 10 sec cooldown.

yeah baby!

15) Raise Dead -- now split into two spells: Raise Dead now raises a ghoul or pet ghoul (if talented). Raise Ally now raises a fallen party member (at no reagent cost).

yeah baby!

16) New runeforge rune -- Rune of the Stoneskin Gargoyle (two-handed only) now grants 25 Defense and 2% Stamina.

гот

17) Shadow of Death -- duration reduced from 45 seconds to 25 seconds.

18) Unholy Blight, Dancing Rune Weapon and Hungering Cold – cost reduced from 60 to 40 runic power.

yeah baby

19) Vampiric Blood -- in addition to its current effects, also adds 20% health temporarily.

free last stand? Where can I sign?

20) Will of the Necropolis -- now reduces the damage of any attack that takes the DK below 35% health by 5 /10/15% instead of boosting armor when wounded,

21) Many death knight glyphs have been changed. In many cases the negative consequences were removed.

good


22) New death knight sigils are now available, primarily from vendors, including a tanking-oriented sigil.

great


Като цяло сериозен бъфф за моя спек. Само остава pestilence да рефрешва заразите и сме ок ...
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

User avatar
PrivateRaio
Misting
Posts: 342
Joined: Tue Jun 20, 2006 4:01 pm
Location: София

Post by PrivateRaio » Thu Dec 11, 2008 9:55 am

Снощи мина много добре. Разчистихме Арханид и Милитари секциите. Без проблеми - само 2 уайпа на Конниците и то защото единия път 2ма, другия път 3ма лечители имаха проблеми с нета и дропваха по средата на битката. Днес ще танцуваме и после смело към отровата :D По план трябва да разчистим Plague Quarter и да борим Construct Quarter. Ще видим ко ще стане

User avatar
Lannis
Aes Sedai
Posts: 1681
Joined: Mon Mar 22, 2004 1:36 pm

Post by Lannis » Thu Dec 11, 2008 10:33 am

То... и ние изчистихме две крила, ама някак с клизма. Всъщност започнахме отново от Obsidian Sanctum, като този път се обяви, че ще бием боса, като оставим Веспа жив и бием и него. Дали беше за achievement? Според коментарите на рейд лидера, идеята беше да се тества и развие малко способността на рейда да се ориентира в по-сложна ситуация, да наблюдава, да реагира... Дали се получи - получиха се май към 4 уайпа. Накрая се отказахме и си пребихме драконите стандартно, но настроението някак не беше същото.

И точно така се запратихме в Накс. И се почна уайп на буболечката. Танкът от миналата седмица бе решил да мине на перушина и да пердаши wrath, но се оказа, че останалите танкове не могат да придвижват боса, а народът сякаш влизаше за пръв път в инстанса. Заредиха се уайпове, а напрежението се покачи сериозно. Чак като убихме и вдовицата, нещата малко се поуталожиха и доразчистихме крилото, оставяйки паешки крачета да сочат с укор към тавана.

Оттам съвсем набързо прекосихме plague крилото, а моята мома се сдоби с нови капаци за раменете. Обаче!!!! Може ли да няма грам цветово съобразяване между hero и valor сетовете. Особено при положение, че са предвидили комбинирането им за сет бонус. Безобразие! :evil:
Юда, егоист, луда и wow-холик :)

User avatar
PrivateRaio
Misting
Posts: 342
Joined: Tue Jun 20, 2006 4:01 pm
Location: София

Post by PrivateRaio » Thu Dec 11, 2008 11:19 am

Ние бихме и Archavon преди да почнем Naxx. Повече от безумен бос, супер лесен и някак безсмислен. След битката общото мнение бе че не заслужава внимание и шефовете го пуснаха за свободен фарм, който когато иска, стига де е извън райд часовете.

Аз лично бих го плеснал и на нормал за ачивмънта и на хероик бих го бил за пвп дрешки - да имам какво да облека като ходч да разпускам напрежението по БГ-тата. Но имам подозрения, че и с пъг група няма начин да се оплеска, не мисля че има толкова слаби играчи.

User avatar
Tais
Jaghut Tyrant
Posts: 1815
Joined: Fri Jan 09, 2004 7:17 pm
Location: Някъде под светлината...

Post by Tais » Thu Dec 11, 2008 12:09 pm

написах огромен пост, през което време ми експайърна времето в което съм логната явно и ми се затри... нямам желание да го пренаписвам затова телеграфно за снощи...

ами... бяхме трагедия... пълна... това е личното ми мнение... нямам грам желание да рейдвам довечера и ще го направя по задължение, защото знам, че се разчита на мембърите...

дано снощи офицерите да са стигнали до някакви изводи и решения да се вземат мерки (веднага след рейда се събраха на сбирка във Вента), защото може да останат и без кор-състава си...

Едит: Драгън, предполагам, че са пач-ноутс това, кога се очаква пач-а? имаш ли линк да видя и за моите класове, дето играя?
Tais - 80 lvl, human mage
Guild: Contaminated
Realm: Zenedar

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Thu Dec 11, 2008 10:15 pm

А аз никога няма да взема моите T7 Shoulder-и... :( Баси все ще промотнат някой Prot Warrior за member и ще ми вземе нарамениците с Tank Prio. :(

Who is online

Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 1 guest