Page 30 of 76

Posted: Sat Apr 21, 2012 4:53 pm
by Goshko
Muad_Dib wrote:В интерес на истината и аз смятам да цикля много и това, което наистина най-много ме дразни в играта са системните й изисквания на фона на 5-годишната графика, които са откровено неоправдани....Смисъл на 1680 с 4650 АТИ, 4 ГБ РАМ и 2.2 Core 2 Duo имам леки забавяния чат-пат на high текстури с всичко друго орязано....Смисъл окей, ама не и за тази грозотия.
Имай предвид че е бета. Има какви ли не проблеми, да не си уцелил забавния бъг като ползваш за първи път някое умение (понякога и не само първия път) и лагва зверски? Има го от не знам колко време в known bugs.

Аз я играя с всичко на макс, вярно с по-силна машина, но на 1920 и ми засича само от това дето го описах.

Posted: Sat Apr 21, 2012 5:00 pm
by The Dragon
Имам подозрение че ще бъде визуално играта както акт 1 - акт 5 навремето. Един от проблемите на тези срокове на разработка на близард. Т.е. надявам се да има графичен скок докато минаваме през актовете и стигаме до по пресни визуални асети.

Специално за монка открих поне два абсолютно валидни начина на игра в самото начало до 10-ти левъл. Смятам, че ще нарастват с времето.

За следващата генерация конзоли - ще видим ...

Малко коментар по героите:

Уич доктор - не е мой тип, но се очертава да е страхотен клас

Сорсереска - скучника ми се вижда, но е мощна.

Монк - много силен в началото, потенциален нърф инкъминг, класа с който играх най много

Демон хънтър и барб - оставих си ги за последно. Като батъл нет реши да не ми дава 3004 току виж съм ги и видял и тях.

Posted: Sun Apr 22, 2012 10:08 am
by dellusion
Опитах се да подкарам бетата на служебния, ама НА. Излиза че няма скорошен ъпдейт на драйверите за ГТ 630м и играта ми блекскрийнва.

Image

P.S. Подкарах я windowed. Убих Леорик с барби. Играта е динамична, зрелищна и опростена. Общо взето съм доволен, ше се цъка.

Posted: Mon Apr 23, 2012 12:32 pm
by Mindcrime
Вчера с мъки успях да се преборя с ерорите и минах бетата с барб. Определено няма да ми е мейн. Искам нещо по не традиционно и май ще се мятам с един монк. Днес се опитах да поцъкам малко с него, но непрекъснато ме изхвърля и няма да хабя повече нерви.

Отделно, преди малко си отказах поръчката от озон и я прехвърлих към пулсар, защото лаунч партито им ще бъде на 200 метра от нас и ще мога да се разходя на 14 вечерта да си го взема от там.

Posted: Mon Apr 23, 2012 4:06 pm
by armageddon
Набързо прецъках Леорик с една Wizardess. Ми доста я бива като персонаж. За към 30на минути поцъках с Монк, там нещо не ме кефи как приказва тая. Иначе Монк-а също изглежда интересен.

Леко ме издразни как не сравнява едновременно статсовете и на двете оръжия които съм екипирал на dual-wield герой. Доста тъпо. Ако не се лъжа, това го имаше още в предната част, едва ли им е някъф съществен проблем да го вкарат и тука. Също голям минус - оня ръб наемника не може да ходи да разпродава глупостите в града, трябва сам да се занимава човек. Така или иначе Д3 изглежда и се играе да не кажем точно като TorchLight и Fate, то ужасно много като тях (всмисъл повече, отколкото те или D3 черпят от предходните Diablo-та), можеха да свият това нововъведение.

По сериозно ме издразни че наличния кънтент в бетата е предсвен като целия Акт 1. WTF, Близард? Със супермного мотане да се разходя и разкрия цялостно нива - което вкрайна сметка се оказа безцелно, щото нищо интересно нямаше никъде по тях - претрепването на Леорик ми отне точно 3 часа. Ся ясно ми е, че не това е целта на занятието, и евентуално на другите 3 трудности може да има по някое допълнително тунелообразно нифце по което да се помота човек, но ако Normal, Nightmare и Hell ще са с това времетраене - да кажем 15-20 часа макс за всяко, колкото да се каже че има там нещо преди Inferno, по добре да вкарат една платена опция и за 10-15-20 гущера/евра да си правя направо герой 60ти левъл и да си цикля там, не да се занимавам с глупости ебаси. То така или иначе май ако човек не желае да се занимава с RMAH-то, нещо ми се губи идеята защо ще искам да го играя това, след като няма никакъв смисъл да си правя 2ри герой от същия клас, освен ако в един момент не реша че ме дразни пола му/гласа на озвучителя му.

Като цяло обаче е доста инджойъбъл, в рамките на това, което е представено в бетата/Акт 1. Е, можеха като за отскок този път стартовата зона да не е катакомби, както и да има леееко по разчупени/големи/открито пространство откъм нива, ма не е голяма трагедия, евентуално остава надеждата че Акт 2/3 ще са по-добри дори чисто визуално от Акт 1, по подобие на D2. Повечето неща, които са в графата опростяване са си доста на мястото.

Posted: Mon Apr 23, 2012 4:24 pm
by Xellos

Posted: Mon Apr 23, 2012 4:38 pm
by Wednesday13
в бетата не е целият акт1, според близърд е 1/3 от него
Skeleton King няма да е боса на акта

ПП: това не знам колко е актуално към момента
Image

Posted: Mon Apr 23, 2012 4:41 pm
by armageddon
Ако е така наистина - по-бива. Аз бях останал с впечатлението че Леорик е боса на Акт 1 (от 3 общо).

Posted: Tue Apr 24, 2012 10:52 am
by The Dragon
Аааааа - ето защо може да ви се е сторило просто на някои. Понеже аз по навик включвам всички адвансед неща без дори да ги гледам какво са и съм включил това.

http://www.youtube.com/watch?v=d6HVDo3_COY

Elective mode - накратко позволява ти да вземеш кои да е скилове до лимита на слотовете си, а не само по един от вид.

Ако не е бил включен мога да разбера защо създава усещане за опростеност. Но дори и на 10-ти левъл с вклчен силно ми се налагаше да мисля кой е оптимален вариант.

Та Ники и Амикае - с включен или изключен elective mode играхте?

Posted: Tue Apr 24, 2012 10:53 am
by dellusion
Да, това не е целия първи акт.
Аз обаче изпускам нещо генерално, може би не съм много наясно с lore-а. Как става така, че пак убиваме Бутчера и Леорик(и Диабло, но там да кажем че има някаква идея)? Те всяка игра ли ше возкрисят? Малко нелепо е вече. Сега, готини са, но като постоянно ги съживяват, им се губи чара.


@The Dragon аз не съм го включвал това. Моят пойнт е, че от играта са изрязани възможности за къстъмизация. Не казвам че няма да има маткрафт(напротив), а че дори да си ретардирал американски тинейджър, пак няма как да си прецакаш героя(което не е задължително лошо).

Posted: Tue Apr 24, 2012 11:19 am
by RRSunknown
Това са безмъртни души на демони - могат да си намират тела колкото сценаристите пожелаят 8-)

Posted: Tue Apr 24, 2012 12:05 pm
by The Dragon
Бтв - на всеки който му липсва рзпределението за стат пойнтовете - нямаше го и в диабло 1 - там с колбите от Адара можеше да вдигнеш всичко на 255. Както и всички магии на 15 ниво със книги.

Posted: Tue Apr 24, 2012 12:15 pm
by RRSunknown
С тренер и дупликация всичко може - ама с нормална игра баш си имаше избор и той не беше лесен, нормалната игра се минаваше на 25 левъл.

Posted: Tue Apr 24, 2012 12:19 pm
by The Dragon
RRSunknown wrote:С тренер и дупликация всичко може - ама с нормална игра баш си имаше избор и той не беше лесен, нормалната игра се минаваше на 25 левъл.
Хъх? Какъв трейнер, каква дупликация? тя си продаваше колбите в мулти, а единствения начин да докопаш nightmare + hell трудностите преди hellfire беше да играеш мулти. А да ти кажа колко купчинки от по 5000 съм редил без помощта на мемори едитори :(

Posted: Tue Apr 24, 2012 12:21 pm
by RRSunknown
И аз съм редил но да събереш 200+ купчинки е много лют цикъл, да не говорим за магиите. И точно на мулти не може да редиш предмети по земята защото изчезват.

А разпределението е важно в началото най-много .