Page 29 of 68
Re: Social Justice in Speculative Fiction
Posted: Wed Nov 20, 2019 11:34 am
by Amikae
Killua wrote: ↑Wed Nov 20, 2019 8:07 am
Айде сега, Бри Ларсън изсипа всякакви глупости и това нали не спря публиката да я гледа, че даже явно повече мъже са я гледали :Д Според мен категорично не е това (основната) причина, а или нещо покрай маркетинга/разпространението, както казва Роланд, или нещо покрай самия филм и качествата му (не отхвърлям и възможността това, че е "женски" филм също да е оказало влияние, разбира се, но твърдо не вярвам да е само това). Аз дори не знаех, че този филм се случва бтв, така че какво да ви кажа :Д
На тоя етап хората работещи по всяка по-либерална/феминистка продукция трябва да са осъзнали, че над тях има много по-голяма лупа, отколкото при един "нормален" филм. И проблемите на подобни филми е, че са поляризирани още на етап продукция и маркетинг. От една страна имаш екзекютива, който иска да изкара кинти от филма, от друга страна имаш таланта, който прави филма и не иска да си мълчи по релевантните политически теми. Но двете неща понякога се неутрализират взаимно и се получава един импотентен филм, или импотентна маркетингова кампания, или и двете.
Ся аз, ако искам да гледам Ангелите на Чарли, трябва да ходя да го гледам сам, щото в IMDB оценката му е 4.1, а моите приятели ги следят тея неща. Но дали наистина това е филм на ниво Уве Бол или просто маркетинговата му кампания си генерира няколко хиляди ядосани MGTOW-та да му сложат единичка? Наскоро пуснаха Batwoman сериала и трейлърите бяха фул форс girl power fuck batman, което буквално няма нищо общо с крайния продукт. Резултат? 3.2 в IMDB и онлайн хейтене на кило за всеки епизод.
Re: Social Justice in Speculative Fiction
Posted: Wed Nov 20, 2019 3:06 pm
by Ghibli
Roland wrote: ↑Wed Nov 20, 2019 9:22 am
Dr. Horrible wrote: ↑Wed Nov 20, 2019 8:48 am
Това ти впечатление за мен е
напълно вярно! Наистина концепцията ми е мръсна и разваляща изкуството.
Ей, най-сетне казано в прав текст! Че обикновено е с един куп уговорки и завоалирани мнения покрито.
You say that as though it was a bad thing (с)

Re: Social Justice in Speculative Fiction
Posted: Wed Nov 20, 2019 4:45 pm
by Roland
Moridin wrote: ↑Wed Nov 20, 2019 9:52 am
@Roland има си доста пасив-агресивнес в това как едната страна обяснява с благ и непреклонен тон колко е ограничаващо да се гледа изкуството през политиката, а другата обяснява със същия тон колко е ограничаващо да не се гледа
И така
Коригирах, че пак беше недочел.
Re: Social Justice in Speculative Fiction
Posted: Wed Nov 20, 2019 5:11 pm
by tigermaster
Killua wrote: ↑Wed Nov 20, 2019 8:07 am
Айде сега, Бри Ларсън изсипа всякакви глупости и това нали не спря публиката да я гледа, че даже явно повече мъже са я гледали :Д Според мен категорично не е това (основната) причина, а или нещо покрай маркетинга/разпространението, както казва Роланд, или нещо покрай самия филм и качествата му (не отхвърлям и възможността това, че е "женски" филм също да е оказало влияние, разбира се, но твърдо не вярвам да е само това). Аз дори не знаех, че този филм се случва бтв, така че какво да ви кажа :Д
Бри Ларсън все пак се случи в най-големия франчайз в момента, и то точно между двата най-хитови филма в него. Ама видяхме как "Ловци на духове" го отнесоха. "Соло" - също. Епизод 8 не флопна само заради инерцията от предишния филм, обаче изкара със стотици милиони надолу.
Re: Social Justice in Speculative Fiction
Posted: Wed Nov 20, 2019 5:21 pm
by трубадур
Дисни манипулираха билетните продажби преди премиерата на капитан марвел, за да замажат, че няма чак такъв интерес и да излезе сякаш е смазващ хит. Тва влиза в маркетинг бюджета. Просто марвелица толкова подпали джапанките на интернету, че народът почна да дири причини да сере върху филма и откриха какво става. Освен това агрегатите им дойдоха на помощ, към което аз нямам проблем, щото масовото сваляне на оценка на неща, просто щото не те кефят е мега малоумна тактика, която почти всички големи платформи борят в момента - стийм и доматите са най-явни, само че при доматите беше изиграно по най-дебилния начин. При стийм беше добре прието, включително и от юзърите. А доматите още си сърбат попарата, особено като се опитаха да опетнят на Дейв Чапел новия стенд ъп.
Re: Social Justice in Speculative Fiction
Posted: Wed Nov 20, 2019 6:30 pm
by Killua
tigermaster wrote: ↑Wed Nov 20, 2019 5:11 pm
Бри Ларсън все пак се случи в най-големия франчайз в момента, и то точно между двата най-хитови филма в него. Ама видяхме как "Ловци на духове" го отнесоха. "Соло" - също. Епизод 8 не флопна само заради инерцията от предишния филм, обаче изкара със стотици милиони надолу.
Чакай, обърках се. Ловци на духове, Соло и Епизод 8 са били флопнали или почти, защото някой е казал някакво изречение срещу мъжете, това ли ми казваш, че се обърках? Аз дадох за пример Бри защото имаше точно същата или сходна ситуация с Банкс, с някакво кофти изказване, което провокира хора да заплашват да не гледат филма и т.н., но в крайна сметка нямаше кой знае каква драма там покрай бокс офиса.
Аз не питам заядливо, наистина не съм наясно със ситуацията покрай филмите, които посочваш. Но абсолютно не вярвам който и да е от тях да е флопнал, защото някой си казал нещо някъде.
Re: Social Justice in Speculative Fiction
Posted: Wed Nov 20, 2019 7:05 pm
by Demandred
Има доста идиоти по разни форуми в Reddit и другаде, които се пишат за храбри бойци срещу SJWs и феминистката конспирация, обиждат се ужасно от такива изказвания и понеже си нямат друга работа, се организират да дават многократно ниски оценки и да пишат камари негативни ревюта по сайтове като IMDB. Та нищо чудно да е имало ефект.
Re: Social Justice in Speculative Fiction
Posted: Wed Nov 20, 2019 7:13 pm
by tigermaster
Killua wrote: ↑Wed Nov 20, 2019 6:30 pm
Но абсолютно не вярвам който и да е от тях да е флопнал, защото някой си казал нещо някъде.
Надали е
само това, но със сигурност е помогнало. Специално за Междузвездни войни нещата са цитирани нейде из темите във форума. За "Ловци на духове" - определени хора от екипа на филма се скъсаха да ръсят обиди - и се видя какво стана.
Re: Social Justice in Speculative Fiction
Posted: Wed Nov 20, 2019 7:36 pm
by Killua
tigermaster wrote: ↑Wed Nov 20, 2019 7:13 pm
Надали е
само това, но със сигурност е помогнало. Специално за Междузвездни войни нещата са цитирани нейде из темите във форума. За "Ловци на духове" - определени хора от екипа на филма се скъсаха да ръсят обиди - и се видя какво стана.
Ловкините на духове, филмът просто бръкна в здравето на хората с любимата им класика от детството и най-вече беше много тъп

Но това, което Дем казва, е безумно де. Някакви кретени си нямат работа и изкуствено занижават или завишават оценки...
Re: Social Justice in Speculative Fiction
Posted: Wed Nov 20, 2019 7:39 pm
by Roland
Мислех, че съм го постнал това, но явно не съм:
1. Дропът в приходите на Епизод 8 спрямо 7 е идентичен с този на 5 спрямо 4 като процент. Предвид огромните промени във вселената, които Империята внася след Нова надежда, подозирам, че щеше да предизвика същите драми, ако беше излязъл в Туитър епохата.
2. Това, че Дисни били манипулирали продажбите на Капитан Марвел, е дебънкната конспиративна теория.
Re: Social Justice in Speculative Fiction
Posted: Wed Nov 20, 2019 7:48 pm
by penzata
Roland wrote: ↑Wed Nov 20, 2019 7:39 pm
1. Дропът в приходите на Епизод 8 спрямо 7 е идентичен с този на 5 спрямо 4 като процент. Предвид огромните промени във вселената, които Империята внася след Нова надежда, подозирам, че щеше да предизвика същите драми, ако беше излязъл в Туитър епохата.
Надали, сравнявайки качествата им и не го казвам воден от носталгията.

Re: Social Justice in Speculative Fiction
Posted: Wed Nov 20, 2019 7:50 pm
by Matrim
От друга страна сигурно има и куп "прогресивни" идиоти, които праскат десетки на "правилни" филми. Въпросът за мен е защо народът толкова се интересува от оценката в imdb, goodreads, metacritic и т.н., а не толкова защо разни идиоти се опитват да ги манипулират.
Re: Social Justice in Speculative Fiction
Posted: Wed Nov 20, 2019 8:12 pm
by Roland
penzata wrote: ↑Wed Nov 20, 2019 7:48 pm
Roland wrote: ↑Wed Nov 20, 2019 7:39 pm
1. Дропът в приходите на Епизод 8 спрямо 7 е идентичен с този на 5 спрямо 4 като процент. Предвид огромните промени във вселената, които Империята внася след Нова надежда, подозирам, че щеше да предизвика същите драми, ако беше излязъл в Туитър епохата.
Надали, сравнявайки качествата им и не го казвам воден от носталгията.
Съдейки по качествата им, за мен
The Last Jedi е вторият най-добър филм в поредицата въобще, та явно ни се разминават съденията. Но аз, както стана ясно, САМО политика ме вълнува, та сигурно ме е изкефил щото Холдо беше с грим и прилепнала рокля, при все, че е стара.
Re: Social Justice in Speculative Fiction
Posted: Wed Nov 20, 2019 8:18 pm
by penzata
Заяждам те за Джедито, баце - все пак си спомням "ожесточеният" ти поход, да разубедиш гледалите го, че филмът става за нещо.
п.п. за Лора Дърн само и единствено лъъв. Когато си прав, си прав.
Re: Social Justice in Speculative Fiction
Posted: Wed Nov 20, 2019 8:18 pm
by tigermaster
Roland wrote: ↑Wed Nov 20, 2019 7:39 pm
1. Дропът в приходите на Епизод 8 спрямо 7 е идентичен с този на 5 спрямо 4 като процент. Предвид огромните промени във вселената, които Империята внася след Нова надежда, подозирам, че щеше да предизвика същите драми, ако беше излязъл в Туитър епохата.
Споменавал си го, обаче не мисля, че е релевантно, предвид факта, че едното е от преди близо четири десетилетия и 5 идва след напълно самостоятелен и завършен филм, а 8 - след филм с отворен край. Разбира се, за дропа роля са изиграли и качествата на 8.
