Page 29 of 198

Posted: Tue Nov 13, 2007 4:02 pm
by Scourge
AlDim wrote:
нищо не си разбрал, сигурно щото не си и играл тия игри.
Кои по-точно? Специално за Vegas и Halo 3 мога да ти кажа, че нищо не допринася толкова за отборния успех, колкото някой stats whore, който И знае как да играе. А и доста често трупането на тия stats зависи до голяма степен от отборната игра.
Докато в Gears проблемът покрай трупането на ачийвмънти идва основно от тендецията някои по-екстремни ентусиасти да "крадат" фрагове.
И къде слагаш добрия стар deathmatch?
qw е много по-комплексна игра, всяка карта се състои от етапи, всеки играч сменя класове по няколко пъти на мисия (особено при атакуване). ачийвмънтите са най-разнообразни (над 50), и ако си фокусиран в правенето на някой от тях, игнорираш повече или по-малко нуждите на отбора.

пример:
играеш в атакуващ отбор, текущ objective разрушаване на генератор, ъндърграунд.
ти обаче си правиш vehicle ачийвмънта, щото той ти трябва за вдигане на следващ ранг и си седиш навън в танк или ананси и трошиш деплойабъли и други vehicle-та при противниковния външен споун (останали примерно от предния обджектив), които по никакъв начин не пречат на твоя отбор и не помагат на противника.
в тоя случай не пречиш, но и не помагаш. ефективно преченето се състои в това, че заемаш слот в тима и не може да влезе друг по-полезен играч.

втори пример: правиш ачийвмънт за някой клас и съответно си се пуснал такъв. този клас е праймъри за текущия обджектив, но ти нямаш никакво намерение да правиш обджектива (по принцип около целите се мре много, щото там е съсредоточена битката; съответно по-малко се фарми xp). по този начин пречиш буквално на тима си, защото се създава объркване в разпределението на класовете и ефективно има по-малко хора играещи нужния клас.

сега представи си какво се случва, ако в отбора ти има примерно двама такива (случвало ми се е и по повече).

тия проблеми се решават принципно с vote kick, но поради естеството на онлайн битките, консервативността на правилата в повечето сървъри (повечето админи слагат абсолютно мнозинство и дори 2/3 за ритане) и нуждата от кооперативност при вота от страна на противниковия отбор, рядко всъщност се изритват абюзърите.

такова нещо не може да се случи в deathmatch игра, просто защото там колкото повече, толкова повече. :)

това, което не харесвам, са кумулативните ладъри (в частност такива базирани на трупане на xp). в общия случай единственото, което показват, e кой колко е играл, а не кой колко е читав като играч.

Posted: Wed Nov 14, 2007 8:08 am
by AlDim
Изиграх Stranglehold-а и разочарованието ми само се изостри. Изглежда и върви обидно зле, употребата на околната среда е бъгава, историята и героите са равни на мозъчна смърт, левъл дизайнът е пълна трагедия, престрелките са скука през повечето време, уменията писват много бързо, също както и стендофите, босовете са дървени и дразнещи, камерата и прицелването са кошмарни, трудността не е балансирана като хората. Въобще единственото, което реално крепи играта е Massive D-то, но и то писва доста бързо.

Крайна оценка: 5/10

п.п. Така и не ги мернах тия вездесъщи аквариуми, по който прицвилваше Никола.

Posted: Wed Nov 14, 2007 5:07 pm
by RRSunknown
ще си дойдем на думата за Stranglehold-e ,ама ама като ви разправях че е тъпа някои хора изписаха половин лист за да я хвалят :D
Искам да питам някой игра ли вече Crysis-щото на мене ми върви като подходова стратегия-иначе графиката е абсолютно най-доброто които са съм виждал на монитора си дори и при настройки Low-Medium.

Posted: Wed Nov 14, 2007 11:12 pm
by Muad_Dib
АлДим: всеки е с право на мнение, ако не си видял аквариумите (това е момента, в който трябва да пазиш оркестъра) просто не ти вярвам че си я изиграл. Прочетох някои рандъм драйфни, които си написал за Мас Ефект ПРЕДИ да излезе (на уайърд сфиър) и сега дори не си ми забавен като преди бтв, а просто леко скучен с псевдо-хейта си :wink: .

Рандъм гай с още по-рандъм ник: Аз съм въпросните някои хора и седя зад мнението си с пълна сила. Странгълхолд е страхотен екшън и изключително правилна времегубка на 6-7 часа, която ме накефи на максимум и ми припомни приятни часове прекарани навремето с макс пейн. Подобни никове като твоя не ги помня, но май ти беше пичът, който беше написал че конзолите са под ПЦ-тата като гейм-платформа, което ме кара да съжалявам че въобще ти отделих цял пасаж.

Posted: Thu Nov 15, 2007 12:12 am
by RRSunknown
Muad_Dib: ника ми е просто инициалите ми , този ник си го ползвам от 10 години така че въобще не е рандъм :evil:
Не съм твърдял че PC -то е над конзолите като платформа-твърдях че по ме кефят мултиплеър ПС игрите.Мога да ти кажа че имам PS2 и бих си купил за XBox 360 заради XBox live-а ако събера парици.
Мисля че при наличие на толкова добри игри в последно време няма начин който да е да хвали - Strangleholda.Знаеш ,точно ти ми звучиш като един познат който за всяка игра казва че е велика и така до следващата която види.Като в оценките на ПС маниа-всичко е 8 ци няма слабо.В тоя път на логиката ако приемем хвалиш споменатата игра-значки всичко за тебе е едно и също -нямаш оценъчна система.Циклиш всичко което излезе на пазара и всичко те кефи.

Posted: Thu Nov 15, 2007 12:52 am
by AlDim
Muad_Dib wrote:АлДим: всеки е с право на мнение, ако не си видял аквариумите (това е момента, в който трябва да пазиш оркестъра) просто не ти вярвам че си я изиграл.
А, да. Там където пак половин час се споунват рандъм гадове, но го правят около някаква ентусиазирано свирукаща джаз групичка.
Ебентуално не съм забелязал въпросния аквариум, защото съм играл със self-induced кома (сори, туу мъч Хаус), за да мина през преживяването възможно най-безболезнено.
Но ако искаш доказателство, че съм минал Душенето:

Image <- Клик ми


Колкото до Mass Effect, тогава гледах някакъв много тегав трейлър. За щастие последвалите го бяха далеч по-обещаващи.
То ако получавах долар всеки път, когато правя прибързани заключения по форуми, щях да имам достатъчно пари, за да си го купя като излезе по легалните канали. :mrgreen:

Posted: Thu Nov 15, 2007 2:03 am
by Muad_Dib
RRSunknown wrote:Muad_Dib: ника ми е просто инициалите ми , този ник си го ползвам от 10 години така че въобще не е рандъм :evil:
Не съм твърдял че PC -то е над конзолите като платформа-твърдях че по ме кефят мултиплеър ПС игрите.Мога да ти кажа че имам PS2 и бих си купил за XBox 360 заради XBox live-а ако събера парици.
Мисля че при наличие на толкова добри игри в последно време няма начин който да е да хвали - Strangleholda.Знаеш ,точно ти ми звучиш като един познат който за всяка игра казва че е велика и така до следващата която види.Като в оценките на ПС маниа-всичко е 8 ци няма слабо.В тоя път на логиката ако приемем хвалиш споменатата игра-значки всичко за тебе е едно и също -нямаш оценъчна система.Циклиш всичко което излезе на пазара и всичко те кефи.
1. Никъде не съм казвал, че Странгъла е велик, за мен си е чиста седморка.
2. Определено имам оценъчна система, най-малкото покрай взаймодействието с плюещи наред хора като АлДим и Симеон, почети ми и други постове по дяволите.
3. за пореден и последен път: СТРАНГЪЛХОЛД АЗ СЪМ ГО ПРЕВЪРТЯЛ АВГУСТ МЕСЕЦ, ДВЕ СЕДМИЦИ СЛЕД КАТО ИЗИГРАХ БИОШОК И НЯМАШЕ НИЩО ДРУГО ЗА ЦЪКАНЕ ТОГАВА. На комп е пуснат по-късничко, за това ти може би си имал дилеми, аз не съм имал и просто го прецъках за 7 часа.
4.Никът ти все пак е рандъм.;)

Posted: Thu Nov 15, 2007 2:10 am
by AlDim
Взех си BlackSite и Timeshift. Дано да са толкова добре, колкото ми се сториха в демотата, а не толкова зле, колкото ги изкарват ревютата :mrgreen:

Edit: BlackSite's shittiness confirmed :?

Posted: Thu Nov 15, 2007 9:36 am
by Muad_Dib
Жалко много за Блексайта, покрай твоето превю се бях навил здравинко да я тествам.

Posted: Thu Nov 15, 2007 11:57 am
by AlDim
Мани, може би ако не го бях писал, щеше да ми хареса повече :lol:

Не че е чак на дъното, просто ония пичове могъщо се оляха със заканите. Нито конспирацийката може да стъпи на малкия пръст на Deus Ex, нито върви толкова мазно и изглежда толкова добре, колкото обещаваха, нито ИИ-то става за нещо. Фактът, че единствените неща, които ме светнаха за преминаването от Ирак в НЕВАДА, бяха наличието на борчета и знакът "Welcome to Rachel, Nevada", ми се стори много умилителен и свидетелства за качеството на narrative-а. Тамън бях тръгнал да се чудя как си представят да стигнат до Щатите с джипче :lol:

Posted: Thu Nov 15, 2007 1:23 pm
by Muad_Dib
Еми аз се надявам на що годе прилично екшънче с хубава графичка и някой и друг уникален елемент, като няма - здраве да е.

Иначе Геймспот заклаха Кейн енд Линч много сосно, лябимият ми ревюиращ там го е разкостил на видео - 6/10.

А аз си се размазвам на приключенията на командър Шепърд и кО!

Posted: Thu Nov 15, 2007 2:01 pm
by AlDim
Blacksite почна да задобрява леко (колкото за 6-7/10), но за сметка на това току-що си загубих 15 минути заради бъг, който не ми позволяваше да продължа. :neutral: Абе - играемо деривативно екшънче.

п.п. Някой да ми каже какво не е наред тук :mrgreen:

Image

Posted: Thu Nov 15, 2007 2:47 pm
by Muad_Dib
Хмммм уайлд гес...джипката благо е заседнала? :lol: А и леко във въздуха май зомг!

Posted: Fri Nov 16, 2007 3:21 am
by AlDim
Уау. Просто уау. Blacksite беше МАКСИМУМ пет часа. Покрай туй чудо направо почвам да се замислям дали да не си занижа стандартите и да дам 6-чка на Stranglehold-a :lol:
Пет оръжия на кръст, от които единствено Assaut Rifle-а е задължителен. Млоумна и изключително зле разказана конспирация, която все едно е излязла от главата на рандъм емо тийн-бунтар. Мнозинството ачийвмънти варират от безидейни до дебилни. Бъгава визия, която на моменти е доста добре технически, но същевременно е постна от-до. Честно казано от край време не съм виждал толкова небрежно нахвърляни и пусти нива. А и по-бъгава игра за конзола не съм играл.

Накратко: не си губете времето с този шит и избягвайте всичко което Мистър "Аз-съм-работил-по-Deus-EX-System-Shock-и-Thief" се хване да прави за в бъдеще.

5/10

п.п. Бтв прочетох в менюъла, че всъщност между мисията в Ирак и тази в Невада е имало ДВЕ ГОДИНИ. Хау дид ай мис дет? :lol:

п.п.п. Из инфото за главния дизайнер на играта: "Smith has lectured in various places around the world on topics such as level design, emergent gameplay, leadership, game unit differentiation, future trends and interactive narrative. At the Game Developers Conference in 2006, Smith won the Game Designer's Challenge: Nobel Peace Prize, for his design featuring a portable video game that facilitates political social action."
Told ya he's a an emo dumbass :lol:
Поздравявам го с туй нещо на George Carlin:
http://spikedhumor.com/articles/130122/ ... rming.html

Posted: Fri Nov 16, 2007 5:47 am
by AlDim