Page 28 of 84
Posted: Wed Jul 27, 2011 3:04 pm
by ProxyFantasy
Ами то...тва верно не е нормална държава. На всяка реклама има едни малки букви и звездичка, която ти казва "Абе мое да е 9.90 ама после ще ти излезе 30.00"
Всичко го правят недовършено кирливо и смешно.
Пример: Зехме си фритюрник тази зима... Той отиде веднъж на поправка, два пъти, три пъти, и после просто ни казаха, че ние сме му направили физически дефект....Глупавия фритюрник и веднъж не влезе в употреба.
Друг пример: Вадех си дебитна карта за банката от работата....вече 3та седмица сметка има, но картата всеки път я пускат точно като се разоравям с касиерката...
Да не се хванем за кредитите и мобилните оператори, че и с тях ми е дошло до гуша....
Posted: Wed Jul 27, 2011 3:20 pm
by The Dragon
По първия ти коментар - така е в цял свят.
По последния - ние сме добре в сравнение със сащ и западна европа.
За третото е малко странно
А за второто искаш обосновано становище и се разправяш

Posted: Wed Jul 27, 2011 3:23 pm
by Alexis
Интерено как при намалено предлагане и (спред управляващите сезонно) увеличеното търсене цените ще паднат. И кой БГ спекулант няма да се изкуши да печели от разликите при вноса и ще реши да подбива изгодни за печалба цени. Това толкова противоречи на пазарната икономика, че дори не е забавно. Просто ми дойде до гуша от показните пиар акции на ББ.
Posted: Wed Jul 27, 2011 3:38 pm
by RRSunknown
Zee wrote:Точно това означава

След купуването го монтирахме сами. Когато се повреди, сами го свалихме, откарахме до сервиза, смениха чарковете набързо и ни го върнаха, след което пак сами* го монтирахме. На гаранционната карта наистина пише, че гаранцията се прекратява в такива случаи, но в сервиза не казаха нищо.
*
разбира се, преувеличавам своето участие в процеса. Аз главно гледах. 
ЪЪЪ, от какъв чеп си сваляте бойлера - гаранционните ремонти се извършват на място. Най-вероятно хората в сервиза са се хванали за главата като са ви видяли да носите бойлер и са решили да не ви правят ядове
Пример: Зехме си фритюрник тази зима... Той отиде веднъж на поправка, два пъти, три пъти, и после просто ни казаха, че ние сме му направили физически дефект....Глупавия фритюрник и веднъж не влезе в употреба.
До три дена имаш право да го върнеш в магазина без изобщо да ходиш до сервизи. А за сервиза не вярвам три пъти подред да са ви го върнали не работещ (най-малкото се тества в сервиза задължително) и изведнъж да се е оказало че при вас е проблема.
Гледайте хубаво какво купувате и тествайте защото в 99% от случаите клиента не знае какво купува и после се оплаква необосновано.
Posted: Wed Jul 27, 2011 4:29 pm
by Goshko
JohanVladimir wrote:Добре де, аз пък да подкрепя възмущението на Mindcrime, защото според мен иде реч за друго: колко много неща в търговията и услугите са някакви правени-недоправени, хем се опитваме да сме модерни, хем нещо там (време, ресурс, акъл) не ни достига...
Горещичко дребно примерче от последните часове да дам. Предстои ми пътуване във Виена другия месец, предстои ми и пътуване до Търново в края на седмицата. Сядаме семейно пред компа и почваме да си уреждаме спането. Както си и пише на сайта, уреждането във Виена отне 2 (две) минути. А това в Търново - на другия ден. Защото опцията да резервираш стая онлайн на сайта им предлагаше варианти за 2008, 2009 и 2010 г. А телефонът за връзка беше придружен с работно време. Ся, кво да си говорим?
Примера ти е грешен - така поставено сравняваш на равни начала Виена и Велико Търново като хотелска база при положение че във Виена има около 200 пъти повече хотели. Освен това вадиш извод за състоянието на хотелиерството като цяло в България (?) на базата на времето за реакция на произволен хотел във Виена спрямо произволен хотел във Велико Търново (и съм 99% сигурен че са и с различни категории). Освен това да резервираш за след месец е по-лесно отколкото да резервираш за след 3 дни
Понеже съм сигурен че съм виждал много много повече страници на хотели от теб можеш да ми вярваш че положението далеч не е най-лошо в България.
Posted: Wed Jul 27, 2011 4:55 pm
by Zee
ЪЪЪ, от какъв чеп си сваляте бойлера - гаранционните ремонти се извършват на място. Най-вероятно хората в сервиза са се хванали за главата като са ви видяли да носите бойлер и са решили да не ви правят ядове
Е, не беше чак толкова весело

Бойлера протече, пък това е фатално по мои наблюдения. Обадихме се в сервиза и
те ни дадоха 2 възможности: а) чакаме техник, който може да дойде след седмица; б) носим им бойлера на място. Избрахме второто. В сервиза за 10 мин. смениха всичко, освен нагревателя и разните там жици. Така целият проблем с бойлера се реши за по-малко от 24 ч. от протичането.
Posted: Wed Jul 27, 2011 5:24 pm
by RRSunknown
Ако тече балон се подменя целия бойлер.
Posted: Wed Jul 27, 2011 6:30 pm
by herairness
В този ред на мисли да вметна за интересните промоции на Булсата. От томбола на уебсайта ми звънят, че печеля безплатно оборудване и монтаж там със всичките му анджаклами и трябва да си платя само абонаментния план. Няма лошо, и без това се бяхме наканили да си слагаме. Отивам аз в офиса, казвам си данните и всичко, обяснявам за промоцията и те викат, да, добре, ще ви запишем, имаме свободни техници за след...два месеца

Викам е**си и промоцията! В крайна сметка се оказа, че има и експресна поръчка за...25 лв. Е, отне им точно 30 мин да дойдат, да монтират всичко и да си заминат.
Posted: Wed Jul 27, 2011 7:35 pm
by RRSunknown
Така е при Булсат дори без промоцията.
С промоцията прочее спестяваш 5 лева - толкова струва оборудването по принцип.
Posted: Wed Jul 27, 2011 10:21 pm
by JohanVladimir
Goshko, не сравнявам нищо (макар че защо пък не?), казвам само, че според мене е нелогично да си направиш сайт, с възможност за бърза и удобна резервация, а после да не поддържаш сайта изобщо, а вместо това да продължаваш да приемаш заявки по телефона от рецепционистка, с работно време от 9 до 17.30 ч.
Това е като да си купиш нова пералня, но да продължиш да переш със старата си механична, просто защото така си свикнал. И ако правото на всеки да пере както си иска, е негово свещено право, то управляването на бизнес в най-оспорваната и жестока индустрия, туристическата, в която Виена и Велико Търново са на практика приравнени, с подобен немотивиран консерватизъм (или чисто и просто ориенталски мързел и безгрижие) е равно на самоубийство.
Давам пример не за да кажа, че в България нещо е зле, а за да кажа защо е такова, каквото е.
Posted: Wed Jul 27, 2011 10:38 pm
by RRSunknown
Малко средни фирми в провинцията имат финасовия ресурс да поддържат адекватен сайт - впечатленията ми са че сайт се прави по-често за отбиване на номера.
Posted: Wed Jul 27, 2011 11:14 pm
by Xellos
Мех, ми те сайтовете са дет се вика по евтини от визитките вече за тва. Дай да имаме и сайт, ама после поддръжката увехва масово.
Posted: Wed Jul 27, 2011 11:21 pm
by RRSunknown
Ами то поддръжката вече е трудното

Бай Хотелиер 100% няма IT специалист който да поддържа сайта редовно нито пък му е изгодно да ползва услугите на фирма за съпорт която ще му излезе още по- скъпа.
Posted: Wed Jul 27, 2011 11:55 pm
by The Dragon
RRSunknown wrote:Ами то поддръжката вече е трудното

Бай Хотелиер 100% няма IT специалист който да поддържа сайта редовно нито пък му е изгодно да ползва услугите на фирма за съпорт която ще му излезе още по- скъпа.
Без да се заяждам, но не знаеш какво говориш.
http://nightshine.eu/
Това го направих преди около година за една приятелка. Труда е около 1000 кинта с хостинга и темплейта.
Ще е адекватно поне още две години преди да има нужда от редизайн. Модули за резервации - има много за джумлата.
Поддръжка оттогава - под два часа за промяна на едни css-и. И това е. Модерните cms са много мощни и евтини.
Единствено ще имат проблем със сайта ако го дадат на съседското хлапе или на суперголяма фирма да го прави.
Posted: Thu Jul 28, 2011 12:08 am
by RRSunknown
Не знам - аз говоря с факти. В конкретния случай човека каза че опция за 2011 не е имало което ме навежда на логическата мисъл че са спрели да го поддържат. Явно и 1000 лева са им много .
Сайта който си направил изглежда готино но не забелязах каталог с директно поръчване каквото е била идеята на хотелския сайт. Аз лично не съм правил сайт но ми бяха натресли да обновявам един с ценови листи и наличности и беше всичко друго но не и работа за 15 минути.