Page 28 of 198

Posted: Sun Nov 11, 2007 1:26 am
by RRSunknown
Искрено бе забавляваш с http://www.xfire.com/- със сигурност това е най-авторитетния сайт.Трябва да изпратим предложение за световните кибер игри - объркали са се хората-трябва по най бързия начин да се ориентират и поставят Call of Duty 2 за основна дисциплина.
За съжаление съм играл мулти на двойката- впечатлението ми е че повтаряше схемата от Assault режима на първия Ънриъл Т.До голяма степен си прилича и с мултито на Wolfenstein без баланса и добрите карти на споменатите две игри.
За Battlefieldite специално съм почнал още от първата част,няколко мода ,Виетнам и двойката.Системата на всичките споменати е една и съща -завземане на точки по картата и охраната им -всичко това го има и в Quake Wars-a и в Headquarters и Search and Destroy режимите на Call of Duty II.
Представата как някой взема обща концепция която има в маса игри и затова е плагиат е смешна.Все едно да кажеш че NFS са откраднали от Flatout.Единственото общо между COD4 и QW е че имат обща концепция.
П.С.
Превъртях COD4 сингъла-минава се за около 5 часа.Мнението ми за играта падна доста.

Posted: Sun Nov 11, 2007 1:55 am
by AlDim
RRS:
Това за конспирациите мисля, че беше доста явно, че не се отнасяше за теб.
Чел съм статията на Freeman. Който, гарантирам ти, определено не е пипнал мултито на играта, а тя получаваше високи оценки до голяма степен заради него. Специално сингълите на CoD 2 и 3 аз лично ги презирам.
Иначе за статистиките - в момента Call of Duty и Call of Duty 2 са съответно на 8-мо и 9-то място пред Quake 3: Arena и малко след Unreal Tournament 2004. Освен това 1. GameSpy определено не е единственото място, където се играят PC мултиплейър екшъни и 2. това че CoD-тата не са номер едно в PC мулти сцената по никакъв начин не променя факта, че CoD 2 и CoD 3 са изключително популярни на Xbox Live и съвсем определено не са само "сингъл ориентирани". Специално конзолния ексклузив CoD 3 беше предимно мултиплейър ориентиран и сингъла беше там само за присъствието.

един въпрос и към двамата
Така и не ми даде някакво доказателство за валидността на конспирационната си теория.
Иначе аз с ръка на сърцето си признавам, че не съм пипвал мултито на тези игри, но имам предостатъчно добра представа за какво става въпрос, кое кога е излизало, каква информация е била налична и т.н., защото малко или много ми влиза в работата. И определено мога да разпозная булшит, когато го видя.

Posted: Sun Nov 11, 2007 2:07 am
by RRSunknown
Al_Dim извинявай че съм си помислил че става дума за мене в мачалото на поста.Обърках се :oops: Както и да е, мога да те питам само:кажи честно-според теб по-добри ли са Call of duty от Quake,Unreal,CS и Battlefield a?Да не забравяме и Halo.За мене COD са поредните ламерски игрици които средностатистичекият американец разпуцва в свободното време.Имаше една камара игри които така и не станаха известни като на пример C&C:renegade която имаше концепция като на Батъфилда със ролеви елемти и дори бази за защитаване.Тая игра никой не я играеше точно заради такива игри като COD.Играл съм много мултиплеър екшъни,ходил съм по турнири на Quake и знам за какво говоря.Пак повтярям че ако притежателите на Xbox имаха battlefield 2 например и можеха да я играят с необходимите аксесоари никой нямаше да погледне COD и тя щеше да си умре безславно.Тройката не съм я виждал-доверявам се че е доста по добра но не съм убеден че все пак може да се конкурира с изброените поредици.

Posted: Sun Nov 11, 2007 2:24 am
by AlDim
Гледай сега, тук не говорим за това кое е добро и кое не е, а чисто и просто за солидни разминавания с фактите.
Но по въпроса ти - за мен Call of Duty серията е пълен шит и не съм попадал на свеж WWII шуутър от първия Medal of Honor и Return to Castle Wolfenstein насам. Специално за CoD 4 чувам много добри неща, а и не е WWII, така че съм навит да му дам шанс.
Иначе версия на Battlefield 2 за бокса има, ма не е нещо особено. Но ако ще те зарадва, мултито на CoD 3 потъна в сянката на Gears of War, така че има известна справедливост. :mrgreen:

Posted: Sun Nov 11, 2007 3:25 am
by Muad_Dib
АСАСИН'С КРИЙД ИЗЛЕЗЕ ПО "МАГАЗИНИТЕ"!!!!!!!!!!

Posted: Sun Nov 11, 2007 11:24 am
by Corwin
Дръпнах FM2008.
Няма особени разлики със старите версии, но:
1. Скина е мнооого по-мазен и изпипан.
2. Самата игра явно е бая оптимизирана и прави изчисленията доста по-бързо.
3. Постарали са се с инфото за по-малките отбори. Левски има поне 30на юноши. А и за разлика от предните версии разпределението на статистиките по играчите е супер по-реалистично...

Posted: Sun Nov 11, 2007 11:37 am
by AlDim

Posted: Sun Nov 11, 2007 5:01 pm
by Scourge
@rss:
и изписа цял параграф с глупости, вместо да кажеш в прав текст, че не си играл qw и мултито на cod4?

@алдим:
не знам що си мислиш, че всяко крадене на идеи е конспирация. и cod4, и qw са игри издавани от активижън. техните продуценти не си говорят един с друг, или кво? в края на краищата всичко опира до кинти. xp бълвочът си е грайнд като всеки друг, грайндът се продава.

Posted: Sun Nov 11, 2007 5:45 pm
by RRSunknown
не виждам нищо лошо в краденето на идеи когато се прави кадърно-лошото.Обмяна на опит икрадене са съвсем различни понятия-крадене може да се нарече само ако са взели карти, оръжия, класове.Всичко останало е експлоатация на едни и същи идеи.Само като видиш темата на QW и без да съм играл COD multi ми става ясно че не е възможно да имат еднакъв мултиплеър-става дума за съвсем различни карти,оръжия и класове.

Posted: Sun Nov 11, 2007 7:29 pm
by AlDim
Scourge wrote:@алдим:
не знам що си мислиш, че всяко крадене на идеи е конспирация. и cod4, и qw са игри издавани от активижън. техните продуценти не си говорят един с друг, или кво? в края на краищата всичко опира до кинти. xp бълвочът си е грайнд като всеки друг, грайндът се продава.
Но задължително CoD 4 трябва да е копирал от Quake wars, нали? :lol:

Бтв няколко шуутъра с левълъп системи:
Rainbow Six: Vegas (UbiSoft), Halo 3 (Microsoft), Lost Planet (Capcom), Battlefield 2 (EA)

Да го кажем направо, в момента е трудно да намериш шуутър, който НЕ включва левълъп система.

Posted: Sun Nov 11, 2007 10:58 pm
by Scourge
AlDim wrote: Но задължително CoD 4 трябва да е копирал от Quake wars, нали? :lol:
през оная работа ми е кой от кого го е крал, щото xp чекията не е нещо, с което да се похвали човек. единственото, което се създава с нея, е тълпи stat whores, независимо от играта.

Posted: Mon Nov 12, 2007 11:26 am
by AlDim
Тук е мястото за малък флешбек:
Scourge wrote:мултиплейърът е взаимствал със шепи от куейк уорс
With which I rest my case... on the who copied from whom issue. :lol:
xp чекията не е нещо, с което да се похвали човек. единственото, което се създава с нея, е тълпи stat whores, независимо от играта.
Което е лошо защото...?
Дай да линчуваме всяка игра с точки и/или Leaderboards. И като сме почнали - всяко мултиплейър RPG.
Че защо не и жестоката matchmaking система на Halo, която автоматично прави мачове между играчи със сходни умения и опит.

Posted: Mon Nov 12, 2007 3:07 pm
by Scourge
AlDim wrote:Тук е мястото за малък флешбек:
Scourge wrote:мултиплейърът е взаимствал със шепи от куейк уорс
With which I rest my case... on the who copied from whom issue. :lol:
whateva. pointless argument.
xp чекията не е нещо, с което да се похвали човек. единственото, което се създава с нея, е тълпи stat whores, независимо от играта.
Което е лошо защото...?
Дай да линчуваме всяка игра с точки и/или Leaderboards. И като сме почнали - всяко мултиплейър RPG.
Че защо не и жестоката matchmaking система на Halo, която автоматично прави мачове между играчи със сходни умения и опит.
нищо не си разбрал, сигурно щото не си и играл тия игри.
stat whore е човек играещ заради точките и трупането на статистики, а не за отбора си. с което най-общо казано проваля играта на съотборниците си, като в по-добрия случай не допринася, а в по-лошия откровено пречи.
от ладър до ладър има разлика. xp системите обикновено дават xp за най-различни дейности несвързани с печеленето/губенето на играта и промотират всичко друго, но не и teamplay-a. и ако ти евентуално се кефиш на грайнд, то повечето хардкор компетитив играчи не се. за съжаление в наши дни те рядко имат думата, макар че има и изключения - например наскоро масив промениха начина на калкулиране на техния leaderboard за world in conflict, така че да се стимулира skill over time spent.

мултиплейър рпг-тата са леееко по-различна работа, но и там не е задължително да се залага на грайнд, за справка гилд уорс, въпреки че и то си има кусури.

Posted: Mon Nov 12, 2007 10:40 pm
by AlDim
нищо не си разбрал, сигурно щото не си и играл тия игри.
Кои по-точно? Специално за Vegas и Halo 3 мога да ти кажа, че нищо не допринася толкова за отборния успех, колкото някой stats whore, който И знае как да играе. А и доста често трупането на тия stats зависи до голяма степен от отборната игра.
Докато в Gears проблемът покрай трупането на ачийвмънти идва основно от тендецията някои по-екстремни ентусиасти да "крадат" фрагове.
И къде слагаш добрия стар deathmatch?

Posted: Tue Nov 13, 2007 11:45 am
by Muad_Dib
Тествах Call of Duty 4 на компа, играта е просто прекрасна и наистина нахвалената сингъл-кампания си заслужава оценките. Да не говорим, че за разлика от например Хелгейт играта ми върви на 1152 с всичко на хай като пушка:).