tigermaster wrote: ↑Wed Jul 07, 2021 1:56 am
^На мен това ми се видя безчовечно тъпо, честно казано. Поне екшънът е приятен, обаче след смъртта на знаем кого всичко отиде в канала. Преди това имах някакви надежди. Подобна история не знам дали е възможно изобщо да бъде написана от човек, който не е Джеймс Камерън, и да работи. Цялото нещо ми мязаше на компилация от "Терминатор", "Пришълци" и "Звездни рейнджъри", само дето не ми беше убедително изобщо, да не говорим, че през цялото време се дразнех и сочех с пръст. Как така всичките правителства по света ще изпратят стотици хиляди необучени цивилни на смърт в бъдещето, а абсолютно никой няма дори да се замисли да проучи предстоящия враг и да реши проблема още отсега?
- Spoiler: show
- (При положение, че жената на Крис Прат измисли решение някакви секунди, след като й се каза какво става и каква е целта, и някакво гимназиално нърдче с лаптоп каза на добрите къде какво да търсят...)
Ух.
Поне Крис Прат се превръща в доста подобаващ деветдесетарски екшън герой. Дано следващия път му напишат по-хубав сценарий.
Не знам защо се издразних толкова, бтв. Съумявал съм да се зарадвам на по-тъпи филми неведнъж.
Интересното е, че трейлърът е 1 към 1 с този на звездни рейнджъри, мяза на дженерик малоумна военна фантастика, а там знаем, че е най-добрата сатира на такава. Тук се надявах да е нарочно подвеждащ и за мен беше. Не очаквах толкова стабилен филм със семейни отношения и позитивен научен оттенък. Но финала страда от "Аз съм легенда" синдрома, където мани, че личи, че са рязали с голямата ножица, просто виждам как Крис Прат и другите продуценти са си казали... ма то може ли да свършим филма без екшън - което напълно еба майката на цялата история. Другият проблем е, че имат фантастична идея, но не четат книги. Тва с времевите скачания (дори в паралелни времеви линии) беше много по-добре овладяно в авенджърите. Тука спокойно можеха да минат с извинение не може да връщате неща от бъдещето, щото не съществуват все още, дет се вика ако бяха извадили няква дива технология, която все още не е разработена щяха да си спестят проблемите. Но от друга страна отиват само 50-ина години в бъдещето
- Spoiler: show
- и както стана ясно извънземните са на земята, т.е. тия материали са и в нашето време... въобще така си поставиха нещата, че са се заключили в кюшето, а само малко повече размисъл трябваше. И дет се вика в звездни рейнджъри цялата планета бе наясно какво са бубите, но ги омаловажаваха и бе част от пропагандата и бе един от многото инструменти да промиват мозъци, ама оня филм работи на ебем ти колко нива.
Щом са се вдъхновявали от кво ли не, идеите в разказа The old die rich щяха да им свършат по-добра работа от простото "скачане във времето, недей да мислиш много".
В утрешната война съществуват иначе 2 филма - хорър и военна фантастика и сяда по средата, вместо да комитне на едната идея само.
С тва на ум - техническата част е безупречна. Минус слоу моу тъпотиите, не знам защо ги бяха сложили.
- Spoiler: show
- единствено имаше смисъл от тях като се хвърли по щерката и получихме разкошен кадър, толкова як, почти колкото онзи в константин, където избяга от ада и демоните бяха образували пирамида под киану рийвс
Останалото е бетон. От Лудия Макс 4 не сме получавали толкова здрав екшън във високобюджетен филм. Цялата сцена на стълбището и после на улицата до експлозията е 10/10. Въобще всяка една екшън сцена е уникална и показва нещо ново. Хареса ми и на финала (истинския финал на филма), че просто действаха по класическия начин и основно беше мащабен план на цялото бойно поле. Последното меле също беше впечатляващо (може да се мери с двубоя от финала на warcraft), с разкошен звук, анимация, монтаж и операторска работа.
И квото ще да си говорим скока в бъдещето и последствията от него бяха брутални. Тоя филм ме накара да съчувствам на статисти. А това винаги е постижение.
- Spoiler: show
- само да си бяха спестили взривяването на кораба, да бяха намерили една стая, пълна с няколко женски и мъжки, явно за разплод, бодат серума в няква обща жица и сапикясват повечето, но е верижна реакция и няколко успяват да избягат, което позволява на бекграунд героите да си вземат, нямаше нужда от още една саможертва. Въобще нямаше нужда от голямото бум, дебили.
Но, да, тоз филм много работеше за мен. Беше много по-обран, нямаше досадни персонажи, отношенията бяха добре реализирани и изиграни и както казах техническата част ме отвинти. Искам да го гледам на кино.
Добавка:
Преди няколко дни гледахме и Лорънс Арабски. Га бях вери янг мъж зобах някаква документалка и Спилбърг и чичето не спря да онанира връз филма и как говорил с Лийн, как гледали филма заедно и Лийн обяснявал как са заснели неща, ала-бала, и го чекнах филмето по телавизура само, за да умра от скука.
Ся, след толкова години и поне една развита мозъчна клетка. Он тоя филм е абсолютен учебник. Без да се замислям едно от най-великите постижения в киното. Явно най-после дойде време да направя нещо, за което се каня от кой знае колко години. Да изгледам всичко на Дейвид Лийн. Мостът на река Квай ми е един от най-любимите филми, но го гледах сигурно преди 10 години и още тогава си правех планове за такъв маратон. Но Лорънс е ебаси филма. Буквално от тези, където всеки кадър а картина. До толкова, че може да учиш консепт дизайн от него. Кадровката на всичко е майсторска. Пичовете са си казали дай да напраим най-красивия филм в пустиня и са го постигнали. Музиката и до ден днешен се копира. Играта и богатството на героите са на върховно ниво. Толкова колоритни и паметни персонажи не се срещат всеки ден. Думи като епичен и шедьовър се хвърлят за какво ли не, ама Лорънс Арабски ги заслужава без да се замисля.