Абсурдистан! Във тебе ний живяхме...
Moderator: Moridin
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Не се изисква касова бележка за сервиза по принцип
При бойлерите закупването не включва монтаж и качване по места, освен ако не си се уговорил с конкретния магазин дали предлагат и пълен транспорт.
Според мен си постъпил глупаво в конкретния случай да поръчваш онлайн- ако стоката имаше дефект при твоите условия щеше да останеш с пръст в устата. Повечето магазини предлагат доставка с качване или монтаж дори по телефона да говориш с тях и на място ще ти издадат гаранционната карта с касовата бележка.
При бойлерите закупването не включва монтаж и качване по места, освен ако не си се уговорил с конкретния магазин дали предлагат и пълен транспорт.
Според мен си постъпил глупаво в конкретния случай да поръчваш онлайн- ако стоката имаше дефект при твоите условия щеше да останеш с пръст в устата. Повечето магазини предлагат доставка с качване или монтаж дори по телефона да говориш с тях и на място ще ти издадат гаранционната карта с касовата бележка.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Абе аз за това лично до магазин за техника. Там поне изрично си казват в по големите магазини, че е до входа на двора или апартамента. После плащаш ако искаш за вътре и/или даваш стар уред. Касови бележки и прочее нема как да не ти дадат. Ако чакаш на транспорта и хамалите после... факт де шибано е.
Имат горещата ми любов иначе за това че продават печките без захранващ кабел, като не ти го казват. 20 китнта отгоре ти дойде жичкаджия вкъщи после.
Виж за пералнята с тия еко програми на технополиса си имаше сичко, за 10 лева я добутаха и до кухнята и разопаковаха хората и изнесоха старата че тежат зловещо.
Имат горещата ми любов иначе за това че продават печките без захранващ кабел, като не ти го казват. 20 китнта отгоре ти дойде жичкаджия вкъщи после.
Виж за пералнята с тия еко програми на технополиса си имаше сичко, за 10 лева я добутаха и до кухнята и разопаковаха хората и изнесоха старата че тежат зловещо.
Last edited by Xellos on Wed Jul 27, 2011 12:05 pm, edited 1 time in total.
„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
В интерес на истината това за монтажа на Дипломат-ските бойлери явно е отпаднало, защото ние си взехме есента, монтирахме си го сами, наскоро се наложи да се ремонтира и нямаше проблеми. Но на нашите бойлера трябваше да се монтира от техник наистина, тогава така им бяха казали. И да, аз също за техника ходя само в магазин - ако не ги огледам и т.н, не бих могла да купя каквото и да е.
- JohanVladimir
- Sorcerer
- Posts: 381
- Joined: Fri Mar 19, 2004 1:40 pm
Добре де, аз пък да подкрепя възмущението на Mindcrime, защото според мен иде реч за друго: колко много неща в търговията и услугите са някакви правени-недоправени, хем се опитваме да сме модерни, хем нещо там (време, ресурс, акъл) не ни достига...
Горещичко дребно примерче от последните часове да дам. Предстои ми пътуване във Виена другия месец, предстои ми и пътуване до Търново в края на седмицата. Сядаме семейно пред компа и почваме да си уреждаме спането. Както си и пише на сайта, уреждането във Виена отне 2 (две) минути. А това в Търново - на другия ден. Защото опцията да резервираш стая онлайн на сайта им предлагаше варианти за 2008, 2009 и 2010 г. А телефонът за връзка беше придружен с работно време. Ся, кво да си говорим?
Горещичко дребно примерче от последните часове да дам. Предстои ми пътуване във Виена другия месец, предстои ми и пътуване до Търново в края на седмицата. Сядаме семейно пред компа и почваме да си уреждаме спането. Както си и пише на сайта, уреждането във Виена отне 2 (две) минути. А това в Търново - на другия ден. Защото опцията да резервираш стая онлайн на сайта им предлагаше варианти за 2008, 2009 и 2010 г. А телефонът за връзка беше придружен с работно време. Ся, кво да си говорим?
Мдам аз за авто, жичкаджийски и водопроводни неща сам не пипам с тия две леви ръце
освен като не са в гаранция така или иначе или съм ги цункал за сбогом де.
Ох тва с екскурзийте е бая болна тема, масата не отговарят крият екстри за доплащане и имнпровизират вдъхновено по пътя


Ох тва с екскурзийте е бая болна тема, масата не отговарят крият екстри за доплащане и имнпровизират вдъхновено по пътя

„Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че можем да правим всичко от нищо. ... За мен най-лошото в България е чудесното наслаждение, което тук имат хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.”
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Аз от ТЕСИ имам само лоши впечатления. Когато гръмна (в буквалния смисъл, добре, че не беше силно), си взехме от електрон. Дойдоха до вкъщи (трети етаж без асансьор), взеха стария, монтираха новия, дадоха ни и бележки, и карти гаранционни и си тръгнаха. Услугата да ти вземат стария и да го сменят беше 20 лв., но си спестихме нерви и проблеми.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9514
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Е то всички за 20 лева им е монтажа и сяната.Marfa wrote:Аз от ТЕСИ имам само лоши впечатления. Когато гръмна (в буквалния смисъл, добре, че не беше силно), си взехме от електрон. Дойдоха до вкъщи (трети етаж без асансьор), взеха стария, монтираха новия, дадоха ни и бележки, и карти гаранционни и си тръгнаха. Услугата да ти вземат стария и да го сменят беше 20 лв., но си спестихме нерви и проблеми.
Това е работа на сервизите - няма нищо общо с Tesy, Dimplomat или Електрон.
А за това кой и какво иска при гаранциите знам тъй като работех в сервиз допреди месец.
Това обаче не можах да го разбера какво означава?След ремонта пак сами го монтирахме
Точно това означава 
След купуването го монтирахме сами. Когато се повреди, сами го свалихме, откарахме до сервиза, смениха чарковете набързо и ни го върнаха, след което пак сами* го монтирахме. На гаранционната карта наистина пише, че гаранцията се прекратява в такива случаи, но в сервиза не казаха нищо.
*разбира се, преувеличавам своето участие в процеса. Аз главно гледах.

След купуването го монтирахме сами. Когато се повреди, сами го свалихме, откарахме до сервиза, смениха чарковете набързо и ни го върнаха, след което пак сами* го монтирахме. На гаранционната карта наистина пише, че гаранцията се прекратява в такива случаи, но в сервиза не казаха нищо.
*разбира се, преувеличавам своето участие в процеса. Аз главно гледах.

- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9061
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Who is online
Users browsing this forum: Semrush [Bot] and 11 guests