Page 27 of 54

Posted: Thu Dec 03, 2009 5:15 pm
by Delegat
Не си играл Дивинити 2, така че мнението ти за най-добро РПГ на годината не е обективно. И съм я играл 40 часа, щото е дяволски прилепчива, не заради друго :lol: То хубаво, че главните куестове имат по два завършека, ама аре кажи ми кой с целия се акъл би избрал елфите пред върколаците или пък лекето принц Белмен пред близкия приятел на покойния крал на джуджетата генерал Хароумонт (май така се казваха). Не, сириъсли, кой? В смисъл ти имаш война да водиш , за какво са ти тия смешни елфи или некъв смотан принц, дето не е помирисвал кръв :lol: Виж при историите и куестовете на парти мембърите наистина доста мисъл е вкарана, признавам им го това. Но останалите куестове с редки изключения са плейн енд симпъл - иди намери/заколи/занеси на еди кой си и тем подобни. И не съм казал, че играта е смотано ММО, а само че мирише на такова :P

Posted: Thu Dec 03, 2009 5:20 pm
by The Dragon
Delegat wrote:. Но останалите куестове с редки изключения са плейн енд симпъл - иди намери/заколи/занеси на еди кой си и тем подобни.
Compared to the unbelievably sophisticated BG2 quests?

Posted: Thu Dec 03, 2009 5:26 pm
by RRSunknown
Със сигурност в БГ2 имаше много куести разрешавани с блага дума вместо бой.

Posted: Thu Dec 03, 2009 9:06 pm
by armageddon
Блях. Първо да уточня че соу фар съм има няма 15-20 часа инто DA и ми допада като цяло. Само че като шумно прокламиран наследник на Baldur's Gate - може и да е вярно всъщност но на от моя гледна точка леко съкливата първа част и то с уговорки - се дъни тотално.

Повечто ММО заемки никак не ми се нравят като цяло. Като за RPG итемизатията е брутално зле. Инвентара никак не ме кефи. То и този от BG/NWN/2 и тн може и да не е перфектен, но все пак ми се вижда по удачен от въпросния, единственото хубаво нещо от което ми се струва май е общоността му, елиминираща безкрайно досадно прехвърляне на предмети от инвентара на единия герой в този на другарчето му по партия. Понеже реших да въртя тийф, и логично вдигам локпикс до немай къде ми се струва че досега ама нищо не само свястно, ми изобщо струващо си не съм намерил в заключен ковчег, осмислящ инвестирането в скила. Искрено се надявам това да се промени. Смятам и за малоумно липсата на алтернатива за другите два класа относно въпросните съндъци, но не толкова остро, както ако реално имаше защо да се отварят. Супер тъпо се почувствах след като изръшкат по голямата част от 4то ниво на Мейдж Съркъла и прилежно вдигнал ниво и набил още един скил поинт в съответния скил, се връщам да изръшка съндъците от предния левъл и с потрес не отрких ама нищо интересно там.

Шумно акламирания original IP нов свят реално погледнато издиша отвсякъде. Щото никак не е оригинален, просто се пропуска плащането на лиценз някакъв. Просто с нищо не грабва и постига леко обратен ефект да ме инспайърва никак към момента. Нито куестита соу фар са особено интересни, нито оригинални нито нищо. Местностите - също. Особено не ме кефи че гадовете ми се споунват буквално пред мен, при все че би трябвало, сториуайз, да мога да ги дитектвам отдалече. Обсадата на Редклиф ми беше определено досадна. Фейд-а в магьосническата кула е може би най-интересната местност до момента, ма и там имаше тъпички неща. Вместо да завъртят нещо по интересно по спасяването на остатъка от партията, това си беше определно отбиване на номера.

Камерата също никак не ме кефи. То и тук, както и при инвентара, такова нещо като перфектно изпълнение вероятно няма, но защо, за бога, Впредид повече от чудесните спомени които имам за тази от първия Невъруинтър (дело на Био) , и кошмарите от тази на втория (поне докато и свикна но и тогава ми лазеше по нервите), от тази на DA почти ме докарва до бяс на моменти. Особено "любимият" момент е да се влача из подземието, примерно, Кулата, и след като я завъртя леко екрана да ми се заема вместо от различния ъгъл, от съответния светлинен ефект, примерно светлинните лъчи, пушек или нещо от сорта. Както и в доста случаи, стени. Доста досадно се държи и на всякакъв хълмист терен. Може и в мен да е причината, но след като съм виждал и по добри изпълнения, определно можеше повече. Под камера визирам максимално изтеглената гледна точка, то овърдъшоулдър ми е тотъли ънъсептъбъл като вариант за групови изпълнения.

Бе имам и други търкания с играта - липсата на формации и някакви такива. Откъм добрата страна интеракцията с партията е на добро ниво (бе и по добро съм виждал). даже на моменти лаф моабета в лагера ми беше по интересен от изръшкването на поредния дънджън. А въвеждането на ъчийвмънти го намирам за мн яко, щото персонално ме кефят такива работи.

Posted: Fri Dec 04, 2009 1:11 pm
by Muad_Dib
Единственото, с което съм съгласен от поста ти е цялостната безмисленост на локпик, аз с моя роуг тотално го скипнах, пълен уейст ъф поинтс е. Да не говорим, че си е най-благо да си обиколиш зоните после с Лилянка, ако не я ползваш. Също и за итемизацията съм напълно съгласен, писах го по-горе на няколко пъти, с DLC-тата се оправят нещата горе-долу.

Бтв хайде плс бъдете малко по-обективни, смисъл не може да започнеш пост с "допада ми като цяло" и после да изпишеш само кусури три параграфа, едва ли няма нищо, което да ти е харесало (което е напълно невъзможно за игра, с която си прекарал 20 часа).

Posted: Fri Dec 04, 2009 5:49 pm
by armageddon
Допада ми като цяло, както и отметката че ми е малко не-инспирираща за особени хвалби, мисля че говори защо в поста над твоя леко отсъстват позитивите на играта. Твърде ми е "meh" в стил на първия Невъруинтър - хареса ми, бива става, ама е имало и по добри трактовки на тема събери Х-те еди какво си (в случая армии) ...

От позитивите може да съм пропуснал Алистър, който е изненадващо добре написан/озвучен и тн персонаж, та чак може би кефи. А в повечето случаи скриптовете се оправят сносно добре с управлението на героите почти до ниво което не бях виждал от Dungeon Siege (първия) насам, доколко това всъщност е нещо позитивно е вероятно друг въпрос. Крафтинга също е нещо, което е принципно добре направено (интересно защо са скипнали крафтинга на оръжия/брони и други такива благинки, щеше да е още по добре)

PS - доколко DLC-тата оправят итемизацията не знам. Warden's Keep-а ми се видя твърде лесен за минаване спрямо доста благите айтъми които се вадят оттам.

Впрочем какъв е ориентировъчния таван на нивата? ако има изобщо такъв

Posted: Fri Dec 04, 2009 6:03 pm
by Muad_Dib
Доколкото знам таван фактически няма, но всъщност има таван на нещата, които можеш да минеш в играта преди края....Смисъл аз свърших основната линия на 19то ниво, но на форплей имаше един дюд, който беше 27мо и едно 21во.

DLC-тата оправят итемизацията в смисъл, че добавят много и особено качествени предмети, ако мислено си представиш, че си получил тези предмети заради основната куест линия = оправена итемизация :lol: :lol: :lol:

Posted: Sat Dec 26, 2009 2:14 am
by armageddon
Врътнах я. Като цяло ми се затвърди мнението - това може и да е Baldur's за новото поколение, ма на мен ми е твърде безсолно дори в сравнение с този от старото.

Posted: Sat Jan 16, 2010 5:57 pm
by Muad_Dib
Слава Богу, че на никои от нас не му пука за едноредовото ти и изключително аргументирано мнение тогава, нали? :wink:

Аз минах Return to Ostagar току-що и съм силно разочарован. DLC-то се минува за някъде около 70-80 минути, естествено няма нито един нов модел на гадинка, естествено ИМА поредните тотално overpowered предмети, каквито в оригиналната игра няма да намерите и е крайно предсказуемо като "сюжет". Като качество е определено крачка назад спрямо Стоун Призънър и Уордън'с Кийп, но си заслужава да се сложи, ако имате възможност, главно заради айтемите. Мечовете на Дънкан ениуан? :)

Силно се надявам с експанда Байоуеър да оправят и без това малкото трески на великолепната си игра и преди всичко да падат готини предмети БЕЗ да трябва да даваме допълнително пари за ДЛЦ-та.

Posted: Sat Jan 16, 2010 9:18 pm
by Amikae
Определено итемизацията трябва да се ревампне основно. Голям трън в очите на една толкова добра игра. В повечето други подобни игри, ако итемизацията беше толкова зле, то те биха били тотален провал. Това само говори колко е силен Dragon Age в останалите си аспекти, за да компенсира този проблем.

Posted: Sun Jan 17, 2010 11:12 am
by Delegat
Кои останали аспекти??? Сори, не се сдържах :lol:

Posted: Sun Jan 17, 2010 5:05 pm
by Amikae
Delegat wrote:Кои останали аспекти??? Сори, не се сдържах :lol:
Gameplay, ролева част, графика(каквото и да си говорим е повече от прилична), обем...

Не стигат ли? :lol:

Posted: Sun Jan 17, 2010 6:45 pm
by Muad_Dib
Делегате, специално заради теб и препоръките ти (със сигурност не и за клиширания ти необоснован хейт срещу Най-Великите и Пресветли Bioware) си пуснах Divinity II и след около 2 часа прекарани мога да кажа, че това "нещо" дори не може да бъде в едно изречение с играта на Байоуеър....Ужасно глупава система за развитие на героя, безкрайно малоумен сюжет, безинтересен д
свят пълен с поредните до болка клиширани герои, за които грам не ми пука....

Факта, че Геймспот пибанаха едно бързо 6.5 на Дивинити 2 и едно яко 9.5 на най-хубавата игра за миналата година говори сам за себе си.

Това всичко по повод твърдението ти най-горе на страницата как ДА не била най-добрата ролева игра за годината (което си е най-малкото несериозно:))). Също така плс скипвай тъпото нерагументирано плюене, защото просто не ти е на годините.

Posted: Sun Jan 17, 2010 9:31 pm
by AlDim
Да допринеса за оф-топика - аз пробвах само демото на Divinity 2 и се поотвратих, честно казано. Туй за разлика от Risen, който всъщност ме изненада приятно.

Posted: Sun Jan 17, 2010 10:20 pm
by RRSunknown
AlDim wrote:Да допринеса за оф-топика - аз пробвах само демото на Divinity 2 и се поотвратих, честно казано. Туй за разлика от Risen, който всъщност ме изненада приятно.
/офтопик
Risen за бокса ли го пробва или за PC?
/край на офтопика