Page 27 of 79

Posted: Tue Feb 12, 2008 7:03 pm
by BaYa
Леле, Драгъне, ти си бил един такъв лош сепаратист!!! :twisted: А изглеждаше толкова миличък наяве!! :bigtongue: :wink:

Posted: Tue Feb 12, 2008 7:50 pm
by thunder
BaYa wrote:Леле, Драгъне, ти си бил един такъв лош сепаратист!!! :twisted: А изглеждаше толкова миличък наяве!! :bigtongue: :wink:
Говориш за някакъв друг Драгън, този никога не е бил миличък, а и малко хора са посмели да го нарекат така в негово присъствие :)

Posted: Mon Feb 18, 2008 11:16 pm
by Roamer
Мдаааа... и после ще ме питат защо харесвам откАчените операционни системи от семейството на BSD... :)

http://bellaminettes.com/bm/home/hb032.php

Image

(и, да, прочетох и текста към него, прочетох и мнението на художника, ама какво да го правиш, заблудена душа :plez:)

Posted: Tue Feb 19, 2008 10:45 am
by dellusion
Според вас нормално ли е да изкарвам на 3д марк 2006 резултат 3001, със следната машина:

AMD Athlon(tm) 64 Processor 3800+ 2.4 GHz
NVIDIA GeForce 7600 GT
1GB RAM

Posted: Fri Feb 22, 2008 12:01 am
by Cruelty
Пускам ги тук, защото 100% ще се оценят по същество :).
Fez. Гениална идея. В момента се опитвам да си изчистя идеята за дизайна на нивата и четенето на картите.
Phun. Е това вече ми скри шапката :). Пак гениално. И наистина огромно като идея и най-вече вложена мисъл.
Дойде ми отново вдъхновението да пиша :).

Posted: Fri Feb 22, 2008 12:10 am
by Moridin
Второто е физичен енджин => никак не е просто.

Първото е баси яката изродийка :)) доста гениално наистина, макар и убер-грозно и на убер-английския :mrgreen:

Posted: Fri Feb 22, 2008 12:39 am
by thunder
и двете са гениални :)

Posted: Fri Feb 22, 2008 1:17 am
by The Dragon
Това за фез направо ми се прикоди. Толкова е елегантно :)

Posted: Fri Feb 22, 2008 1:17 am
by Cruelty
Не съм казала, че е просто второто. Аз на този етап не мога да го напиша. Хубавото е, че ще се качи и кода на сайта. Чакам с нетърпение.
А първото не е особено сложно за писане. Стандартен jump'n'run със завъртяни карти. В момента чопля 2 варианта за получаване на този ефект, като единия е по-сложен за изпълнение (и още не съм го доизчоплила), а другия е елементарен, но би дърпал повечко ресурс. Би ми било интересно и този код да видя, но май ще си направя ядрен опит с прасето Гошко за начало. А трябва да спя...

Posted: Fri Feb 22, 2008 10:03 am
by thunder
физически енджин... баси кой ли не се е замислял за нещо такова :)

първото е страхотна идея, бтв Cru - какво те притесянва колко ресурс ще дърпа? На какво смяташ да го пускаш или просто за принципа :)

Posted: Fri Feb 22, 2008 10:57 am
by Cruelty
Имам гнусния навик да оптимизирам всичко, което пиша, поне по 10-ина пъти (зависи от сложността де, едно балонче няма да го оптимизирам 10 пъти примерно). И съответно губя адски много време в общия случай. Но обикновено има смисъл. А и ми става едно такова хубаво отвътре като си изчистя кода.
Имам и проблем с нещата, дърпащи много ресурс. Skype примерно защо ме дразни.

Posted: Fri Feb 22, 2008 11:18 am
by thunder
абе няма лошо да оптимизираш :) просто понякога няма много смисъл - някъде бях чел, че ако не постигнеш поне 20% performance boost след оптимизация няма сми да се занимаваш :)

Posted: Fri Feb 22, 2008 11:53 am
by dellusion
Винаги съм си падал по идеята за физиката, като основент елемент в геймплея. Уникални неща могат да се постигнат. Ето още нещо по темата:

http://www.youtube.com/watch?v=d7eGypGO ... re=related

И една игра:

http://www.youtube.com/watch?v=Taiurn541SE
http://www.youtube.com/watch?v=nuoOosTd ... re=related

Уникално, ше зема да си купя пс3 само заради това.

Posted: Sun Feb 24, 2008 11:16 pm
by Roamer
Попаднах на това в подпис в e-mail съобщение... и просто няма как да го пропусна :)
Robert Sewell wrote:If Java had true garbage collection, most programs would delete themselves upon execution.
И преди да съм разпалил религиозни войни - там е работата, че съм съгласен, че това важи с пълна сила и за двете почти-критично-важни Java приложения, и за двете почти-критично-важни Perl приложения, които (четирите де) в последните три години съм пускал и поддържал да работят в реална среда на места, на които поне някои от вас със сигурност са се сблъсквали с тях... ама няма да си призная къде :)

Posted: Sun Feb 24, 2008 11:34 pm
by Corwin
Защо, какъв е проблема на гарбидж колектора(референс каунтъра) на Пърл? Метни няколко думи ако имаш време, аз не се сещам да съм се сблъсквал с нещо особено фатално. Единствено знам, че има някакъв оверлоуд от към памет и процесорно време заради проверяването и ъпдейтването на каунтърите, но те така или иначе не са ти особен проблем след като си решил да ползваш скриптов език.