Кът на програмиста...
Moderator: Moridin
- Roamer
- Ascendent
- Posts: 4895
- Joined: Wed Jan 03, 2007 5:25 pm
- Location: Hier ist hier und jetzt ist jetzt doch jetzt ist jetzt schon nicht mehr da...
- Contact:
Мдаааа... и после ще ме питат защо харесвам откАчените операционни системи от семейството на BSD... 
http://bellaminettes.com/bm/home/hb032.php

(и, да, прочетох и текста към него, прочетох и мнението на художника, ама какво да го правиш, заблудена душа
)
http://bellaminettes.com/bm/home/hb032.php

(и, да, прочетох и текста към него, прочетох и мнението на художника, ама какво да го правиш, заблудена душа
Eric: I use my sword to detect good on it.
Ed: It's not good, Eric. It's a gazebo.
Ed: It's not good, Eric. It's a gazebo.
Пускам ги тук, защото 100% ще се оценят по същество
.
Fez. Гениална идея. В момента се опитвам да си изчистя идеята за дизайна на нивата и четенето на картите.
Phun. Е това вече ми скри шапката
. Пак гениално. И наистина огромно като идея и най-вече вложена мисъл.
Дойде ми отново вдъхновението да пиша
.
Fez. Гениална идея. В момента се опитвам да си изчистя идеята за дизайна на нивата и четенето на картите.
Phun. Е това вече ми скри шапката
Дойде ми отново вдъхновението да пиша
We're just a lie,
We're just a fake
I can't wait 'til I'm finally dead
Erase my numbers and hope to never return again
We're just a fake
I can't wait 'til I'm finally dead
Erase my numbers and hope to never return again
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9062
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Не съм казала, че е просто второто. Аз на този етап не мога да го напиша. Хубавото е, че ще се качи и кода на сайта. Чакам с нетърпение.
А първото не е особено сложно за писане. Стандартен jump'n'run със завъртяни карти. В момента чопля 2 варианта за получаване на този ефект, като единия е по-сложен за изпълнение (и още не съм го доизчоплила), а другия е елементарен, но би дърпал повечко ресурс. Би ми било интересно и този код да видя, но май ще си направя ядрен опит с прасето Гошко за начало. А трябва да спя...
А първото не е особено сложно за писане. Стандартен jump'n'run със завъртяни карти. В момента чопля 2 варианта за получаване на този ефект, като единия е по-сложен за изпълнение (и още не съм го доизчоплила), а другия е елементарен, но би дърпал повечко ресурс. Би ми било интересно и този код да видя, но май ще си направя ядрен опит с прасето Гошко за начало. А трябва да спя...
We're just a lie,
We're just a fake
I can't wait 'til I'm finally dead
Erase my numbers and hope to never return again
We're just a fake
I can't wait 'til I'm finally dead
Erase my numbers and hope to never return again
Имам гнусния навик да оптимизирам всичко, което пиша, поне по 10-ина пъти (зависи от сложността де, едно балонче няма да го оптимизирам 10 пъти примерно). И съответно губя адски много време в общия случай. Но обикновено има смисъл. А и ми става едно такова хубаво отвътре като си изчистя кода.
Имам и проблем с нещата, дърпащи много ресурс. Skype примерно защо ме дразни.
Имам и проблем с нещата, дърпащи много ресурс. Skype примерно защо ме дразни.
We're just a lie,
We're just a fake
I can't wait 'til I'm finally dead
Erase my numbers and hope to never return again
We're just a fake
I can't wait 'til I'm finally dead
Erase my numbers and hope to never return again
Винаги съм си падал по идеята за физиката, като основент елемент в геймплея. Уникални неща могат да се постигнат. Ето още нещо по темата:
http://www.youtube.com/watch?v=d7eGypGO ... re=related
И една игра:
http://www.youtube.com/watch?v=Taiurn541SE
http://www.youtube.com/watch?v=nuoOosTd ... re=related
Уникално, ше зема да си купя пс3 само заради това.
http://www.youtube.com/watch?v=d7eGypGO ... re=related
И една игра:
http://www.youtube.com/watch?v=Taiurn541SE
http://www.youtube.com/watch?v=nuoOosTd ... re=related
Уникално, ше зема да си купя пс3 само заради това.
Look at the darkness...
...around me.
...around me.
- Roamer
- Ascendent
- Posts: 4895
- Joined: Wed Jan 03, 2007 5:25 pm
- Location: Hier ist hier und jetzt ist jetzt doch jetzt ist jetzt schon nicht mehr da...
- Contact:
Попаднах на това в подпис в e-mail съобщение... и просто няма как да го пропусна 

И преди да съм разпалил религиозни войни - там е работата, че съм съгласен, че това важи с пълна сила и за двете почти-критично-важни Java приложения, и за двете почти-критично-важни Perl приложения, които (четирите де) в последните три години съм пускал и поддържал да работят в реална среда на места, на които поне някои от вас със сигурност са се сблъсквали с тях... ама няма да си призная къдеRobert Sewell wrote:If Java had true garbage collection, most programs would delete themselves upon execution.
Eric: I use my sword to detect good on it.
Ed: It's not good, Eric. It's a gazebo.
Ed: It's not good, Eric. It's a gazebo.
Защо, какъв е проблема на гарбидж колектора(референс каунтъра) на Пърл? Метни няколко думи ако имаш време, аз не се сещам да съм се сблъсквал с нещо особено фатално. Единствено знам, че има някакъв оверлоуд от към памет и процесорно време заради проверяването и ъпдейтването на каунтърите, но те така или иначе не са ти особен проблем след като си решил да ползваш скриптов език.
I like rusty spoons....
I like to touch them...
It's almost orgasmic...
I like to touch them...
It's almost orgasmic...
Who is online
Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 1 guest
